Sprawa wygląda tak: Jakiś czas temu postanowiłem aktywować przez plusonline usługę Internet Non Stop 100 MB ponoć za 6 czy 7 zł. Zdziwiło mnie trochę, że mam do wyboru do aktywacji same pakiety non stop jak i samą usługę "Plus Internet", której koszt wynosił bodajże 40 ileś zł. Aktywowałem usługę Internet Non Stop 100 MB, która zrobiła się zielona i doszła z paroma innymi darmowymi usługami do nowej zakładki "Plus Internet". Czy brak tej zakładki wcześniej oznacza, że aktywacji uległy dwa pakiety - Plus Internet za 40 zł i Non stop za 6 zł? Nie zostałem nigdzie poinformowany o aktywacji droższej usługi, wszędzie przewijało się te nieszczęsne 6 zł, a jednak patrząc teraz na przyszły rachunek, ten jest większy o te parędziesiąt złotych!
Z góry, dziękuje za pomoc.
Internet Non Stop 100mb, a usługa Plus Internet
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 maja 2012, o 23:49
Re: Internet Non Stop 100mb, a usługa Plus Internet
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem?
Być może zakładka zniknęła, bo nie można uruchomić 2 pakietów non stop naraz czy pakietu non stop i usługi za 49 zł. bo się wykluczają.
Być może zakładka zniknęła, bo nie można uruchomić 2 pakietów non stop naraz czy pakietu non stop i usługi za 49 zł. bo się wykluczają.