Problem z transmisją danych

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Simon77
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 mar 2023, o 23:21

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Simon77 »

Michał_Plus pisze: 12 wrz 2023, o 11:11 Simon77, proszę o dokładną lokalizację.
Pszczyńska 254
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Michał_Plus »

Simon77, stacja działa prawidłowo. Jakie są dokładne wyniki speed testu: DL/UL?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kika3342
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2023, o 13:58

Problem z internetem w telefonie

Post autor: Kika3342 »

Dzień dobry,

Mam problem z internetem w telefonie. Od jakiś dwóch godzin mimo pełnego sygnału i pokazywania połączenia z 5G mam brak rzeczywistego połączenia z Internetem. Pakiet się nie wyczerpał, to pierwsza taka sytuacja.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2023, o 14:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kika3342,

po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) sytuacja nie ulega poprawie? O jaką lokalizację chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prezus
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 lis 2023, o 10:34

Brak internetu w telefonie na obszarze Warszawy

Post autor: Prezus »

Dzień dobry,

W ostatnim czasie zmagam się z brakiem/mocnym spowolnieniem internetu w telefonie na obszarze warszawskiego Solca (okolice ulic Górnośląskiej oraz Hoene-Wrońskiego). Problem jest szczególnie dotkliwy wewnątrz pomieszczenia, gdzie internet nie działa w ogóle, mimo iż teoretycznie wyświetlane są 3-4 kreski zasięgu i ikona LTE. Sytuacja ta nie ma związku z urządzeniem. Sprawdzałem to na dwóch telefonach – Iphonie oraz Huawei. Obydwa urządzenia są w PLUSH na abonament, różne numery. Wystarczy odjechać kawałek dalej, by internet działał bez zarzutu. Jeszcze jakiś czas temu nie było w tym miejscu choćby najmniejszych tego typu problemów. Sytuacja ta ma miejsce co najmniej od 27 października br. – wtedy problem odnotowałem po raz pierwszy. Od tego czasu nic się w tej kwestii nie zmieniło. W związku z powyższym chciałbym się zwrócić z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie przyczyn tego problemu. Czy jest to ogólna awaria występująca na tym obszarze, a jeśli tak, to kiedy można się spodziewać jej naprawienia? Jeśli to nie awaria, to z czego wynika problem? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie,
Prezus
Ostatnio zmieniony 2 lis 2023, o 12:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Prezus,

we wskazanym rejonie mamy odnotowane pojedyncze przypadki dotyczące wolnej transmisji danych. Prześlij zatem proszę zgłoszenie w tej sprawie wraz z numerem telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: bodek510 »

A na Roztoczu mega szybki internet Plusa, 23.9 Mb/s pobieranie i aż 1.15 Mb/s wysyłanie. A konsul twierdzi, że mam być zadowolony z tego co jest.☹️
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Przesył danych.

Post autor: bodek510 »

Przebywam w NL, ostatnio zauważyłem, że mam jakieś wysyłanie danych w nocy, jest to kilka pakietów po 15-20 KB, czasem 2MB. Telefon ma wyłączony internet komórkowy, a włączone wifi. Czy można sprawdzić co to jest i dlaczego tak się dzieje. Do normalnego użytkowania mam kartę miejscowego opa, numer plusa używany do dzwonienia do Polski przez wifi.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2024, o 10:43 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Uzytkownik+
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Uzytkownik+ »

U mnie mobilny Internet od roku działa maksymalnie na H+ od roku. A wcześniej LTE śmigało bez problemów. A żeby wyslać MMS-a latam, jak głupi po domu i szukam zasiegu.I gdzie jest problem?
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Michał_Plus »

Uzytkownik+, jakie masz parametry sygnału? Sprawdzisz je np. w aplikacji Network Cell Info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hugo5
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2023, o 22:19

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: hugo5 »

Nie masz LTE nigdzie? W żadnym miejscu w Polsce nie tylko że w domu?
Masz na pewno aktywne LTE w taryfie, powinno być domyślnie ale różnie bywa, jeśli nie to:

"Aby aktywować Usługę LTE Abonent musi posiadać kartę USIM LTE wspierającą technologię LTE 7
i wpisać w swoim telefonie krótki kod: *101*11*24# zatwierdzony przyciskiem „zadzwoń” lub zalogować się do Plus Online: www.online.plus.pl."

Korzytasz z wifi calling ? Tak także możesz wysyłać mms przez wifi, sms i dzwonić.
Uzytkownik+
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Uzytkownik+ »

Michał_Plus pisze: 2 kwie 2024, o 15:42 Uzytkownik+, jakie masz parametry sygnału? Sprawdzisz je np. w aplikacji Network Cell Info.
Takie... :-). A LTE nie mam w domu. Na zewnątrz... zależy, gdzie jestem.
Załączniki
IMG_20240402_195049.jpg
IMG_20240402_195103.jpg
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5502
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Michał_Plus »

Uzytkownik+, słabe parametry dla pasma 900. Niestety nie ma obecnie planów na nowe stacje w tym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Uzytkownik+
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 2024, o 14:52

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: Uzytkownik+ »

Czyli nie ma sensu przedłużać umowy. Bo płacić za coś, co działa słabo nie ma sensu.
hugo5
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2023, o 22:19

Re: Problem z transmisją danych

Post autor: hugo5 »

Czy używasz wifi calling w domu https://www.plus.pl/wificalling ? Jesli nie to aktywuj smsem lub ussd kodem. Wtedy wszystkie te problemy się rozwiązują w miejscach z gorszym zasięgiem a dostępem do wifi.
ODPOWIEDZ