Niebanalny problem z MMS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36
Niebanalny problem z MMS
Witam,
Mam taki problem, że od dłuższego czasu (kilkanaście miesięcy) nie mogę wysyłać (tylko!) wiadomości MMS. Mam poprawnie
skonfigurowany telefon Samsung GT-B7510, a i tak nie mogę wysłać wiadomości MMS, odebrać zaś mogę bez najmniejszego problemu. Telefon rozpoczyna "sesję wysyłania" i tak trwa w nieskończoność to wysyłanie, pojawia się ikonka (3G lub H) niby dane są przekazywane, a do wysłania nie dochodzi. Zrobiłem taki oto eksperyment: mam kartę SIM sieci PLUS GSM (abonament) utworzyłem wiadomość MMS na telefonie SAMSUNG Galaxy Pro próbuję ją wysłać i się nie udaje - następnie kupiłem kartę SIM sieci PLUS prepaid włożyłem do telefonu SAMSUNG Galaxy Pro utworzyłem wiadomość MMS wysyłam wiadomość i się udaje (sukces). W kolejnym kroku powtarzam wysyłanie MMS z telefonu galaxy Pro i karty sieci PLAY, MMS wysłany sukces, więc myślę sobie może mam uszkodzoną kartę SIM. No to aby to sprawdzić to powtarzam eksperyment z 3 kartami na telefonie Nokia E66, wynik jest taki, że z mojej karty SIM (plus) MMS nie zostały wysłane, a z pozostałych dwóch (Plus, Play) sukces. No to już wiem mam uszkodzoną kartę. Występuję do operatora o jej bezpłatną wymianę. Operator przychyla się do reklamacji karta zostaje wymieniona i... dalej nic. Nie mogę za pośrednictwem mojej karty SIM wysłać MMS, mogę je sobie tylko odebrać. Niezależnie od modelu telefonu (a było ich wiele). Nie mam już pomysłów.
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam.
Mam taki problem, że od dłuższego czasu (kilkanaście miesięcy) nie mogę wysyłać (tylko!) wiadomości MMS. Mam poprawnie
skonfigurowany telefon Samsung GT-B7510, a i tak nie mogę wysłać wiadomości MMS, odebrać zaś mogę bez najmniejszego problemu. Telefon rozpoczyna "sesję wysyłania" i tak trwa w nieskończoność to wysyłanie, pojawia się ikonka (3G lub H) niby dane są przekazywane, a do wysłania nie dochodzi. Zrobiłem taki oto eksperyment: mam kartę SIM sieci PLUS GSM (abonament) utworzyłem wiadomość MMS na telefonie SAMSUNG Galaxy Pro próbuję ją wysłać i się nie udaje - następnie kupiłem kartę SIM sieci PLUS prepaid włożyłem do telefonu SAMSUNG Galaxy Pro utworzyłem wiadomość MMS wysyłam wiadomość i się udaje (sukces). W kolejnym kroku powtarzam wysyłanie MMS z telefonu galaxy Pro i karty sieci PLAY, MMS wysłany sukces, więc myślę sobie może mam uszkodzoną kartę SIM. No to aby to sprawdzić to powtarzam eksperyment z 3 kartami na telefonie Nokia E66, wynik jest taki, że z mojej karty SIM (plus) MMS nie zostały wysłane, a z pozostałych dwóch (Plus, Play) sukces. No to już wiem mam uszkodzoną kartę. Występuję do operatora o jej bezpłatną wymianę. Operator przychyla się do reklamacji karta zostaje wymieniona i... dalej nic. Nie mogę za pośrednictwem mojej karty SIM wysłać MMS, mogę je sobie tylko odebrać. Niezależnie od modelu telefonu (a było ich wiele). Nie mam już pomysłów.
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam.
-
- PlusManiak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53
Re: Niebanalny problem z MMS
Wynikałoby z tego, że masz zablokowaną opcję wysyłania MMS na koncie. Rozumiem, że przy wymianie karty zostało to sprawdzone? Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Z drugiej strony przy blokadzie nie powinno być chyba łączenia z netem.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
Re: Niebanalny problem z MMS
Nie wiem czy na koncie mam taką usługę zablokowaną (czy operator może jednostronnie niechcący zablokować taką usługę, tylko wysyłania i tylko MMS?). W plusonline wszystkie opcje dotyczące wysyłania danych GPRS są włączone. Internet działa prawidłowo.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Niebanalny problem z MMS
phmetr, super, że to tak dokładnie przetestowałeś!
Spokojnie możemy wykluczyć problem po stronie konfiguracji i oprogramowania telefonu.
Skontaktuj się ze mną przez ten formularz to przekażę sprawę do naszych techników.
Poza swoim numerem wyślij mi :
- lokalizację, w której masz problem;
- dokładny opis tych testów (data, godzina i numery telefonów - nadawca, odbiorca).
Spokojnie możemy wykluczyć problem po stronie konfiguracji i oprogramowania telefonu.
Skontaktuj się ze mną przez ten formularz to przekażę sprawę do naszych techników.
Poza swoim numerem wyślij mi :
- lokalizację, w której masz problem;
- dokładny opis tych testów (data, godzina i numery telefonów - nadawca, odbiorca).
Re: Niebanalny problem z MMS
Witam,
Problem z wysyłką MMS nadal istnieje i nie znalazłem rozwiązania. Nie zależy on od lokalizacji w jakiej wysyłam wiadomość MMS, ani od modelu telefonu w jakim znajduje się aktualnie moja karta SIM. Może gdzieś głęboko w systemie operatora usługa wysyłania MMS została u mnie zablokowana? A może to wina konwersji jakiej kiedyś dokonałem przechodząc z MixPlusa na opcję abonamentową? Już nie wiem.
Problem z wysyłką MMS nadal istnieje i nie znalazłem rozwiązania. Nie zależy on od lokalizacji w jakiej wysyłam wiadomość MMS, ani od modelu telefonu w jakim znajduje się aktualnie moja karta SIM. Może gdzieś głęboko w systemie operatora usługa wysyłania MMS została u mnie zablokowana? A może to wina konwersji jakiej kiedyś dokonałem przechodząc z MixPlusa na opcję abonamentową? Już nie wiem.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Niebanalny problem z MMS
phmetr, wysłałem właśnie interwencję do działu technicznego w sprawie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że uda się szybko rozwiązać ten problem.
Re: Niebanalny problem z MMS
Dziękuję serdecznie Panie Dominiku. Interwencja działu technicznego pomogła i mogę już wysyłać MMS-y.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Niebanalny problem z MMS
No to super. Dzięki za informację.