Witam,
Od połowy pązdziernika jesteśmy użytkownikiem internetu LTE. Wszystkie wystawione do tej pory Fv opłaciliśmy. Ostanio dostaliśmy Fv, na której widnieje zaległość. Teraz powstaje pytanie: jak mamy opłacić tę zaległość skoro FV na tę kwotę nie dotarła do nas, mało tego prawdopodobnie nie została wystawiona, ponieważ nie ma jej w zakladce płatności na koncie internetowym. Z tym problemem byliśmy u doradcy Plusa, niestety nie posiadał żadnych wiecej informacji, kazał zadzwonić do działu windykacji.. skoro widnieje zaległość w płatnościach.
Niestety w dziale windykacji również nie umieli nam pomóc, kazali dzwonić do działu obługi klienta... tam niestety można dzwonić godzinami, a i tak nie da sie połączyć z konsultantem! Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Liczę na to, że tym razem w ramach odpowiedzi nie zostanę poraz kolejny odesłana do innego działu!
Nr klienta: 18082503
Pozdrawiam.
Problem z FV
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 15:41
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z FV
Cześć biedronki2!
A nie jest to może faktura korygująca (informacja jest na pierwszej stronie faktury)?
Jeśli tak to wszelkie dane są na fakturze opisane. Za jaki okres i co zostało skorygowane.
A nie jest to może faktura korygująca (informacja jest na pierwszej stronie faktury)?
Jeśli tak to wszelkie dane są na fakturze opisane. Za jaki okres i co zostało skorygowane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 15:41
Re: Problem z FV
Istnieje jakaś możliwość podglądu FV przez klienta?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z FV
Jeśli pytasz o fakturę korygująca to tylko w przypadku aktywnego e-rachunku lub e-faktury można sprawdzić poprzez Plus online.biedronki2 pisze:Istnieje jakaś możliwość podglądu FV przez klienta?
Włączenie e-rachunku w Plus online
Faktury są udostępnianie od momentu aktywacji e-rachunku. W przypadku starszej faktury należy złożyć dyspozycje o duplikat, również można w Plus online.
Jak zlecić wystawienie duplikatu faktury i billingu
Dodam, że faktura korygująca jest wysyłana w oddzielnej kopercie i istnieje możliwość, że dopiero ją otrzymacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 15:41
Re: Problem z FV
bardzo dziękuje za odpoiwedź. Domyśliłam się, że Fv korygująca jest wysłana w innej kopercie skoro ma dużo wcześniejszą datę wystawienia. Myślę, że najprostszym sposobem będzie napisanie do was reklamacji z prośbą o dosłanie Fv korygującej..po waszym błędzie mogła zawinić również poczta.. zdaża się!
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.