Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2022, o 23:24
Re: Centralka Firmowa
Dla osób zastanawiających się nad wybraniem usług w Plusie a szczególnie Centralki Firmy: ja mam już dość. Brak rozwiązań ale też brak elementarnego kontaktu. Na emaile nikt nie odpowiada, telefonicznie twierdzą, że trzeba mailowo się kontaktować i nie mają podglądu do spraw załatwianych mailowo. Dział reklamacji nie widzi problemu. Dziękuję.
Re: Centralka Firmowa
Aktualizacja: po 11 miesiącach ciągłych reklamacji i problemów z centralą Plus łaskawie pozwolił mi przenieść numery związane z centralą i centralę do innego operatora. Po przeniesieniu do Play i skonfigurowaniu w ciągu 1 GODZINY (!) wszystko działa poprawnie.
Ku przestrodze.
Ku przestrodze.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38
Re: Centralka Firmowa
Witam, czy można liczyć na pomoc w kwestii centralki nie działającej od uruchomienia usługi , nawet doradca biznesowy nie jest wstanie i nie był wstanie przebić tematu . Firma jako klient biznesowy .
Nr usługi telefon firmowy nr 601 xxx xxx
nr zgłoszeń
moje monitowane do dzień później tydzień Sprawę już zgłaszałem przez BOK i było zgłoszenie o nr C00000001888383
zgłoszenie założone przez dotracę Biznesowego Nowe zgłoszenie z priorytetem: C00000001902387
Zdesperowany jeszcze tu szukam pomocy za którą z góry dziękuje
Nr usługi telefon firmowy nr 601 xxx xxx
nr zgłoszeń
moje monitowane do dzień później tydzień Sprawę już zgłaszałem przez BOK i było zgłoszenie o nr C00000001888383
zgłoszenie założone przez dotracę Biznesowego Nowe zgłoszenie z priorytetem: C00000001902387
Zdesperowany jeszcze tu szukam pomocy za którą z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 7 lut 2024, o 16:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru - na forum nie podajemy takich danych.
Powód: Ukrycie numeru - na forum nie podajemy takich danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Centralka Firmowa
Witaj it@boem.pl,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem usługi przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem usługi przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Centralka Firmowa
it@boem.pl,
Podaj proszę numer tego zgłoszenia. Może znajdować się w skrzynce SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38
Re: Centralka Firmowa
Dziękuje za zainteresowanie nr zgłoszenia CASE/240207/1314 Usługi dodatkowe
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38
Re: Centralka Firmowa
Witam, podesłałem stosowne dokumentny czekam dalej na rozwój sprawy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38
Re: Centralka Firmowa
Witaj, Basia_PLUS - dziękuje za twoją interwencje
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy otrzymałem informacje o reklamacji a mi bardzie chodzi o uruchomienie tej usługi
cytat
Dzień dobry Panu,
dziękuję za uzupełnienie danych.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 12.02.2024 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Tomek
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy otrzymałem informacje o reklamacji a mi bardzie chodzi o uruchomienie tej usługi
cytat
Dzień dobry Panu,
dziękuję za uzupełnienie danych.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 12.02.2024 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Tomek
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 7 lut 2024, o 15:38
Re: Centralka Firmowa
Witaj, Basia_Plus
mogę prosić Cię o interwencje CASE/240207/1314
mogę prosić Cię o interwencje CASE/240207/1314
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ