zawieszenie usług co to jest?
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 cze 2011, o 18:24
zawieszenie usług co to jest?
Witam,
Co oznacza zawieszenie usług? Czy jest to zerwanie umowy? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
Co oznacza zawieszenie usług? Czy jest to zerwanie umowy? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
Re: zawieszenie usług co to jest?
Nie to nie jest zerwanie umowy. Usługi można zawiesić po okresie promocji, po okresie zobowiązania. Płaci się tylko jednorazową opłatę za zawieszenie i nie jest liczony abonament. Można zawiesić usługi maksymalnie na 6 miesięcy. Tylko zaznaczam, że zawiesić usługi w Plusie można tylko jeżeli okres zobowiązania się już zakończył a umowa przeszła na warunki ogólne, nieokreślone.Tutaj info jak można to zrobić m. in. http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
a tutaj info kiedy to można zrobic i ile to kosztuje http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chyba, że chodziło Ci o jakieś inne zawieszenie.
a tutaj info kiedy to można zrobic i ile to kosztuje http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1
Chyba, że chodziło Ci o jakieś inne zawieszenie.
Re: zawieszenie usług co to jest?
Chodzi mi o coś innego. Na swoim koncie mam wiadomość "Informujemy, że z powodu braku płatności w dniu 2011-06-30 zostaną zawieszone usługi.
Prosimy o pilną wpłatę kwoty" 05.07.2011 umowa na abonament mi się kończy.Jeżeli teraz nie zapłacę do 30 czerwca zaległej kwoty to co oznacza zawieszenie usług?
Prosimy o pilną wpłatę kwoty" 05.07.2011 umowa na abonament mi się kończy.Jeżeli teraz nie zapłacę do 30 czerwca zaległej kwoty to co oznacza zawieszenie usług?
Re: zawieszenie usług co to jest?
To ci wyłączą nr z powodu braku płatności. Po wpłaceniu, z powrotem Ci odblokują, lub jeśli po jakimś tam czasie dalej nie będą mieć wpłaty to wyłączą nr definitywnie z proporcjonalnie naliczoną karą w stosunku do dni, które pozostały do końca umowy.
Re: zawieszenie usług co to jest?
Dziękuję:)
Re: zawieszenie usług co to jest?
To wcale nie jest tak jak napisał mój poprzednik - tzn nie do końca tak.
W pierwszej kolejności, w przypadku braku płatności jest sms o tym że dojdzie do blokady połączeń wychodzących. Jeśli klient nadal nie dokonał wpłaty to ta blokada ma miejsce.
Po takim smsie proponuję dokonać wpłaty, albo chociaż zadzwonić pod 2607 do DWN (windykacja). Pracują tam normalni ludzie z którymi można się dogadać (uzgodnić termin płatności, albo rozłożyć kwotę na rozsądne raty)
DWN pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18
w sobotę od 8-16
w niedziele i święta nie pracują
nr kontaktowy 2607 lub 601102607
w przypadku gdy telefon jest zablokowany (rozmowy wychodzące) również można dodzwonić się pod 2607 (z telefonów Plusa)
Co do rozwiązania umowy - operator nie informuje o tym smsowo tylko w formie pisemnej, ale nawet w tym wypadku jest wyjście z sytuacji (podpisanie umowy reaktywacyjnej - 30,00 złotych za jeden numer).
Skoro kończy się Tobie umowa to proponuję udać się do salonu (punktu) dopiero gdy odnotują wpływ kwoty na konto (gdy kwota zostanie zaksięgowana).
W pierwszej kolejności, w przypadku braku płatności jest sms o tym że dojdzie do blokady połączeń wychodzących. Jeśli klient nadal nie dokonał wpłaty to ta blokada ma miejsce.
Treść tego smsa świadczy, że nikola ma właśnie taką blokadę. W smsie jest informacja o tym, że w przypadku nie otrzymania wpłaty (wpływu) do 30/06 będzie telefon całkowicie zablokowany (również połączenia przychodzące).nikola23 pisze:Informujemy, że z powodu braku płatności w dniu 2011-06-30 zostaną zawieszone usługi.
Po takim smsie proponuję dokonać wpłaty, albo chociaż zadzwonić pod 2607 do DWN (windykacja). Pracują tam normalni ludzie z którymi można się dogadać (uzgodnić termin płatności, albo rozłożyć kwotę na rozsądne raty)
DWN pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18
w sobotę od 8-16
w niedziele i święta nie pracują
nr kontaktowy 2607 lub 601102607
w przypadku gdy telefon jest zablokowany (rozmowy wychodzące) również można dodzwonić się pod 2607 (z telefonów Plusa)
Co do rozwiązania umowy - operator nie informuje o tym smsowo tylko w formie pisemnej, ale nawet w tym wypadku jest wyjście z sytuacji (podpisanie umowy reaktywacyjnej - 30,00 złotych za jeden numer).
Skoro kończy się Tobie umowa to proponuję udać się do salonu (punktu) dopiero gdy odnotują wpływ kwoty na konto (gdy kwota zostanie zaksięgowana).
Re: zawieszenie usług co to jest?
ciekawe co tu jest nieprawda? sms jednoznacznie informuje o blokadzie dwustronnej jezeli nie nastapi wplata. po wplacie zdejmuja blokade lub jezeli juz wysla wezwanie do rozwiazania umowy to jest czas na reaktywacje 83 dni w punkcie, ktora kosztuje 30 zl. przesuwanie terminow platnosci i kontakt z dwn to juz zupelnie inna sprawa.
Re: zawieszenie usług co to jest?
A skąd te 83 dni o których wspominasz?
Od kiedy liczone od ostatecznego przedsądowego wezwania?
Od kiedy liczone od ostatecznego przedsądowego wezwania?