Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Bez konsekwencji dla młodych… oferta na kart, MIX
kylo991
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 sty 2024, o 20:18

Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: kylo991 »

Mam zasięg LTE. Telefon resetowany kilka razy. SMS działają (jestem w stanie wysyłać i otrzymywać). Internet raz działa a raz nie.

Gdy próbuję wykonać połączenie nie ma sygnału, po pewnym czasie wyłącza próbę połączenia.
Nie można też się do mnie dodzwonić.

Proszę o podpowiedź jak mogę rozwiązać/zdiagnozować problem.
koz
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 17:46

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: koz »

Wygląda jakbyś miał wyłączony "głos" na LTE i wymuszony zasięg tylko LTE co powoduje brak zestawienia połączenia.
Proponuje ręcznie przełączać technologie 2G/3G/ i testować czy działa.
kylo991
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sty 2024, o 20:18

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: kylo991 »

Nie pomogło. Ma ktoś jakiś inny pomysł?
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: zbych_in_flames »

Jaki jest poziom sygnału? Czy masz aktywne VoLTE? Jeśli nie, to czy możesz aktywować? Jaka lokalizacja? Jaki telefon?
kylo991
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sty 2024, o 20:18

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: kylo991 »

Sygnał 3 kreski z czterech LTE, połączenia VoLTE włączone. Lokalizacja Kraków. Telefon Realme GT Masters Edition.

W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.

Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam sieć zmieniać czy co robić.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1249
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Brak sygnału przy dzwonieniu, nie można się do mnie dodzwonić

Post autor: zbych_in_flames »

kylo991 pisze: 19 sty 2024, o 02:36 W tym samym telefonie inna karta sim z plusa działa więc awaria telefonu nie jest opcją.
I na tej drugiej karcie połączenia działają prawidłowo zarówno w VoLTE jak i w 3G/2G?

Jeśli w VoLTE działają prawidłowo to w takim razie nie jest to problem zasięgu czy działania samego BTS'a, tylko jakiś problem po stronie usług na karcie. Czy na tej karcie co jest problem, jak wyłączysz VoLTE z poziomu telefonu lub wymusisz sieć 3G/2G to połączenia działają prawidłowo?
Jeśli w 3G działają prawidłowo, spróbuj wyłączyć usługę VoLTE i uruchomić ją ponownie. Jeśli nie pomoże to pozostaje kontakt z BOK bo wygląda to na "błędne" działanie VoLTE.
ODPOWIEDZ