reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Ponownie uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230919/540.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj skuter38,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

sl@w_es,

prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skuter38
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2023, o 19:42

Re: reklamacja

Post autor: skuter38 »

Joanna_Plus pisze: 19 wrz 2023, o 10:01 Witaj skuter38,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

sl@w_es,

prośba przekazana dalej.
witam
CASE/230919/955
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

skuter38,
skuter38 pisze: 19 wrz 2023, o 11:27 CASE/230919/955

Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na reklamację CASE/230920/1607.
Mam nadzieję, że to już ostatnia prośba.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: reklamacja

Post autor: Marta_Plus »

sl@w_es,
sl@w_es pisze: 20 wrz 2023, o 17:55 Proszę o przyspieszenie odpowiedzi na reklamację CASE/230920/1607.
Odpowiedź na zgłoszenie już została udzielona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
0ldt1mer
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 13 sie 2022, o 12:52

Re: reklamacja

Post autor: 0ldt1mer »

Proszę o sprawdzenie reklamacji CASE/231008/328
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

0ldt1mer,
0ldt1mer pisze: 11 paź 2023, o 19:52 Proszę o sprawdzenie reklamacji CASE/231008/328

Co masz tutaj na myśli? Z pozycji forum nie mamy wglądu w treść korespondencji ani w konta numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arek810316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lip 2023, o 19:32

Re: reklamacja

Post autor: arek810316 »

Witam. Nie wiem dokładnie gdzie to napisać ale nie odnowiłi nie jeszcze na.miesiac 100% za darmo za przeniesienie numeru do plus na kartę i pobiera opłatę za.polaczenie a powinno mi się jeszcze na miesiąc odnowić. Numer miałem przeniesiony 25.11.2023 więc jeszcze ok miesiąca powinno być za darmo a nie odnowiło mi się.
Numer reklamacji podaje ,proszę i przyspieszenie sprawy
CASE/240120/580 .
Dziękuję.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj arek810316,
arek810316 pisze: 20 sty 2024, o 17:19 Numer reklamacji podaje ,proszę i przyspieszenie sprawy
CASE/240120/580 .

Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marek Piotrowski
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 sty 2024, o 20:01

Re: reklamacja

Post autor: Marek Piotrowski »

Kupiłem starter i doładowałem konto 10 zł (przelew bankowy automatyczny, ze strony plusa). Mimo to kod *100# wciąż odpowiada mi, że stan konta to 0,02 zł. I co mam z tym robić dalej?
Kupiłem po to, by wykorzystać awaryjnie (awaria internetu). Tymczasem nadal nie mogę korzystać.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: reklamacja

Post autor: Ron »

@Marek Piotrowski, a zarejestrowałeś numer ?? w Przypadku zarejestrowania, a braku pakietu, 10zł na korzystanie z internetu zejdzie bardzo szybko.

Zapoznaj się z ofertami. Sprawdź taryfę *147# i połączenie.
ODPOWIEDZ