podstawy prawne-do wyjasnienia

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

prosze o informację
na jakiej podstawie prawnej Polkomtel ograniczył możliwośc kontaktu z BOK poprzez czat w iplusie. mimo korzystania 2 telefonówo ponad 30 min mam informację prosze czekac na zgłoszenie się konsultanta. czyli powtarza się sytuacja z wczoraj o braku możliwości kontaktu gdzie3 były podejmowane ok 5 krotne próby kontaktu przez czat.

Kolejna na jakiej podstawie prawnej polkomtel przywłaszczył sobie nadpłate. nie zrealizowane zlecenia przeksięgowania nadpłaty przekraczający okres ponad 60 dni jest niczym innycm jak przywłaszczeniem. mimoże na nastepny dzień po dokonaniu nadpłaty poinformowałem 2 krotneie polkomtel co należy z nadpłatą uczynić.

kolejna na jakiej podstawie pracownik bok krzysztof gxxxxxxxxx nie wszczął reklamacji, gdzie reklamacja została wysłana na adres reklamacja@plus.pl (brak nr reklamacji) czyli defakto powinienem dostać informacje zwrotną z nr rejestrowym reklamacji
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, o 09:26 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam dane.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Basia_Plus »

Lusifer,

czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest uzależniony od liczby Klientów oczekujących na kontakt.

Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.

Zgodnie z RŚUT https://api.plus.pl/file/files/file/pdf ... _09_01.pdf
W przypadku wniesienia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie
sprzedaży (obsługi) zgłaszający reklamację otrzymuje niezwłocznie
potwierdzenie jej wniesienia. W przypadku wniesienia reklamacji telefonicznie
do Działu Obsługi Klienta, pisemnie do Polkomtel sp. z o.o. – Reklamacje lub
pocztą elektroniczną na adres
bok@plus.pl, zgłaszający reklamację otrzymuje
w terminie 14 dni potwierdzenie jej wniesienia. Rozpatrzenie reklamacji w
terminie 14 dni od dnia jej wniesienia zwalnia POLKOMTEL od obowiązku
potwierdzania wniesienia reklamacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

Basia_Plus pisze: 28 cze 2023, o 10:09 Lusifer,

czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest uzależniony od liczby Klientów oczekujących na kontakt.

teoretycznie zgadza się, pominę ze bok ma możliwośc "wyłaczenia" prowadzonego czatu. Skoro ma możliwośc wyłaczenia aktualnie prowadzonego czatu, czyli domyslnie może także zablokować użytkownika. No chyba ze w BOK/czat pracuje 1 osoba to wtedy faktycznie czas oczekiwania może wynosić 30 min i więcej . Jak to dzisiaj czekałem.

Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.



Zeby jeszcze Wasi pracownicy mieli ochote na rozwiązanie problemu. niestety od 3 mcy nie możecie przeksięgować nadpłaty w poczet rat BO NIE

Abonament teoretycznie otrzymuje pismo o wniesieniu reklamacji pod warunkiem ze zaden pracownik nie usunie @
bo niestety na wysłanie na poniższy adres Departament Reklamacji reklamacja@plus.pl
do
mnie
(więcej)
20 kwi 2023 15:56 (2 miesiące temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Więcej informacji

dostałem wielkie G a nie pismo potwierdzające wniesienie reklamacji

poważaniem
Krzysztof Gxxxxxxxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
bok@plus.pl
www.plus.pl

Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie internetowym iPlus oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej iPlus dostępnej tu.

To Waszym obowiązkiem jest działac zgodnie z umową, ponieważ ja cze swojej strony i w myśl par 3 poinformowałem Polkomtel .

Chyba jedyna opcją jest rozwiązanie z wami wszelkich umów, i z tego co widze nie bede pierwszym skoro macie największy odpływ klientów
[/quote]
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, o 11:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam dane.
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

teoretycznie zgadza się, pominę ze bok ma możliwośc "wyłaczenia" prowadzonego czatu. Skoro ma możliwośc wyłaczenia aktualnie prowadzonego czatu, czyli domyslnie może także zablokować użytkownika. No chyba ze w BOK/czat pracuje 1 osoba to wtedy faktycznie czas oczekiwania może wynosić 30 min i więcej . Jak to dzisiaj czekałem.
Zeby jeszcze Wasi pracownicy mieli ochote na rozwiązanie problemu. niestety od 3 mcy nie możecie przeksięgować nadpłaty w poczet rat BO NIE

Abonament teoretycznie otrzymuje pismo o wniesieniu reklamacji pod warunkiem ze zaden pracownik nie usunie @
bo niestety na wysłanie na poniższy adres Departament Reklamacji reklamacja@plus.pl
do
mnie
(więcej)
20 kwi 2023 15:56 (2 miesiące temu)
Bezpieczeństwo:
Szyfrowanie TLS
Więcej informacji

dostałem wielkie G a nie pismo potwierdzające wniesienie reklamacji

poważaniem
Krzysztof Gxxxxxxxxxx
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
bok@plus.pl
www.plus.pl

Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie internetowym iPlus oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej iPlus dostępnej tu.

To Waszym obowiązkiem jest działac zgodnie z umową, ponieważ ja cze swojej strony i w myśl par 3 poinformowałem Polkomtel .

Chyba jedyna opcją jest rozwiązanie z wami wszelkich umów, i z tego co widze nie bede pierwszym skoro macie największy odpływ klientów
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, o 11:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukryłam dane.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Basia_Plus »

Lusifer,
Lusifer pisze: 28 cze 2023, o 11:09 niestety od 3 mcy nie możecie przeksięgować nadpłaty w poczet rat BO NIE
W celu przekazania nadpłaty na poczet rat należy przesłać pismo. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Lusifer pisze: 28 cze 2023, o 11:09 adres Departament Reklamacji reklamacja@plus.pl
Powyższy adres nie funkcjonuje. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

Basia_Plus pisze: 28 cze 2023, o 11:31 Lusifer,
Lusifer pisze: 28 cze 2023, o 11:09 niestety od 3 mcy nie możecie przeksięgować nadpłaty w poczet rat BO NIE
W celu przekazania nadpłaty na poczet rat należy przesłać pismo. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

czytajcie ze zrozumieniem jAK JUŻ WSPOMNIAŁEM BOK ZOSTĄŁ DWUKROTNIE POINFORMOWANY W DNIU NASTEPNYM PO DOKONANIU NADPŁATY. mało tego gxxxxxxxxx także zostął poinformowany


Lusifer pisze: 28 cze 2023, o 11:09 adres Departament Reklamacji reklamacja@plus.pl
Powyższy adres nie funkcjonuje. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
a zwróciłas vuwage na date wysłania ? bo na ten adres wysyłałem reklamavcje w innej sprawie i dostąłem nr reklamacji. pomine ze 2 reklamacja zostąła rozpatrzona.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, o 13:03 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: NIE PODAJEMY NAZWISK PRACOWNIKÓW BEZ ICH ZGODY!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Basia_Plus »

Lusifer,

proszę o niepodawanie danych osobowych na forum.
Nie dopisujemy się w cytatach.
Informacje jak i zasady postępowania odnośnie poruszanych tematów zostały przekazane powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

Tylko ze sami do zasad a przedewszyskim do podpisanych obustronnie umów się nie stosujecie. Skoro przez 3 miesiace nie potraficie przeksięgować nadpłaty mimo 2x poinformowania BOK co należy zrobić z nadpłata. Czyli tym samym macie w wielkim powazaniu paragraf 3 umowy mówiący o sposobie zmiany zakresu umowy.
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

oczywiście ze nazwiska podajemy, szczególnie osób które wymagają od klienta czegoś czego nie ma w umowie obustronnie podpisanej, ba nawet nie ma w regulaminie. Pozatym samo nazwisko (przekeręcone) nie JEST DANĄ OSOBOWĄ PODLEGAJĄCĄ OCHRONIE.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: mariusz9a »

Nie, nie podajemy bez zgody osoby pracującej u danego operatora. A rozumiem, że nie pytałeś czy możesz upublicznić imię i nazwisko konsultanta? Pracownik operatora to nie osoba publiczna i może nie chcieć żeby ktoś dowiedział się gdzie pracuje i na jakim stanowisku. Dane te są tylko do wiadomości klienta i mówi o tym prawo telekomunikacyjne.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

może najpierw zaponajcie się co to sa dane osobowe. bo tak jak wspomniałem imie i nazwisko PRZEKRĘCEONE. CZYLI NIE ISTNIEJĄCE NIE JEST DANĄ OSOBOWĄ W MYŚL RODO. NAWET JEZELI PODOBNIE BRZMIACE NAZWISKO PRCUJE O OPERATORA. CZY MARIU TO TO SAMO CO MARIUSZ9A? jeżeli mnie logika nie myli to nie . W definicji z RODO wyraźnie wskazano imię i nazwisko. Nie oznacza to jednak, że w każdym przypadku imię i nazwisko stanowi dane osobowe. Wszystko zależy od tego, czy informacje te wystarczą do zidentyfikowania osoby fizycznej. Nie sposób stwierdzić to bez analizy konkretnego przypadku.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: mariusz9a »

Ale mnie nie interesuje czy to nazwisko jest przekręcone czy nie, bo nie zweryfikuje tego. A może jest za mało przekręcone i kto ma wiedzieć będzie widział o kogo chodzi - nie ma to znaczenia, nie podajemy i koniec ktropka. Zamiast je przekręcać należało je usunąć lub "zakryć". Ja Ci napisałem co mówi w tym temacie Prawo Telekomunikacyjne, a co Ty sobie tam w głowie interpretujesz to Twoja sprawa.
Jeśli obowiązujące zasady Ci się nie podobają nie musisz udzielać się na forum - nie ma przymusu (patrz regulamin forum).
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: wlo »

Lusifer - Ty to co chcesz tu ugrać?
Bo tak czytam te Twoje "pytania prawne" w kwestii roszczeń o jakieś przywłaszczone pieniądze... I kompletnie nic tego nie rozumiem. A teraz jeszcze to wydziwianie z "przekręconym" imieniem czy nazwiskiem...
Weź się do kupy, napisz reklamację do operatora (tylko wyślij ją zgodnie z zasadami), skargę do UKE i załatwisz konkretnie sprawę ;-)
Lusifer
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2019, o 16:33

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: Lusifer »

mariusza w kwestiach nazwisk i DANYCH OSOBOWYCH obowiązuje RODO któro jasno mówi że nazwisko nie stanowi danych osobowych jezeli nie można po nim zweryfikowac pracownika .Nie zawsze imię i nazwisko wystarczy do identyfikacji
Zgodnie z motywem 26 RODO, aby stwierdzić, czy dana osoba fizyczna jest możliwa do zidentyfikowania, należy wziąć pod uwagę wszelkie rozsądnie prawdopodobne sposoby (w tym wyodrębnienie wpisów dotyczących tej samej osoby), w stosunku do których istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, iż zostaną wykorzystane (…) w celu bezpośredniego lub pośredniego zidentyfikowania osoby fizycznej. Pojęcie „dane osobowe” jest powszechnie znane, jednak organ nadzorczy - GIODO - wielokrotnie doprecyzowywał ten termin, aby przetwarzanie danych osobowych było procesem zrozumiałym dla wszystkich. Nadal w praktyce, nie zawsze jest jasne, co i w jakich sytuacjach stanowi dane osobowe i podlega ochronie. Obecna Ustawa o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., jak również nowy stan prawny, który będzie obowiązywał po wejściu w życie RODO, wskazują, że dane osobowe to informacje o osobie fizycznej, na podstawie których jest ona możliwa do zweryfikowania.

Koniec kropka .

jezeli gxxxxxxxxx ISTNIEJE to nie można stwierdzić czy pracuje w polkomtelu bo gawłowiczów może tam pracowac 10 od ojca po 9 synów. Jeżlei nie jestets w stanie pojąc przepisów to może należało by się zastanowić czy nie oddac administracji forum komuś innemu .
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: podstawy prawne-do wyjasnienia

Post autor: mariusz9a »

Dobra, nie ma już siły. Specjaliści Plusa wyjaśnili co masz zrobić - temat zamykam.

PS. W kontaktach z operatorami telekomunikacyjnymi obowiązuje jeszcze coś takiego jak Prawo Telekomunikacyjne!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Zablokowany