Problem zamówienie telefon

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bali09
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 lis 2023, o 21:04

Problem zamówienie telefon

Post autor: bali09 »

Witam, mam pewien problem. W dniu 22 listopada przez infolinię próbowałem zamówić internet światłowodowy, dostałem telefon weryfikacyjny po południu, ale żadne wiadomości na emaila, ani na Smsem mi nie przyszły, a miała przyjść umowa i informacje Rodo. Dziś, tj 23 listopad odwiedziłem salon stacjonarny i tam Pani sprawdziła, że tamto zamówienie widnieje u niej jako problem z weryfikacją, według niej zostało anulowane i poleciła podpisać u niej umowę. Wypełniliśmy dane i podpisałem umowę, od razu przyszła wiadomość emaila z umową. Jak myślicie ? Faktycznie tamto zostało anulowane skoro nic nie przyszło ? I w razie w jakby kurier się pojawił z umową to co, jej nie podpisywać ?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem zamówienie telefon

Post autor: Michał_Plus »

bali09, status zamówienia sprawdzisz pod numerem 601102601. Bez akceptacji warunków, umowa nie wejdzie w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ