E-Bok
- tomek
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1499
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
- Lokalizacja: Polska
Kod: Zaznacz cały
Informacja!
Błędny numer telefonu lub hasło.
Prosimy wpisać numer telefonu nie poprzedzając go zerem, bądź innymi znakami oraz pięcio lub cztero cyfrowy Plus Kod.
Błędne wprowadzanie hasła może spowodować czasowe zablokowanie dostępu.
Aby zdobyć Plus Kod aktywacyjny, zadzwoń pod 2601 z telefonu Plusa.
Błędne wprowadzanie hasła może spowodować czasowe zablokowanie dostępu.
moze zablokowales sobie?Z 10 razy sprawdzam i wpisuje poprawnie numer te. oraz 4 ostatnie cyfry PUKa i nic... :(
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)
tomek, miałem to samo jak zmieniłem taryfę na mix4. Ale jak go już uruchomili to mam pełno ciekawych opcji o czym pisałem w innym temacie Może u Ciebie też robią modernizację? Przez ok 24h wyświetlał mi sie identyczny komunikat, później logowało się, ale nic nie było, po ok 48h dostałem elegancki całkiem nowy E-BOK.
chciałbym, żeby tak było, ale to już trwa znacznie dłużej - bo ponad miesiąc to na pewno. chyba najlepszym rozwiązaniem będzie e-mail do BOK.mariusz9a pisze:tomek, miałem to samo jak zmieniłem taryfę na mix4. Ale jak go już uruchomili to mam pełno ciekawych opcji o czym pisałem w innym temacie Może u Ciebie też robią modernizację? Przez ok 24h wyświetlał mi sie identyczny komunikat, później logowało się, ale nic nie było, po ok 48h dostałem elegancki całkiem nowy E-BOK.
dostałem odpowiedź w ~1.5 godz!! :D (full zaskoczenie)
Pozostaje chyba tylko wysłać kartę rejestracyjną przez pocztę... i to będzie jedyne rozwiązanie! Czy może macie jakieś inne rady?? ;)
Numer telefonu Simplus musi być jednak zarejestrowany. - no niestety...Uprzejmie Państwa informuję, że Użytkownik Simplus loguje się do aplikacji Zarządzanie kontem (E-bok) www.ebok.pl podając numer telefonu oraz 4 ostatnich cyfr kodu PUK w polu "hasło".
W celu uzyskania informacji o kodzie PUK konieczny jest telefoniczny kontakt właściciela numeru z konsultantem Działu Obsługi Klienta: http://www.simplus.pl/v.do?idx=805252
Pomocą służą również Salony Firmowe sieci Plus: http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/
Numer telefonu Simplus musi być jednak zarejestrowany.
Informacje na temat rejestracji numeru Simplusa znajdują się pod adresem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2817
Pozostaje chyba tylko wysłać kartę rejestracyjną przez pocztę... i to będzie jedyne rozwiązanie! Czy może macie jakieś inne rady?? ;)
Mila Pani w salonie sama za mnie dokonala aktywacji ;) Bardzo Jej za to dziekuje, bo pewnie sam bym sie nie polapal, a korzystanie z E-BOK, to maksymalna oszczednosc czasu, dobra informacja i przejrzystosc dzialania:)
Chetnie pomoge w problemach z telefonami Nokia (symbian) oraz opartymi na Windows Mobile - prosze pisac na PW, pozdrawiam :)