Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lut 2013, o 13:43
Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
Witam.
W Październiku 2011r. przedłużałem umowę w MixPlusie za pośrednictwem rozmowy telefonicznej.
W ramach przedłużenia umowy dostałem Sony Ericssona Xperia X10 Mini Pro za 149zł, który został dostarczony mi przez kuriera. Posiadam na niego Fakturę i kartę gwarancyjną. W ostatnich dniach zepsuł mi się w nim głośnik i muszę rozmawiać na głośnomówiącym. Czy mogę oddać go na gwarancję w salonie Plusa?
W Październiku 2011r. przedłużałem umowę w MixPlusie za pośrednictwem rozmowy telefonicznej.
W ramach przedłużenia umowy dostałem Sony Ericssona Xperia X10 Mini Pro za 149zł, który został dostarczony mi przez kuriera. Posiadam na niego Fakturę i kartę gwarancyjną. W ostatnich dniach zepsuł mi się w nim głośnik i muszę rozmawiać na głośnomówiącym. Czy mogę oddać go na gwarancję w salonie Plusa?
Re: Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
Jak jest na gwarancji, to jak najbardziej możesz do punktu Plusa zanieść.
telefon niezakupiony w Plusie.
dzień dobry. mam pytanie odnośnie naprawy telefonu , jeśli nie był zakupiony w Plusie tylko po prostu przez ALLEGRO , a gwarancja u kupującego się już skończyła. Czy zepsuty telefon mógłbym przynieść do PLUSA , żeby po prostu wysłali mi ten zepsuty telefon do serwisu , a ja zapłaciłbym z własnych pieniędzy za naprawę ? jest możliwa taka opcja?
Re: Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
TAK.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
dzięki wielkie!
Naprawa gwarancyjna telefonu zakupionego przez internet
Witam,
W lipcu zakupiłem telefon wraz z abonamentem przez sklep internetowy Plusa, LG L7, niestety zauważyłem, że w lewej górnej części ekranu tak jakby ekranik się odklejał albo coś w tym stylu tzn. wygląda to tak jakby kurz tam naleciał. Telefon nigdy mi nie upadł ani nic, tutaj moje pytanie czy takie uszkodzenie kwalifikuje się pod reklamację oraz czy w razie reklamacji mam podejść do punktu Plusa z książeczką gwarancyjną (coś tam w niej jest podbite) i nie będą robić problemów, że przez internet przyszedł, a nie zakupiony w punkcie?
Pozdrawiam.
W lipcu zakupiłem telefon wraz z abonamentem przez sklep internetowy Plusa, LG L7, niestety zauważyłem, że w lewej górnej części ekranu tak jakby ekranik się odklejał albo coś w tym stylu tzn. wygląda to tak jakby kurz tam naleciał. Telefon nigdy mi nie upadł ani nic, tutaj moje pytanie czy takie uszkodzenie kwalifikuje się pod reklamację oraz czy w razie reklamacji mam podejść do punktu Plusa z książeczką gwarancyjną (coś tam w niej jest podbite) i nie będą robić problemów, że przez internet przyszedł, a nie zakupiony w punkcie?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, o 21:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków
Re: Naprawa gwarancyjna telefonu zakupionego przez internet
Telefon możesz oddać w każdym salonie, punkcie Plusa.
Re: Naprawa gwarancyjna telefonu zakupionego przez internet
Na pewno nie będą z tego tytułu robić problemów. Śmiało możesz iść do punktu plusaxplode pisze:... nie będą robić problemów, że przez internet przyszedł, a nie zakupiony w punkcie?
Re: Telefon zakupiony przez internet, a gwarancja.
Jeśli gwarancja to nie natomiast jesli chcesz odesłać jako niezgodność z umową to tylko kurier i z powrotem.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3