Ja dzisiaj pożegnałem się z Plusem na rzecz Play po piętnastu latach. Powinienem zrobić to dużo wcześniej.
Dzisiaj kończyła się umowa, poszedłem, co mają dla mnie. Ja nie potrzebuję abonamentu z dużą ilością minut, więc to mówię. Zaproponowano mi 60 minut za 30 zł. PARANOJA. Miałem 95 minut za 25,21 zł, widać takich klientów maja w D....Likwidują taryfy i nic nie ma, daleko nie zajadą.
Babka sama była zniesmaczona po tym co jej powiedziałem i przyznała mi "po cichu" rację. Więcej o Plusie nie piszę, bo musiałbym użyć wulgaryzmów.
W Play dostałem (dostanę) za 29 zł 290 minut do wszystkich. Normalnie jest 240, ale ja dostałem extra jeszcze 50 minut za przeniesienie numeru na cały okres umowy. Stan darmowy do Play 6 miesięcy (syn i żona syna w Warszawie są w Play) oraz moja żona jest w Play, a miała przejść do Plusa , więc stan darmowy jak najbardziej.
Umowa w Play na 12 miesięcy, wszystko w temacie.
BTW, Zapomniałem dopisać, co do jakości rozmów w Play.
Przełączamy wyszukiwanie sieci na ręczne i logujemy Plusa. Żonie tak zrobiłem. Poprawa jakości rozmów bardzo wyczuwalna, oraz zasięgu.
Porada kolegi z Polkomtela.
Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
- Amix
- Szalony PlusManiak
- Posty: 374
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 wrz 2008, o 21:27
- Lokalizacja: EPSC/EPWA
- Kontakt:
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Ostatnio zmieniony 5 gru 2011, o 18:41 przez Amix, łącznie zmieniany 1 raz.
- matchojs85
- Szalony PlusManiak
- Posty: 348
- Rejestracja: 2 lip 2009, o 23:02
- Lokalizacja: Lublin
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Ja też już jestem w PLAY!! Mam 4 razy więcej za tą samą cenę.. zasięg ORANGE PL oraz PLUS
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Ja po 13 latach też przymierzam się do odejścia, poczekam jeszcze do świąt może wreszcie dadzą jakąś normalną promocję.
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Ja też tak zwlekałem, a może się polepszy, a może po przejęciu przez Solarza czy jak mu tam Solorz będzie lepiej. W październiku odeszłem z Plusa po 7 latach do Play i jestem zadowolony.
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Szanowni Państwo :D
Troszkę będzie nie na temat, ale liczę na Waszą wyrozumiałość. Sam widzę, że coraz więcej stałych klientów odchodzi na rzecz Playa (zresztą nie trzeba widzieć, wystarczy poczytać) tylko zastanówcie się dlaczego, albo spójrzcie w niedaleką przyszłość.
Tak oferta Playa jest najlepsza, ale oni mogą sobie pozwolić na taki stan rzeczy ponieważ każdy kto zadzwoni do klientów Playa tak naprawdę finansuje promocję, którą otrzymał. Poprzez wyższy MTR (który na szczęście już zmierza do wyrównania) wszyscy musimy płacić na rzecz tego operatora, tym sposobem operator dostaje kasę za nic.
Play mając wyższy MTR miał inwestować w swoją niezależną infrastrukturę, ale postawił na zdobywanie klientów. Tańsze telefony, więcej minut, bezpłatne rozmowy i podjazdowe przejmowanie klientów.
Czas płynie a najgorszy scenariusz ... Play zostanie kupiony przez innego operatora (lup firmę związaną z operatorem) i z powrotem wrócicie do "wielkiej trójki".
Ktoś mógłby pomyśleć że jestem antyPlayowy - może i tak bo nie zawsze klient jest o wszystkim poinformowany, nie zawsze jest partnerem a jedynie pionkiem potrzebnym do gry.
Lepsza oferta dla klienta to większy zysk dla nas (klientów), ale lepsza nie zawsze okazuje się lepszą. Sprawdźcie różnego rodzaju fora i przeczytajcie ile razy Play oszukiwał klientów a kary które płacił są tak niskie że pozostaje skwitować to śmiechem. Szkoda, że pozew zbiorowy przeciwko tej firmie nie doszedł do skutku bo ... operator dogadał się polubownie.
Troszkę będzie nie na temat, ale liczę na Waszą wyrozumiałość. Sam widzę, że coraz więcej stałych klientów odchodzi na rzecz Playa (zresztą nie trzeba widzieć, wystarczy poczytać) tylko zastanówcie się dlaczego, albo spójrzcie w niedaleką przyszłość.
Tak oferta Playa jest najlepsza, ale oni mogą sobie pozwolić na taki stan rzeczy ponieważ każdy kto zadzwoni do klientów Playa tak naprawdę finansuje promocję, którą otrzymał. Poprzez wyższy MTR (który na szczęście już zmierza do wyrównania) wszyscy musimy płacić na rzecz tego operatora, tym sposobem operator dostaje kasę za nic.
Play mając wyższy MTR miał inwestować w swoją niezależną infrastrukturę, ale postawił na zdobywanie klientów. Tańsze telefony, więcej minut, bezpłatne rozmowy i podjazdowe przejmowanie klientów.
Czas płynie a najgorszy scenariusz ... Play zostanie kupiony przez innego operatora (lup firmę związaną z operatorem) i z powrotem wrócicie do "wielkiej trójki".
Ktoś mógłby pomyśleć że jestem antyPlayowy - może i tak bo nie zawsze klient jest o wszystkim poinformowany, nie zawsze jest partnerem a jedynie pionkiem potrzebnym do gry.
Lepsza oferta dla klienta to większy zysk dla nas (klientów), ale lepsza nie zawsze okazuje się lepszą. Sprawdźcie różnego rodzaju fora i przeczytajcie ile razy Play oszukiwał klientów a kary które płacił są tak niskie że pozostaje skwitować to śmiechem. Szkoda, że pozew zbiorowy przeciwko tej firmie nie doszedł do skutku bo ... operator dogadał się polubownie.
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Ja czekałem ostatnio dobre trzy, cztery lata w Plusie, będąc tam piętnaście lat. Trudno idę tam gdzie lepiej i poszedłem.
BTW, też utrzymywałem klientów Play, więc teraz muszę to odebrać.
BTW, też utrzymywałem klientów Play, więc teraz muszę to odebrać.
- piotrekc64
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 lis 2011, o 18:42
- Lokalizacja: Lublin
Re: Plus ,,Jak dbamy o Klientów"
Sytuacje z "oszustwami" zdarzaly sie w kazdej sieci i pewnie beda sie zdarzaly nadal. Moze to byc spowodowane bledami systemow. Bezblednych systemow informatycznych nie ma. Ale to juz nie na temat.
Co do tych zmian sieci..ja mam numer w orange kolo 7 lat i plus kolo roku. W telefonie 70% kontaktow to orange, 20% plus, 8% t-mobile, 2% play.
Druga sprawa..ze wzgledu na moj zawod duzo osob do mnie dzwoni i jezeli bym numer zmienil to automatycznie trace sporo kontaktow.
Teraz orange jest dla mnie idealne, plus..musze utrzymywac numer dla jedniej osoby i dalej czekam na ta roczna waznosc konta
Mysle, ze wlasnie ksiazka kontaktow, to glowny czynnik decydujacy czy ktos przeniesie numer, czy nie. Chyba, ze ktos uzywa tel glownie do zabawy, internetu, albo nie ma zbyt wielu stalych kontaktow, to juz zawsze duzo latwiej.
Co do tych zmian sieci..ja mam numer w orange kolo 7 lat i plus kolo roku. W telefonie 70% kontaktow to orange, 20% plus, 8% t-mobile, 2% play.
Druga sprawa..ze wzgledu na moj zawod duzo osob do mnie dzwoni i jezeli bym numer zmienil to automatycznie trace sporo kontaktow.
Teraz orange jest dla mnie idealne, plus..musze utrzymywac numer dla jedniej osoby i dalej czekam na ta roczna waznosc konta
Mysle, ze wlasnie ksiazka kontaktow, to glowny czynnik decydujacy czy ktos przeniesie numer, czy nie. Chyba, ze ktos uzywa tel glownie do zabawy, internetu, albo nie ma zbyt wielu stalych kontaktow, to juz zawsze duzo latwiej.