Wymiana karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 21:32
Wymiana karty SIM
Witam, mam abonament w plusie, moja karta sim ma 7 lat. Ostatnio zaczęły dziać się dziwne rzeczy, na nokii e52 czasem po włączeniu telefonu wyskakuje błąd zalogowania karty sim, natomiast w nokii x3-02 w ogóle nie chce się zalogować. W salonie Pani z obsługi powiedziała mi, że za wymiane trzeba zapłacić 60zł. A darmowa wymiana była do 30 dni po przedłużeniu umowy... Czegoś tutaj nie rozumiem.. czemu ja mając 10lat abonament w Plusi musze płacić 60zł za kartę, skoro zwykły człowiek kupi sobie zestaw pre-paid w kiosku za 9zł i też ma taką samą kartę ( technologie).
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Wymiana karty SIM
Witaj Wojtasx.
Bezpłatnie wymieniamy też te naprawdę stare karty sprzed 2000 r.
Jednak w innych przypadkach wymiana karty SIM podlega opłacie podanej w cenniku.
Bezpłatnie wymieniamy też te naprawdę stare karty sprzed 2000 r.
Jednak w innych przypadkach wymiana karty SIM podlega opłacie podanej w cenniku.
Re: Wymiana karty SIM
Dołączam się do tematu. Moja karta też jest po sporych przejściach...jest to jeszcze "simplus", kilka lat użytkowana poprzez doładowania, kolejne to podpisywane abonamenty. Jak mam sprawdzić z którego roku mam swoją kartę ?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Wymiana karty SIM
To określa trzecia i czwarta cyfra numeru karty SIM.
Np. jak jest 01 to oznacza 2001 rok.
Np. jak jest 01 to oznacza 2001 rok.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48
Re: Wymiana karty SIM
Witam,co ja wiem to przy zawieraniu nowej umowy powinies dostac tez nowa karte sim ale to nie jest praktykowane, i klient nie jest o tym informowany,to kolejny kruczek plusa zeby potem placil za wymiane karty,juz to przerabialem...
Re: Wymiana karty SIM
Jeśli nie przysługuje Ci bezpłatna wymiana karty pozostają 2 drogi.
1. Najpierw składasz reklamację, czekasz do 30 dni na odpowiedź DR i wtedy jeśli się zgodzą idziesz wymieniać kartę, lub jeśli się nie zgodzą to sam decydujesz czy chcesz płacić za wymianę czy męczyć się ze starą kartą.
2. Robisz płatną wymianę karty, składasz reklamację, czekasz i albo anulują Ci opłatę lub nie i będziesz musiał zapłacić.
Swoją drogą w reklamacji możesz uwzględnić to, że nie przekazano Ci informacji o bezpłatnej wymianie karty w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Decyzja należy do Ciebie.
1. Najpierw składasz reklamację, czekasz do 30 dni na odpowiedź DR i wtedy jeśli się zgodzą idziesz wymieniać kartę, lub jeśli się nie zgodzą to sam decydujesz czy chcesz płacić za wymianę czy męczyć się ze starą kartą.
2. Robisz płatną wymianę karty, składasz reklamację, czekasz i albo anulują Ci opłatę lub nie i będziesz musiał zapłacić.
Swoją drogą w reklamacji możesz uwzględnić to, że nie przekazano Ci informacji o bezpłatnej wymianie karty w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Decyzja należy do Ciebie.
Re: Wymiana karty SIM
To na mojej karcie się to na pewno nie sprawdza ! :) Ciągnę 3 abonament (2 letnie umowy), przed abonamentem był zwykly simplus, także nie jest to możliwe ponieważ moja trzecia oraz czwarta cyfra to: 06...Chociaż może ? Nie jestem do konca pewien..Dominik_Plus pisze:To określa trzecia i czwarta cyfra numeru karty SIM.
Np. jak jest 01 to oznacza 2001 rok.
Przy zawieraniu umowy nie dostałem żadnej informacji o możliwości wymiany karty !
W jaki sposób mogę złożyć reklamację ?
Re: Wymiana karty SIM
Wszystkie informacje o przysługujących prawach są w regulaminie promocji i umowie o świadczeniu usług. Podpisywaliście je i pewnie nawet nie znacie 99% z nich, o wszystko chcecie bić się reklamacją, bo na pewno coś się znajdzie, o czym was ktoś nie poinformował? :)
Reklamacje możesz złożyć emailem, telefonicznie (lub faksem), pisemnie lub w dowolnym punkcie plusa.
Reklamacje możesz złożyć emailem, telefonicznie (lub faksem), pisemnie lub w dowolnym punkcie plusa.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Wymiana karty SIM
Mój ojciec ma podobny problem - karta nie zawsze łączy, styki zostały wgniecione przez sprężynki gniazda w telefonie. Karta jest z 2002r. Nie rozumiem, dlaczego wymiana miałaby cokolwiek kosztować, karta nie została zgubiona ani zniszczona przez złe użytkowanie (np. złamana, zalana itp.). Działa źle, ponieważ zużyła się podczas normalnego użytkowania. W cenniku jest pozycja "Wymiana wadliwej karty aktywacyjnej SIM - bezpłatnie" - i to wyjaśnia temat. Jest też opcja "Wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności 8 KB na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK - bezpłatnie", ale to dotyczy chyba baaaardzo starych kart, jak moja pierwsza z 1997r. Gorzej, gdy potrzebna jest wymiana sprawnej karty na wersję micro - co wtedy?? Nie znalazłem żadnej informacji na ten temat. Operator ma obowiązek dostarczyć kartę SIM umożliwiającą korzystanie z usług sieci, a jeśli karty nie można jej używać w homologowanych telefonach, to wymiana powinna być bezpłatna. Takie jest moje zdanie, co na to Plus? Proszę o oficjalną interpretację.
Re: Wymiana karty SIM
Zawsze jest jakaś szansa by w toku indywidualnego podejścia, reklamacja została uznana. Jeżeli chodzi o wymiany sim na mikro - w trybie normalnym jest pobierana opłata (abonament ~~60zł mix i karta ~~12zł). Jak wyżej zauważono - w ciągu 30 dni można wymienić tę kartę, bezpłatnie :)
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Wymiana karty SIM
W ciągu 30 dni od przedłużenia umowy, czy tak?
Jak wygląda microSIM w Plusie - czy jest w formie normalnej karty z możliwością wyłamania? To o tyle ważne, że jeszcze mam stary telefon, poza tym mając już nowy na pewno od czasu do czasu będę korzystać też ze starego.
Jeszcze jedno - czy Plus planuje wprowadzenie możliwości używania wymiennie 2 kart do jednego numeru, tak jak jest to od dawna w Erze/T-Mobile?
Jak wygląda microSIM w Plusie - czy jest w formie normalnej karty z możliwością wyłamania? To o tyle ważne, że jeszcze mam stary telefon, poza tym mając już nowy na pewno od czasu do czasu będę korzystać też ze starego.
Jeszcze jedno - czy Plus planuje wprowadzenie możliwości używania wymiennie 2 kart do jednego numeru, tak jak jest to od dawna w Erze/T-Mobile?
Czego to zdanie dotyczy? Wymiany karty sprawnej na nowszą (nie micro) czy wadliwie działającej - z zużytymi stykami? Co do drugiej sytuacji to przecież jest pozycja w cenniku ".... - bezpłatnie", więc co tu reklamować? Powinna wystarczyć wizyta w salonie i zgłoszenie problemu.Zawsze jest jakaś szansa by w toku indywidualnego podejścia, reklamacja została uznana.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2013, o 14:33 przez rado, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wymiana karty SIM
Wygląd karty microSIM z nowym logo. Co z wymianą?rado pisze:(...) Jak wygląda microSIM w Plusie - czy jest w formie normalnej karty z możliwością wyłamania? To o tyle ważne, że jeszcze mam stary telefon, poza tym mając już nowy na pewno od czasu do czasu będę korzystać też ze starego. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Wymiana karty SIM
Dzięki :) Nie zauważyłem tego wątku, dosyć stary, a dotychczas microSIM nie był mi potrzebny. Dopiero od niedawna pojawił się smartfon bliski ideału i czekam już tylko na obniżkę ceny. Nawiasem mówiąc, ze standardem micro więcej chyba kłopotów (brak dobrych adapterów na standardowy format), niż pożytku. A nano to już kompletny absurd - niewielki zysk na wielkości kosztem całkowitej utraty ergonomii, mam nadzieję, że nikt więcej tego nie wprowadzi.Wygląd karty microSIM z nowym logo. Co z wymianą?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Wymiana karty SIM
Jeżeli przy przedłużaniu umowy zgłosiłbyś pracownikowi, że nie działa Ci karta SIM to z pewnością zaproponowałby Ci wymianę.mati55 pisze:Przy zawieraniu umowy nie dostałem żadnej informacji o możliwości wymiany karty !
W jaki sposób mogę złożyć reklamację ?
Tak jak było już wspomniane w tym wątku - jeżeli przedłużasz u nas umowę to masz 30 dni na bezpłatną wymianę karty SIM na np. MicroSIM.rado pisze:Gorzej, gdy potrzebna jest wymiana sprawnej karty na wersję micro - co wtedy?? Nie znalazłem żadnej informacji na ten temat. Operator ma obowiązek dostarczyć kartę SIM umożliwiającą korzystanie z usług sieci, a jeśli karty nie można jej używać w homologowanych telefonach, to wymiana powinna być bezpłatna. Takie jest moje zdanie, co na to Plus? Proszę o oficjalną interpretację.
Re: Wymiana karty SIM
Dziękuję, chciałem to usłyszeć oficjalnie od pracownika Plusa :) Szukałem w regulaminach promocji i w cennikach - nigdzie nie ma takiej informacji.Tak jak było już wspomniane w tym wątku - jeżeli przedłużasz u nas umowę to masz 30 dni na bezpłatną wymianę karty SIM na np. MicroSIM.
Inna sprawa, gdy ktoś jest teraz w trakcie umowy i zmieni telefon na działający z microSIM. Mnie to na szczęście nie dotyczy, bo właśnie skończyła mi się umowa na czas określony. Choć nie wiem jeszcze, czy ją przedłużę - oferty mają pewne minusy i nic - nawet drobnego - nie mogłem wynegocjować na 2699. Widocznie prawie 16 lat w jednej sieci to wystarczający okres....