Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shalom65
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2013, o 13:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: shalom65 »

Krzysiek_Plus pisze:shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
Przesłałem. dziękuję za zainteresowanie.
shalom65
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2013, o 13:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: shalom65 »

Wiadomo już coś w mojej sprawie ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

shalom65 sprawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
monikaimati
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 18 sty 2013, o 19:26

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: monikaimati »

Nadal nieaktywna karta :(
shalom65
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2013, o 13:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: shalom65 »

Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

monikaimati pisze:Nadal nieaktywna karta :(
Prześlij proszę dane, jak shalom65
Krzysiek_Plus pisze:shalom65 proszę prześlij poprzez formularz, swój Pesel lub NIP jeśli umowa była na firmę.
shalom65 pisze:Ja podobnie. Nie wiem, kontakt z infolinią coś pomoże, przyspieszy?
Sprawa została już zgłoszona. Kontakt z infolinia już nic nie przyspieszy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shalom65
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2013, o 13:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: shalom65 »

Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?
poltergeist
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: poltergeist »

Jrv pisze:No nie bardzo, operator musi mieć jakąś podstawę do aktywacji usług, a tą jest podpisana umowa.
Nigdzie też nie napisałem, że będzie to trwało 7 dni.
Ze słownika:
BANDYCTWO - dokonywanie morderstw, napadów, rozbojów; bandytyzm.

To chyba nie jest to jednak bandyctwo a bardziej... procedura?
Jak to wieki temu śpiewał Kazik z Kultem:

"Minęły długie lata i nie ma już gościńca
W tym samym teraz miejscu przebiega wzdłuż ulica
I tylko zbóje dalej, ubrani doskonalej
Czyhają na ofiarę by złupić ją bezczelniej
Heja ho... "

A tak na serio :)
Tak jak powyżej napisali konsultanci, aktywacja trwa do tygodnia. To co mówią "sprzedawcy" trzeba zawsze brać w nawias. To samo jest w Cyfrowym Polsacie, N-ce, Orange, T-mobile i wielu innych firmach. Mam osobiście telefon służbowy w Orange i nawet przypisanego osobistego opiekuna :) Co z tego, jak przeważnie jest nieosiągalny, a infolinia wiecznie zajęta. W Cyfrowym Polsacie podobnie. Ciągle słyszę "czas oczekiwania na połączenie wynosi 30 minut" itp. paranoja, ale tak już jest.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

monikaimati pisze:Nadal nieaktywna karta :(
Zgłosiłem twój przypadek.
shalom65 pisze:Przepraszam za niecierpliwość, ale czy wiadomo już kiedy moja karta będzie aktywna ?
Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi w twojej sprawie. Jeśli coś będzie to dam znać ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marecki60
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2013, o 18:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: marecki60 »

Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Hunter »

Dziwne dosyć zachowanie punktu, gdzie on się znajduje?
Telefonu mogą nie mieć na stanie, ale powinni Cie o tym poinformować - dlatego musisz czekać, ale samo zachowanie trochę nieprofesjonalne.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
marecki60
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 22 sty 2013, o 18:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: marecki60 »

Telefon był na stanie, bawiłem się nim. Nie rozumiem o co tutaj chodzi, Pani powiedziała, że mam się zgłosić za tydzień?! Wtedy to odbiorę telefon, zapłacę bodajże złotówkę za telefon i będzie od razu aktywny. Przez noc złości mi minęły, jednak kompletnie tego nie rozumiem. Powinniście dawać umowy do podpisania w momencie kiedy odbiera się to, na co się papierki podpisuje. Mogło dojść do pomyłki ze strony pracownika Plusa? Przykładowo nowy pracownik itp?
shalom65
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 21 sty 2013, o 13:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: shalom65 »

Naprawdę strasznie długo trwa ta aktywacja. 18 stycznia otrzymałem telefon. Dziś mamy 23. Rozumiem procedury, ale mija się to z tym co usłyszałem przy zamówieniu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

marecki60 pisze:Witam,
Dzisiaj byłem w punkcie Plusa w celu zawarcia umowy abonamentowej z telefonem HTC Desire C. Pani powiedziała, że aktywacja nastąpi w ciągu paru minut, a najpóźniej jutro. Po chwili, po podpisaniu umowy powiedziano mi, że przyszła informacja, że aktywacja będzie za tydzień i dopiero za tydzień mam PRZYJŚĆ PO TELEFON na który podpisałem umowę... Tłumaczenia ostrzejsze nie pomogły, nikt nie był w stanie mi wyjaśnić o co chodzi. Przedstawiłem zaświadczenie o zatrudnieniu i kwitek opłaty za rachunek Cyfrowego Polsatu. Dostałem umowę do podpisania, a po tym wszystkim informację, że nie mogę odebrać telefonu. Tu śmierdzi załamaniem prawa, ale zanim się za to zabiorę liczę na konkretne wyjaśnienia. Dlaczego muszę czekać 7 dni na telefon i aktywację i to po podpisaniu umowy, której egzemplarza również na tę chwilę nie otrzymałem???? To są chyba jakieś jaja - ta umowa jest niezgodna z prawem, w tym czasie każdy klient poszedłby do innego operatora, bo Plus robi ludzi w ciu....
marecki60 proszę prześlij mi przez formularz swój PESEL oraz adres punktu w którym realizowałeś umowę. Postaram się sprawę wyjaśnić. ;-)

A karta SIM została wydana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ