Zmiana właściciela

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Zmiana właściciela

Post autor: offca_85 »

Przejdź się do punktu Plusa z obecnym właścicielem i przerejestruj numer na siebie. Trwa to 5 minut i nic nie kosztuje.
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: Zmiana właściciela

Post autor: kosa1127 »

Skoro numer już jest w simplus to można zrobić coś takiego jak zmiana danych rejestracyjnych trwa to chwilę i po tej chwili numer już jest na Ciebie i możesz robić z nim co chcesz :)
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana właściciela

Post autor: Jrv »

Skoro numer przeskoczył z abonamentu na simplusa to nie ma na nim żadnych danych rejestracyjnych (chyba, że po przeniesieniu do oferty na kartę był rejestrowany).
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Zmiana właściciela

Post autor: offca_85 »

Wydaje mi się, że karta jest mimo wszystko dalej na kogoś zarejestrowana, więc na wszelki wypadek można podejść z ostatnim właścicielem ;-) Jeśli nie będzie zarejestrowana to się tylko cieszyć ;-)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zmiana właściciela

Post autor: mariusz9a »

Nie wiem jak w przypadku abonamentów, ale przechodząc z MixPlusa na Simplusa moje dane się przepisały do oferty Simplus. Raczej bym się spodziewał że z abo na Simplus powinno być tak samo.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana właściciela

Post autor: Jrv »

Słuchajcie, gdybym nie był tego pewny to bym nie pisał. Przenosząc numer z abo na kartę wszystkie dane są usuwane. Przy mixie spada tylko osoba upoważniona, a właściciel pozostaje bez zmian.
Zawsze można zadzwonić na BOK i zapytać czy numer jest zarejestrowany.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Awatar użytkownika
femmemechante
PlusManiak
Posty: 68
Rejestracja: 4 wrz 2010, o 00:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmiana właściciela

Post autor: femmemechante »

po przejściu z abonamentu na kartę numer jest anonimowy. telefony prepaid są na innej platformie niż postpaid (abonament) - dane nie kopiują się. nie odnotowałam jeszcze ani jednego przypadku żeby dane się "przeniosły"
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana właściciela

Post autor: Jrv »

przecież pisałem o tym.... :)
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
mack1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 wrz 2012, o 12:00

Przeniesienie praw do numeru telefonu

Post autor: mack1990 »

Jestem użytkownikiem MixPlus, odkąd kilka lat temu mój dziadek kupił dla mnie telefon w ofercie mix.
W międzyczasie opłaciłem wszystkie należne doładowania i wywiązałem się z obowiązku opłacania regularnej składki, a mój dziadek zmarł. Po tych wydarzeniach, rok temu poszedłem do salonu Plusa, aby przenieść prawa do numeru telefonu, zrobiłem to pokazując akt zgonu dziadka. Otrzymałem dokument potwierdzający przeniesienie prawa do numeru telefonu z którego wynika jednoznacznie, że od dnia 15.07.2011r. przejąłem wszystkie obowiązki użytkownika sieci Plus. Od tego czasu żyłem w przeświadczeniu, że jestem właścicielem numeru telefonu. Jak się okazało niesłusznie. Kilka dni temu w związku z dynamicznym rozwojem mojej działalności gospodarczej postanowiłem nawiązać współpracę z operatorem Play i "przenieść swój numer do tego Operatora". Już następnego dnia po podpisaniu umowy okazało się, że mój dotychczasowy operator (PLUS) zgłasza zastrzeżenia. Po rozmowie z pracownikiem sieci PLAY dowiedziałem się, że dane, które podałem we wniosku o przeniesienie numeru z sieci A do B, są niezgodne i muszę pójść do PLUSa, aby to wyjaśnić. Jakie było moje zdziwienie gdy nagle odkryłem, że w systemie PLUSa mój dziadek dalej widnieje jako właściciel numeru telefonu. Postanowiłem to wyjaśnić. Miła, ale całkowicie niepomocna sprzedawczyni poinformowała mnie, że ona bardzo chciałaby mi pomóc, ale w placówce PLUSa w której sprzedają internet nie potrafiła sprawdzić czy jestem w systemie czy nie jestem, bo nie ma dostępu do internetu i powinienem wyjaśnić to w miejscu, w którym dokonałem przeniesienia prawa do numeru telefonu. Postanowiłem pójść za ciosem i sprawdzić to w miejscu w którym podpisałem umowę. Okazało się, że... no właśnie, niewiele potrafię zrozumieć z bełkotania nowo przyjętego pracownika, który nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkał, wierzę, bo ja również. Według niego nie można przenieść umowy MixPlusa w czasie obowiązywania umowy na osobę trzecią, dlatego wtedy nie doszło do skutku przeniesienie numeru, natomiast gdy zwróciłem uwagę, że umowa została już w momencie przenoszenia praw numeru wykonana, a także, że mam dokument potwierdzający to przeniesienie, a nie wniosek tak jak sugerował, to zaproponował mi, abym wysłał esemesa, aby zmienić MixPlusa na Simplusa, a nastepnie przyjść do salonu Plusa i wtedy przenieść numer na siebie lub złożyć reklamację.

Piszę tutaj ponieważ chciałbym się dowiedzieć czy nie istnieje szybszy sposób niż zaproponowane przez sprzedawcę. W końcu mam dokumenty stwierdzające, że posiadam wszelkie prawa do numeru telefonu. Po co więc mam wysyłać esemesa aby dokonywać konwersji na Simplus i pozbywać się wszelkich praw do numeru, aby później znowu łaskawie je dochodzić w salonie (ciekawie czy odpłatnie?), skoro ja już te prawa posiadam, a to oni mają bałagan w systemie, więc powinni ponownie poprawić to co już mają w systemie, a nie oczekiwać ode mnie dodatkowych kroków. Stąd wydaje mi się bardziej korzystną dla mnie droga, którą sprzedawca mi odradził - tj. reklamacja. Wiem, że na forum są uczciwi forumowicze, którzy rozumieją, że opisana sytuacja budzi we mnie niesmak i pomimo, długiej i miłej dotychczasowej współpracy, na myśl o PLUSie robi mi się niedobrze.
Sytuacja na rynku usług telekomunikacyjnych jest bardzo dynamiczna, co jakiś czas pojawiają się nowe oferty i może za jakiś czas znowu zdecyduję się na powrót do PLUS gdy zauważę, że ich oferta bardziej zaspokaja moje potrzeby. Nie zrobię jednak tego jeżeli w moich oczach PLUS mówiąc tak bardzo kolokwialnie będzie cwaniakował próbując wydoić mnie z dodatkowych środków. Takie zachowanie w dobie Internetu i tego, że jestem aktywnym konsumentem może spowodować, że nie tylko ja odwrócę się na zawsze od PLUSa, ale również i wiele osób które zainteresuje moja sytuacja. Dlatego drodzy sprzedawcy znajdujący się na forum oraz inne osoby potrafiące doradzić mi w mojej sytuacji, proszę o rzetelną radę.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Przeniesienie praw do numeru telefonu

Post autor: Jrv »

Tylko reklamacja.
Jaki dokument posiadasz? Co jest na nim ujęte? Pytam ponieważ faktycznie dopóki numer jest w usłudze MIX nawet jeśli kontrakt jest zakończony to danych osobowych zmienić nie można a jedynie dostać UPOWAŻNIENIE do numeru. Wyjątkową sytuacją może być ta opisana przez Ciebie ale to i tak rozpatrywałby dział reklamacji ponieważ po zgłoszeniu zgonu właściciela ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH dla zmarłej osoby ustaje i jego wszystkie numery są WYŁĄCZANE.
Podejrzewam więc, że przy pierwszej rozmowie ktoś w punkcie zwyczajnie poszedł Ci na rękę i dopisał Cię jako osobę upoważnioną.
Generalnie najszybciej i najrzetelniej wyjaśnisz sprawę w BOK dzwoniąc pod numer 2601. Tam konsultant będzie miał wgląd w ten numer i nie tak jak ja teoretyzując a widząc faktyczny stan rzeczy będzie mógł Ci doradzić.

Jest jeszcze ewentualność - piszesz, że numer przeniesiony a nadal widnieje na dziadka chociaż tego nie sprawdziłeś ponieważ w punkcie nie mają dostępu... - może starasz się przenieść numer na firmę a tu jest zarejestrowany na osobę prywatną? Tak się nie da. Również kontrakt musi być zaznaczony jako postpaidowy a nie prepaidowy - mix traktowany jest jak abonament.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
mack1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 wrz 2012, o 12:00

Re: Przeniesienie praw do numeru telefonu

Post autor: mack1990 »

Posiadam dwa dokumenty stwierdzające, że jestem właścicielem numeru:
1) Karta rejestracyjna
2) Przeniesienie praw do numeru telefonu.

Ad 1)
Moje dane osobowe oraz numer telefonu i karty SIM
Ad 2)
numer konta, numer telefonu
dane dotychczasowego klienta - dziadka
dane nowego klienta

Oba dokumenty posiadają podpis i pieczęć salonu w którym podpisywałem umowę.

dwa - sprawdziłem w salonie powiedzieli mi, że numer widnieje na dziadka, a później nagle pani stwierdziła, że nie ma dostępu do Internetu - co było dla mnie... szokiem takie wytłumaczenie, ewidentnie chciała mnie się pozbyć.

trzy - przenoszenie praw do numeru z dziadka na mnie było na osobę fizyczną (tj. na mnie)
a teraz chciałem przenieść numer z osoby fizycznej (mnie) z PLUS do jednoosobowej działalności gospodarczej, której również jestem właścicielem. Doradca klienta PLAY powiedział, że w przypadku 1os dg, jest to możliwe, aby takie coś zrobić.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Przeniesienie praw do numeru telefonu

Post autor: Jrv »

Nie, nie będzie takiej możliwości. Numer jest na osobę fizyczną i jedynie na osobę fizyczną może zostać przeniesiony. Ale jeśli właścicielem jest dziadek to i tak niewiele zrobisz. Zadzwoń pod 2601 i wszystko się wyjaśni - daj później proszę znać co się tam dowiedziałeś.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
mack1990
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 13 wrz 2012, o 12:00

Re: Zmiana właściciela

Post autor: mack1990 »

Zadzwoniłem pod numer 2601, zostałem poinformowany przez Panią, że mój obecny numer należy do dziadka, Pani zasugerowała, abym wysłał esemesa i zrobił konwersję na Simplusa, a następnie poszedł do salonu PLUS i tam po pokazaniu aktu zgonu, numer przestałby należeć do dziadka, a ja mógłbym wtedy poprosić o to, abym miał kartę Simplus właśnie z tym numerem. Ten numer należałby do mnie i mógłbym go przenieść do innego operatora. Taka operacja byłaby bezpłatna.

Co do tych dokumentów, które posiadam... ona twierdzi, że wina leży po stronie salonu, który nie wprowadził ich do systemu. I teraz nie da się zrobić nic innego poza zaproponowanym rozwiązaniem (nie ma szans na reklamację).

Mnie zastanawia też co mogę zrobić z PLAY:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=75&t=2375
hinata23
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 mar 2013, o 19:07

Re: Zmiana właściciela

Post autor: hinata23 »

Witam

Jakiś czas temu (kiedy jeszcze chodziłam do szkoły) mama wzięła za mnie mixa, bo ja nie mogłam wykazać zatrudnienia. Kilka lat już tak jadę na jej koncie, ale w końcu "chcę się usamodzielnić" i przejść z tym samym numerem na siebie.

Czy muszę mieć zaświadczenie o zatrudnieniu? Jeśli tak, to czy jest gdzieś druk tego zaświadczenia (nie mam czasu chodzić kilka razy do placówki), czy wystarczy zwykłe pismo z pracy?
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Zmiana właściciela

Post autor: Hunter »

Z tego co się orientuję, chyba nie ma możliwości dokonania cesji na nr mixplusa, prawdopodobnie tylko po wykonaniu ostatniego doładowania można przejść na "plus na kartę" i tam zarejestrować nr na siebie.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
ODPOWIEDZ