ipluspobieracz

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
zladko20
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 cze 2010, o 14:26

ipluspobieracz

Post autor: zladko20 »

Nie wiem czy jest już coś o tym na forum ale ja nie mogę znaleźć więc pisze tutaj, 18 czerwca podpisałem umowę na iplus 160 zachęcony dodatkowymi 100 gb transferu w nocy, ipluspobieracza aktywowałem w nocy z piątku na sobotę jednak do tej pory pobiera mi dane, nie wiem czy dzwonić Działu Obsługi Klienta czy po prostu jeszcze trochę poczekać, co radzicie?
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Re: ipluspobieracz

Post autor: tomek »

zladko20 pisze:18 czerwca podpisałem umowę na iplus 160 zachęcony dodatkowymi 100 gb transferu w nocy, ipluspobieracza aktywowałem w nocy z piątku na sobotę jednak do tej pory pobiera mi dane
Dostałeś SMSa że usługa jest włączona? Jeżeli tak to nie masz się co przejmować. Dane zawsze będą pobierane, a to czy z pakietu 100GB czy z tego drugiego niestety nie można sprawdzić, chyba że jakimś programem który będzie zliczał z określonych godzin. ;-)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ipluspobieracz

Post autor: mariusz9a »

Plecam: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557
Naciskasz na statystyki i masz napisane ile danych pobrałeś w dzień a ile przez iPlusopobieracz. Dodatkowo program informuje ile danych zostało do końca okresu rozliczeniowego itd, itp.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
zladko20
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 cze 2010, o 14:26

Re: ipluspobieracz

Post autor: zladko20 »

dzięki wielkie za programik, sprawa została rozwiązana, thx :-P
HOLLYWOOD2
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2012, o 17:26

Re: ipluspobieracz

Post autor: HOLLYWOOD2 »

Witam.
Mam pewien problem; otóż nie mogę uruchomić aplikacji "Ipluspobieracz". Za każdym wysłaniem SMS-a otrzymuję odpowiedź: "Serwis czasowo niedostępny. Proszę spróbować ponownie później". Posiadam modem huawey E173 12GB. Próbowałem już wszystkich sposobów - nic nie daje. Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta nikt nie odbiera telefonu (dzwonilem 3 razy po 15 minut.
Proszę o jakąś radę co z tym zrobić.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ