śmierć abonenta

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
beduin25
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:24

śmierć abonenta

Post autor: beduin25 »

Co teraz z umową gdy właściciel umowy zmarł?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: śmierć abonenta

Post autor: Dominik_Plus »

W takiej sytuacji są dwie możliwości:
  • Dokonać bezpłatnej cesji. Szczegółowe informacje TUTAJ.
  • Dezaktywować numer. W tym celu konieczne jest wysłanie kopii aktu zgonu wraz z danymi dotychczasowego abonenta i numerem telefonu. Przesłać je można na jeden z poniższych sposobów:
    • - faksem na numer +48601102602;
      - pocztą na adres Polkomtel sp. z o.o., ul. Wołoska 16, 02 - 675 Warszawa;
      - dostarczyć do dowolnego punktu Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ