Niebanalny problem z MMS

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Niebanalny problem z MMS

Post autor: phmetr »

Witam,
Mam taki problem, że od dłuższego czasu (kilkanaście miesięcy) nie mogę wysyłać (tylko!) wiadomości MMS. Mam poprawnie
skonfigurowany telefon Samsung GT-B7510, a i tak nie mogę wysłać wiadomości MMS, odebrać zaś mogę bez najmniejszego problemu. Telefon rozpoczyna "sesję wysyłania" i tak trwa w nieskończoność to wysyłanie, pojawia się ikonka (3G lub H) niby dane są przekazywane, a do wysłania nie dochodzi. Zrobiłem taki oto eksperyment: mam kartę SIM sieci PLUS GSM (abonament) utworzyłem wiadomość MMS na telefonie SAMSUNG Galaxy Pro próbuję ją wysłać i się nie udaje - następnie kupiłem kartę SIM sieci PLUS prepaid włożyłem do telefonu SAMSUNG Galaxy Pro utworzyłem wiadomość MMS wysyłam wiadomość i się udaje (sukces). W kolejnym kroku powtarzam wysyłanie MMS z telefonu galaxy Pro i karty sieci PLAY, MMS wysłany sukces, więc myślę sobie może mam uszkodzoną kartę SIM. No to aby to sprawdzić to powtarzam eksperyment z 3 kartami na telefonie Nokia E66, wynik jest taki, że z mojej karty SIM (plus) MMS nie zostały wysłane, a z pozostałych dwóch (Plus, Play) sukces. No to już wiem mam uszkodzoną kartę. Występuję do operatora o jej bezpłatną wymianę. Operator przychyla się do reklamacji karta zostaje wymieniona i... dalej nic. Nie mogę za pośrednictwem mojej karty SIM wysłać MMS, mogę je sobie tylko odebrać. Niezależnie od modelu telefonu (a było ich wiele). Nie mam już pomysłów.
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam.
poltergeist
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: poltergeist »

Wynikałoby z tego, że masz zablokowaną opcję wysyłania MMS na koncie. Rozumiem, że przy wymianie karty zostało to sprawdzone? Nic innego mi do głowy nie przychodzi. Z drugiej strony przy blokadzie nie powinno być chyba łączenia z netem.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: phmetr »

Nie wiem czy na koncie mam taką usługę zablokowaną (czy operator może jednostronnie niechcący zablokować taką usługę, tylko wysyłania i tylko MMS?). W plusonline wszystkie opcje dotyczące wysyłania danych GPRS są włączone. Internet działa prawidłowo.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: Dominik_Plus »

phmetr, super, że to tak dokładnie przetestowałeś!
Spokojnie możemy wykluczyć problem po stronie konfiguracji i oprogramowania telefonu. ;-)

Skontaktuj się ze mną przez ten formularz to przekażę sprawę do naszych techników.

Poza swoim numerem wyślij mi :
- lokalizację, w której masz problem;
- dokładny opis tych testów (data, godzina i numery telefonów - nadawca, odbiorca).
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: phmetr »

Witam,
Problem z wysyłką MMS nadal istnieje i nie znalazłem rozwiązania. Nie zależy on od lokalizacji w jakiej wysyłam wiadomość MMS, ani od modelu telefonu w jakim znajduje się aktualnie moja karta SIM. Może gdzieś głęboko w systemie operatora usługa wysyłania MMS została u mnie zablokowana? A może to wina konwersji jakiej kiedyś dokonałem przechodząc z MixPlusa na opcję abonamentową? Już nie wiem.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: Dominik_Plus »

phmetr, wysłałem właśnie interwencję do działu technicznego w sprawie Twojego zgłoszenia. Mam nadzieję, że uda się szybko rozwiązać ten problem. :-(
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
phmetr
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 21 mar 2013, o 00:36

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: phmetr »

Dziękuję serdecznie Panie Dominiku. Interwencja działu technicznego pomogła i mogę już wysyłać MMS-y.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Niebanalny problem z MMS

Post autor: Dominik_Plus »

No to super. :-) Dzięki za informację. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ