Michał_Plus pisze: ↑6 lut 2024, o 14:37siemaJD, parametry sygnału nie są złe. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Przysyłam numer zgłoszenia
CASE/240206/1963
Jesli potrzeba wiecej informacji prosze sie ze mna skontaktowac na podany adres email w zgloszeniu
lub podam go tutaj: [wymoderowano]@gmail.com
Ostatnio zmieniony 7 lut 2024, o 09:09 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Nie podajemy publicznie danych kontaktowych, gdyż mogą one zostać wykorzystane przez osoby postronne.
Michał_Plus pisze: ↑6 lut 2024, o 14:37siemaJD, parametry sygnału nie są złe. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Przysyłam numer zgłoszenia
CASE/240206/1963
Jesli potrzeba wiecej informacji prosze sie ze mna skontaktowac na podany adres email w zgloszeniu
lub podam go tutaj: [wymoderowano]@gmail.com
Była jakaś odpowiedź? Problem do dziś dzień nadal występuje.
Michał_Plus pisze: ↑6 lut 2024, o 14:37siemaJD, parametry sygnału nie są złe. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Przysyłam numer zgłoszenia
CASE/240206/1963
Jesli potrzeba wiecej informacji prosze sie ze mna skontaktowac na podany adres email w zgloszeniu
lub podam go tutaj: [wymoderowano]@gmail.com
Była jakaś odpowiedź? Problem do dziś dzień nadal występuje.
nadal nic nie zrobili dostalem maila ze po ich stronie wszystko git, jak grzecznie zasugerowalem ze im sie cos pomylilo i maja to naprawic to juz drugi raz mnie ktos zbywa ze proces odpowiedzi zostal przyspieszony w tym momencie na odpowiedz czekam juz ponad 2 tygodnie, jednym slowem umowa w plusie to do bramy i sie nie znamy