Witam mam Problem :( z doładowaniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 sty 2013, o 13:16
Witam mam Problem :( z doładowaniem
Mam takie pytanie ??Zapąniałem o doładowaniu konta o 10 dni .. Dostałem sms-a iz nałozyli na mnie jakas Kare . ale moge ja anulowac doładowaniem konta .. wiec po 1h doładowałem konto. odblokowali i jest wazne do 8.02.2012. a dzis dostałem list .z wezwaniem do zapłaty. o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2013, o 13:44 przez Dominik_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zły dział - przenoszę do właściwego. Popraw temat zgodnie z pkt. 8 regulaminu PlusForum.pl Popraw błędy w treści postu.
Powód: Zły dział - przenoszę do właściwego. Popraw temat zgodnie z pkt. 8 regulaminu PlusForum.pl Popraw błędy w treści postu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Witam mam Problem :( z doładowaniem
patryczeek112,
jeżeli zasiliłeś konto i zostało ono odblokowane, to pismo możesz uznać za nieważne. Doładowanie które wykonałeś anulowało karę i uaktywniło numer.
jeżeli zasiliłeś konto i zostało ono odblokowane, to pismo możesz uznać za nieważne. Doładowanie które wykonałeś anulowało karę i uaktywniło numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sty 2013, o 13:16
Re: Witam mam Problem :( z doładowaniem
Tzn, że nie mam co się bać? Tak, konto zostało odblokowane; mogę normalnie wykonywać połączenia i jest ważne do 8.02.12.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Witam mam Problem :( z doładowaniem
patryczeek112,
Dominik_Plus, prosił Cię o poprawienie błędów.
Dominik_Plus, prosił Cię o poprawienie błędów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ