dwa telefony na abonament - zamówienie anulowane

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jwlodarczyk
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 mar 2013, o 22:31

dwa telefony na abonament - zamówienie anulowane

Post autor: jwlodarczyk »

Witam serdecznie!

Zamówiłam na sklepie dwa HTC 8s na abonament. Przyszło mailem potwierdzenie, potwierdziłam również zamówienie telefonicznie... dziś czekam na telefon i naglę dostaje wiadomość e-mail:

Szanowni Państwo,

informujemy,iż zamówienie nr 1906774 złożone przez Państwa w sklepie internetowym Plusa zostało anulowane.

Zawartość anulowanego zamówienia:
OMG 54,90 | promocja: Dodatkowo 10 zł za pakiet
Windows Phone 8S by HTC Blk.White,Action
OMG 54,90 | promocja: Dodatkowo 10 zł za pakiet
Windows Phone 8S by HTC Szr.Limon,Action

Do zapłaty za zamówienie: 58.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 2 kwiecień 2013 14:00 - 16:00


Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa

Tak bez podania powodu?
Nie rozumiem tego systemu, może mi ktoś to wytłumaczyć?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: dwa telefony na abonament - zamówienie anulowane

Post autor: Dominik_Plus »

Mogła to być jakaś literówka w adresie i jeżeli pracownik ją poprawi to tworzone jest nowe zamówienie a poprzednie jest anulowane. Z reguły w drugim mailu jest wysyłana informacja o nowym zamówieniu.

Żeby to wyjaśnić skontaktuj się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ