Pakiet internetowy 7 Non Stop

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Bart K
PlusManiak
Posty: 65
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 mar 2009, o 20:20
Lokalizacja: Grudziądz

Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Bart K »

Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: ekdar »

Bart K pisze:Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
wiadomo ;)
jesli w nawiasie jest (0,0) tzn ze limit juz wykorzystales i pakiet masz dalej aktywny z tym ze ze zmniejszona predkoscia .
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Bart K
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 26 mar 2009, o 20:20
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Bart K »

Joanna_Plus pisze:Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.
nie został wykorzystany. Wątek utworzyłem chwilę po włączeniu pakietu. Około godzinę później już było napisane w kb ile mam pakietu i wszystko działa. :) może chwilowa zawiecha systemu :p
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

Bart K,

no to super. Powyższa sytuacja związana była najprawdopodobniej z prowadzonymi wczoraj pracami systemowymi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Jrv »

Sytuacja taka jest bardzo częsta. Szczególnie przy przedłużaniu się pakietu, dodanie wartości pakietu zajmuje ok 1h.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
trener
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 mar 2013, o 11:19

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: trener »

Proszę o wyjaśnienie dlaczego bez udziału użytkownika simplus jest włączana promocja Pakiet internetowy 7 non stop gdy zmieniana jest stara taryfa na taryfę plus na kartę. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny ale kolejne już kosztują i użytkownik gdy nie wyłączy co samodzielnie jest utrudnione będzie w kolejnym miesiącu płacił za usługę której nie zamawiał.
Ja miałem taki przypadek już w dwóch telefonach i musiałem dzwonić do BOK bo samodzielnie nie dało się tego wyłączyć.
Proszę o zaprzestanie tego typu praktyk.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

trener,

taka promocja obowiązuje od 3/12/2012: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf.
Jaki miałeś komunikat przy próbie wyłączenia promocji? Nie działał ani kod *136*00*13#, ani *110#. Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: sl@w_es »

Joanna_Plus pisze:(...) Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
W Plus Online widoczna jest tylko promocja Wypróbuj Pakiet internetowy 7 Non Stop bez możliwości jej usunięcia, natomiast jeśli chodzi o pakiet to go nie ma. O ile dobrze pamiętam, to czytałem już na FORUM, że pakiet ten nie pojawia się w Plus Online.
Z kolei w e-BOK pod *110# można dojść do opcji usunięcia w/w pakietu, ale czy działa? - nie wiem - na razie jest mi potrzebny. ;-)
Mogę przekonać się i napisać o tym jutro jak będę go usuwał. :-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
trener
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 mar 2013, o 11:19

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: trener »

Pierwsza sytuacja miała miejsce ok 2 miesiące temu, konsultant podawał mi kilka kodów które nie zadziałały. Dopiero po dłuższej chwili usunął systemowo. Wczoraj gdy przyszła informacja o włączeniu pakietu do kolejnego telefonu w którym zmieniłem taryfę od razu dzwoniłem do bok, nie używam plus online. Tym razem w bok konsultant od razu wyłączył po czym po 3 godzinach znowu przyszedł sms z informacją o włączeniu pakietu z informacją że można ją wyłączyć tym kodem - tym razem zadziałało i pakiet został wyłączony.
Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie. A wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: sl@w_es »

trener pisze:(...) wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności; taki jest prepaid w Plusie i w tym jego urok, że musimy zawsze o czymś pamiętać. ;-)
Chcąc się pozbyć takich "problemów" można skorzystać z oferty abonamentowej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

trener,
trener pisze:Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie.
Zapewne masz na myśli ten zapis:

Po zmianie taryfy na Plus na Kartę dodatkowo możesz otrzymać Pakiet internetowy 7 zł Non Stop przez pierwszy miesiąc bez opłat. Szczegóły w regulaminie promocji.

To „może” faktycznie może, być troszeczkę mylące. Zgłoszę sugestię o poprawę tej informacji.
W regulaminie jest jednak zapis:

W ramach Promocji Abonent, który w Okresie Trwania Promocji dokona zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę otrzyma dodatkowo gratis na okres 30 dni („Okres ważności Pakietu”) Pakiet internetowy 7 zł Non Stop („Pakiet”). O aktywacji Pakietu Abonent zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS. Pakiet zostanie aktywowany pod warunkiem, że Abonent w momencie zmiany taryfy nie posiada aktywnego pakietu Non Stop dostępnego w promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę” lub promocji „Wypróbuj Pakiet internetowy 7 zł Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania zmiany posiadanej taryfy na taryfę Plus na Kartę
.

sl@w_es,

ale staramy się też o tym przypominać:

Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Pakietu Abonent zostanie poinformowany, że Pakiet zostanie automatycznie odnowiony i że za odnowienie Pakietu zostanie pobrana opłata w wysokości 7 zł na zasadach określonych w regulaminie promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
trener
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 mar 2013, o 11:19

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: trener »

Nie czytałem regulaminu promocji Pakiet internetowy 7 Non Stop bo nie byłem nią zainteresowany. Powinno to pisać w regulaminie taryfy Plus na kartę.
sl@w_es pisze:No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności;
Pamiętam o obsłudze usług, ale tych które zamawiałem, a nie które określone są jako fakultatywne, a w rzeczywistości są obligatoryjne.
Jest to uszczęśliwianie na siłę, a chyba nikt tego nie lubi.
No, ale teraz już wiem, dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: sl@w_es »

trener pisze:(...) dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Jeśli rodzice nie korzystają z tego pakietu to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go wyłączyć już teraz, tzn. gdy pakiet uruchomi się.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

trener,

ale to nie jest Regulamin Pakietu Internetowego, tylko Regulamin zmień taryfę na Plus na Kartę z pakietem Non Stop 7zł. I jest dostępny na tej stronie: http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html, tylko że troszeczkę niżej.
Tak jak pisałam, dwa dni przed przedłużeniem usługi, wysyłamy wiadomość SMS o takowym fakcie. I na ogół Użytkownicy chwalą sobie ten fakt, że otrzymują coś za darmo, do sprawdzenia i przetestowania, ale oczywiście, rozumiem i Twój punkt widzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ