Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Przesłałem. dziękuję za zainteresowanie.Krzysiek_Plus pisze:shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Re: Aktywacja karty SIM
Wiadomo już coś w mojej sprawie ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
shalom65 sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 sty 2013, o 19:26
Re: Aktywacja karty SIM
Nadal nieaktywna karta :(
Re: Aktywacja karty SIM
Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Prześlij proszę dane, jak shalom65monikaimati pisze:Nadal nieaktywna karta :(
Krzysiek_Plus pisze:shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Sprawa została już zgłoszona. Kontakt z infolinia już nic nie przyspieszy.shalom65 pisze:Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?
-
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53
Re: Aktywacja karty SIM
Jak to wieki temu śpiewał Kazik z Kultem:Jrv pisze:No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.
To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?
"Minęły długie lata i nie ma już gościńca
W tym samym teraz miejscu przebiega wzdłuż ulica
I tylko zbóje dalej, ubrani doskonalej
Czyhają na ofiarę by złupić ją bezczelniej
Heja ho... "
A tak na serio :)
Tak jak powyżej napisali konsultanci, aktywacja trwa do tygodnia. To co mówią "sprzedawcy" trzeba zawsze brać w nawias. To samo jest w Cyfrowym Polsacie, N-ce, Orange, T-mobile i wielu innych firmach. Mam osobiście telefon służbowy w Orange i nawet przypisanego osobistego opiekuna :) Co z tego, jak przeważnie jest nieosiągalny, a infolinia wiecznie zajęta. W Cyfrowym Polsacie podobnie. Ciągle słyszę "czas oczekiwania na połączenie wynosi 30 minut" itp. paranoja, ale tak już jest.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
Zgłosiłem twój przypadek.monikaimati pisze:Nadal nieaktywna karta :(
Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi w twojej sprawie. Jeśli coś będzie to dam znaćshalom65 pisze:Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
Re: Aktywacja karty SIM
Dziwne dosyć zachowanie punktu, gdzie on się znajduje?
Telefonu mogą nie mieć na stanie, ale powinni Cie o tym poinformować - dlatego musisz czekać, ale samo zachowanie trochę nieprofesjonalne.
Telefonu mogą nie mieć na stanie, ale powinni Cie o tym poinformować - dlatego musisz czekać, ale samo zachowanie trochę nieprofesjonalne.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Aktywacja karty SIM
Telefon był na stanie, bawiłem się nim. Nie rozumiem o co tutaj chodzi, Pani powiedziała, że mam się zgłosić za tydzień?! Wtedy to odbiorę telefon, zapłacę bodajże złotówkę za telefon i będzie od razu aktywny. Przez noc złości mi minęły, jednak kompletnie tego nie rozumiem. Powinniście dawać umowy do podpisania w momencie kiedy odbiera się to, na co się papierki podpisuje. Mogło dojść do pomyłki ze strony pracownika Plusa? Przykładowo nowy pracownik itp?
Re: Aktywacja karty SIM
Naprawdę strasznie długo trwa ta aktywacja. 18 stycznia otrzymałem telefon. Dziś mamy 23. Rozumiem procedury, ale mija się to z tym co usłyszałem przy zamówieniu.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty SIM
marecki60 proszę prześlij mi przez formularz swój PESEL oraz adres punktu w którym realizowałeś umowę. Postaram się sprawę wyjaśnić.marecki60 pisze:Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
A karta SIM została wydana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ