Witajcie. Moja znajoma zgłosiła się do mnie z tym problemem. Miesiąc temu kupiła modem z internetem bezprzewodowym w plusie. Ostatnio przyszedł jej SMS na laptopa o tym, ze do czwartku musi zapłacić. Lecz do tej pory nie przyszedł jej żaden list (tak jak za prąd etc). Poszła do punktu plusa i pani dała jej 9 cyfrowy numer i kazała opłacić.
I nasuwają mi się dwa pytania:
Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?
Co jej grozi za to, że zapłaci po terminie i dlaczego nie przeszedł jej list z prośbą o zapłatę?
Dziękuję za odpowiedź ;)
Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 wrz 2011, o 16:58
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.MadMax pisze:Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607? To jest numer do Działu Płatności, na który trzeba zadzwonić by dowiedzieć się jaki właściwy numer konta bankowego.
Przy okazji rozmowy z konsultantem Działu Płatności może dowiedzieć się dlaczego nie otrzymała faktury do domu. Tu mogę podejrzewać że może mieć włączony rachunek elektroniczny, czyli faktury są dostępne na koncie abonenckim Plus Online.MadMax pisze:Co jej grozi za to, że zapłaci po terminie i dlaczego nie przeszedł jej list z prośbą o zapłatę?
Za nie zapłacenie rachunku Plus zablokuje kartę SIM i tym samym dostęp do Internetu. Jednak nie podają dokładnego terminu kiedy ją zablokują, a mogą nawet zaraz po terminie płatności. Potem w ciągu miesiąca naliczają karę wynikającą z umowy.
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
Ale głupoty :( i to w dodatku pisze pracownik Plusa (jak dobrze pamiętam) więc ... aż żal czytać.rafal2119 pisze: Jednak nie podają dokładnego terminu kiedy ją zablokują, a mogą nawet zaraz po terminie płatności. Potem w ciągu miesiąca naliczają karę wynikającą z umowy.
Po pierwsze, zawsze w smsie jest data blokady. Nie dokonujemy blokady nie informując klienta o tym kiedy będzie miała ona miejsce, lub nie ustalając terminu płatności.
Po drugie nie ma żadnego miesiąca na naliczenie kary. Skąd bierzesz takie dane?
Naliczenie kary następuje w momencie rozwiązania umowy.
Jeżeli chcesz (jako pracownik) poznać więcej informacji zapraszam do DWN na szkolenie :)
Poza tym co to jest za straszenie blokadą? Tak za brak płatności jest zakładana blokada, ale tak samo jak klient tak samo ja i inni pracownicy są ludźmi więc zawsze można się dogadać.
Co do znajomej można skorzystać z numeru 601102607 i dowie się wszystkiego co się dzieje na koncie. Z postu wnioskuje, że to nowa aktywacja więc na pewno jest faktura w formie elektronicznej.
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
Nie. Numer się zaczyna 661.rafal2119 pisze:Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.MadMax pisze:Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607?
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
[ad]
Chodziło mi o to, że w Regulaminie świadczenia usług nie informacji o tym, po jakim czasie następuje blokada (np. 30 dni o terminu płatności). Jest tylko to że klient zostanie o tym poinformowany.XYZ pisze:Ale głupoty :( i to w dodatku pisze pracownik Plusa (jak dobrze pamiętam) więc ... aż żal czytać.
Po pierwsze, zawsze w smsie jest data blokady. Nie dokonujemy blokady nie informując klienta o tym kiedy będzie miała ona miejsce, lub nie ustalając terminu płatności.
Aleś czepialski?! Dla przeciętnego i nieogarniętego klienta naliczenie kary równe jest z otrzymaniem wezwania do jej zapłaty. A zebrałem to z codziennych kontaktów z klientami. To co napisałem to się tobie nie podoba boś w temacie jest. A ludziom to trzeba prosto wytłumaczyć. W pracy z ludźmi nauczyłem się, że podczas kontaktów najlepiej być słownictwem i merytoryką na ich poziomie. Inaczej rozmawiasz z "Dresikiem" a inaczej z Prezesem. Co nie?XYZ pisze:Po drugie nie ma żadnego miesiąca na naliczenie kary. Skąd bierzesz takie dane?
To nie mam pojęcia co to za numer. Ale niech znajoma zadzwoni na numer który ja napisałem.[/ad]MadMax pisze:Nie. Numer się zaczyna 661.rafal2119 pisze:Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.MadMax pisze:Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607?
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
Ogólnie to kobieta z Plusa wysłała ją z tym do urzędu miasta. Kompletnie nie rozumiem co ma jakiś 9 cyfrowy numer z tym związanego... Jutro ma tam iść, zobaczymy co jej w okienku powiedzą. Ale znając życie, zrobią oczy jak 5 złotych :)
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
Po kiego grzyba ma tam niby iść?! Masz więcej informacji? W urzędzie miasta nic nie załatwi. Żeby poznać numer konta bankowego to trzeba zadzwonić do Działu Płatności, a kwota na pewno SMSem przyszła na komputer, gdzie używany jest iPlus.MadMax pisze:Jutro ma tam iść, zobaczymy co jej w okienku powiedzą.
Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.
A może ten numer to numer usługi?
Może to właśnie jest numer telefonu przypisany do mobilnego internetu?
Ale po co urząd miasta?
Nic już mnie nie zdziwi
Może to właśnie jest numer telefonu przypisany do mobilnego internetu?
Ale po co urząd miasta?
Nic już mnie nie zdziwi