Witam serdecznie!
Zamówiłam na sklepie dwa HTC 8s na abonament. Przyszło mailem potwierdzenie, potwierdziłam również zamówienie telefonicznie... dziś czekam na telefon i naglę dostaje wiadomość e-mail:
Szanowni Państwo,
informujemy,iż zamówienie nr 1906774 złożone przez Państwa w sklepie internetowym Plusa zostało anulowane.
Zawartość anulowanego zamówienia:
OMG 54,90 | promocja: Dodatkowo 10 zł za pakiet
Windows Phone 8S by HTC Blk.White,Action
OMG 54,90 | promocja: Dodatkowo 10 zł za pakiet
Windows Phone 8S by HTC Szr.Limon,Action
Do zapłaty za zamówienie: 58.00 zł
Opłaty miesięczne: 0.00 zł
Opłata za dostawę: 0.00 zł
Czas dostawy: 2 kwiecień 2013 14:00 - 16:00
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
Tak bez podania powodu?
Nie rozumiem tego systemu, może mi ktoś to wytłumaczyć?
dwa telefony na abonament - zamówienie anulowane
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 mar 2013, o 22:31
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: dwa telefony na abonament - zamówienie anulowane
Mogła to być jakaś literówka w adresie i jeżeli pracownik ją poprawi to tworzone jest nowe zamówienie a poprzednie jest anulowane. Z reguły w drugim mailu jest wysyłana informacja o nowym zamówieniu.
Żeby to wyjaśnić skontaktuj się ze sklepem internetowym.
Żeby to wyjaśnić skontaktuj się ze sklepem internetowym.