info z media2Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6
Wystartowała niestandardowa kampania promocyjna młodzieżowej oferty na kartę 36i6 w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl należącym do spółki GG Network, producenta komunikatora Gadu-Gadu.
Kampania jest wirtualnym odzwierciedleniem oferty 36i6 "Gadka Szmatka". Zakłada ona nielimitowane rozmowy z wybraną osobą przez 24 godziny. Na analogicznych zasadach opiera się akcja w MojejGeneracji.pl – użytkownik wybiera jedną osobę, z którą na 24 godziny łączy się w parę, uzyskując przy tym dodatkowe funkcjonalności.
Przez dwa tygodnie trwania kampanii użytkownicy Mojej Generacji mogą połączyć się w parę Superprzyjaciół z wybranym przez siebie użytkownikiem. Wystarczy tylko na profilu wybranej osoby kliknąć w specjalny przycisk – wówczas otrzymuje ona zaproszenie do Superprzyjaźni.
Połączona na 24 h para otrzymuje zmieniony wygląd swoich profili oraz możliwość wzajemnego dodania wpisu do swych blogów lub wstawienia zdjęć do galerii, a także przyznania sobie tzw. Mega Plusa.
Akcję wspierają standardowe formy reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu. Kampanię zaplanował dom mediowy Universal McCann, za część graficzną odpowiada agencja Point of View, całość zaimplementował zespół programistów GG.
Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6
-
- Administrator
- Posty: 2869
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
- Lokalizacja: PlusForum
- Kontakt:
Gadka Szmatka - e-kampania sieci 36.6
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów