Pakiet internetowy 7 Non Stop
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Bart K
- PlusManiak
- Posty: 65
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 mar 2009, o 20:20
- Lokalizacja: Grudziądz
Pakiet internetowy 7 Non Stop
Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
wiadomo ;)Bart K pisze:Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
jesli w nawiasie jest (0,0) tzn ze limit juz wykorzystales i pakiet masz dalej aktywny z tym ze ze zmniejszona predkoscia .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Bart K,
z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany .
z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
nie został wykorzystany. Wątek utworzyłem chwilę po włączeniu pakietu. Około godzinę później już było napisane w kb ile mam pakietu i wszystko działa. :) może chwilowa zawiecha systemu :pJoanna_Plus pisze:Bart K,
z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Bart K,
no to super. Powyższa sytuacja związana była najprawdopodobniej z prowadzonymi wczoraj pracami systemowymi.
no to super. Powyższa sytuacja związana była najprawdopodobniej z prowadzonymi wczoraj pracami systemowymi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Sytuacja taka jest bardzo częsta. Szczególnie przy przedłużaniu się pakietu, dodanie wartości pakietu zajmuje ok 1h.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Proszę o wyjaśnienie dlaczego bez udziału użytkownika simplus jest włączana promocja Pakiet internetowy 7 non stop gdy zmieniana jest stara taryfa na taryfę plus na kartę. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny ale kolejne już kosztują i użytkownik gdy nie wyłączy co samodzielnie jest utrudnione będzie w kolejnym miesiącu płacił za usługę której nie zamawiał.
Ja miałem taki przypadek już w dwóch telefonach i musiałem dzwonić do BOK bo samodzielnie nie dało się tego wyłączyć.
Proszę o zaprzestanie tego typu praktyk.
Ja miałem taki przypadek już w dwóch telefonach i musiałem dzwonić do BOK bo samodzielnie nie dało się tego wyłączyć.
Proszę o zaprzestanie tego typu praktyk.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
trener,
taka promocja obowiązuje od 3/12/2012: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf.
Jaki miałeś komunikat przy próbie wyłączenia promocji? Nie działał ani kod *136*00*13#, ani *110#. Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
taka promocja obowiązuje od 3/12/2012: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf.
Jaki miałeś komunikat przy próbie wyłączenia promocji? Nie działał ani kod *136*00*13#, ani *110#. Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
W Plus Online widoczna jest tylko promocja Wypróbuj Pakiet internetowy 7 Non Stop bez możliwości jej usunięcia, natomiast jeśli chodzi o pakiet to go nie ma. O ile dobrze pamiętam, to czytałem już na FORUM, że pakiet ten nie pojawia się w Plus Online.Joanna_Plus pisze:(...) Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
Z kolei w e-BOK pod *110# można dojść do opcji usunięcia w/w pakietu, ale czy działa? - nie wiem - na razie jest mi potrzebny.
Mogę przekonać się i napisać o tym jutro jak będę go usuwał.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Pierwsza sytuacja miała miejsce ok 2 miesiące temu, konsultant podawał mi kilka kodów które nie zadziałały. Dopiero po dłuższej chwili usunął systemowo. Wczoraj gdy przyszła informacja o włączeniu pakietu do kolejnego telefonu w którym zmieniłem taryfę od razu dzwoniłem do bok, nie używam plus online. Tym razem w bok konsultant od razu wyłączył po czym po 3 godzinach znowu przyszedł sms z informacją o włączeniu pakietu z informacją że można ją wyłączyć tym kodem - tym razem zadziałało i pakiet został wyłączony.
Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie. A wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie. A wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności; taki jest prepaid w Plusie i w tym jego urok, że musimy zawsze o czymś pamiętać.trener pisze:(...) wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
Chcąc się pozbyć takich "problemów" można skorzystać z oferty abonamentowej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
trener,
Po zmianie taryfy na Plus na Kartę dodatkowo możesz otrzymać Pakiet internetowy 7 zł Non Stop przez pierwszy miesiąc bez opłat. Szczegóły w regulaminie promocji.
To „może” faktycznie może, być troszeczkę mylące. Zgłoszę sugestię o poprawę tej informacji.
W regulaminie jest jednak zapis:
W ramach Promocji Abonent, który w Okresie Trwania Promocji dokona zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę otrzyma dodatkowo gratis na okres 30 dni („Okres ważności Pakietu”) Pakiet internetowy 7 zł Non Stop („Pakiet”). O aktywacji Pakietu Abonent zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS. Pakiet zostanie aktywowany pod warunkiem, że Abonent w momencie zmiany taryfy nie posiada aktywnego pakietu Non Stop dostępnego w promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę” lub promocji „Wypróbuj Pakiet internetowy 7 zł Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania zmiany posiadanej taryfy na taryfę Plus na Kartę.
sl@w_es,
ale staramy się też o tym przypominać:
Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Pakietu Abonent zostanie poinformowany, że Pakiet zostanie automatycznie odnowiony i że za odnowienie Pakietu zostanie pobrana opłata w wysokości 7 zł na zasadach określonych w regulaminie promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Zapewne masz na myśli ten zapis:trener pisze:Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie.
Po zmianie taryfy na Plus na Kartę dodatkowo możesz otrzymać Pakiet internetowy 7 zł Non Stop przez pierwszy miesiąc bez opłat. Szczegóły w regulaminie promocji.
To „może” faktycznie może, być troszeczkę mylące. Zgłoszę sugestię o poprawę tej informacji.
W regulaminie jest jednak zapis:
W ramach Promocji Abonent, który w Okresie Trwania Promocji dokona zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę otrzyma dodatkowo gratis na okres 30 dni („Okres ważności Pakietu”) Pakiet internetowy 7 zł Non Stop („Pakiet”). O aktywacji Pakietu Abonent zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS. Pakiet zostanie aktywowany pod warunkiem, że Abonent w momencie zmiany taryfy nie posiada aktywnego pakietu Non Stop dostępnego w promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę” lub promocji „Wypróbuj Pakiet internetowy 7 zł Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania zmiany posiadanej taryfy na taryfę Plus na Kartę.
sl@w_es,
ale staramy się też o tym przypominać:
Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Pakietu Abonent zostanie poinformowany, że Pakiet zostanie automatycznie odnowiony i że za odnowienie Pakietu zostanie pobrana opłata w wysokości 7 zł na zasadach określonych w regulaminie promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Nie czytałem regulaminu promocji Pakiet internetowy 7 Non Stop bo nie byłem nią zainteresowany. Powinno to pisać w regulaminie taryfy Plus na kartę.
Jest to uszczęśliwianie na siłę, a chyba nikt tego nie lubi.
No, ale teraz już wiem, dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Pamiętam o obsłudze usług, ale tych które zamawiałem, a nie które określone są jako fakultatywne, a w rzeczywistości są obligatoryjne.sl@w_es pisze:No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności;
Jest to uszczęśliwianie na siłę, a chyba nikt tego nie lubi.
No, ale teraz już wiem, dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
Jeśli rodzice nie korzystają z tego pakietu to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go wyłączyć już teraz, tzn. gdy pakiet uruchomi się.trener pisze:(...) dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop
trener,
ale to nie jest Regulamin Pakietu Internetowego, tylko Regulamin zmień taryfę na Plus na Kartę z pakietem Non Stop 7zł. I jest dostępny na tej stronie: http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html, tylko że troszeczkę niżej.
Tak jak pisałam, dwa dni przed przedłużeniem usługi, wysyłamy wiadomość SMS o takowym fakcie. I na ogół Użytkownicy chwalą sobie ten fakt, że otrzymują coś za darmo, do sprawdzenia i przetestowania, ale oczywiście, rozumiem i Twój punkt widzenia.
ale to nie jest Regulamin Pakietu Internetowego, tylko Regulamin zmień taryfę na Plus na Kartę z pakietem Non Stop 7zł. I jest dostępny na tej stronie: http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html, tylko że troszeczkę niżej.
Tak jak pisałam, dwa dni przed przedłużeniem usługi, wysyłamy wiadomość SMS o takowym fakcie. I na ogół Użytkownicy chwalą sobie ten fakt, że otrzymują coś za darmo, do sprawdzenia i przetestowania, ale oczywiście, rozumiem i Twój punkt widzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ