Płatność problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Veget
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05

Płatność problem

Post autor: Veget »

Witam właśnie dokonałem płatności mojego pierwszego abonamentu za telefon zalogowałem sie do faktury elektronicznej wybrałem sposób zapłaty kartą kredytową niby wszystko ok pobrało pieniądze z konta a rachunek dalej widnieje jako nie opłacony.. Co mam zrobić??
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Płatność problem

Post autor: pepcia2 »

Pewnie jeszcze wpłata nie została zaksięgowana.Jeśli robiłeś przelew teraz to poczekaj do jutra ;-)
Veget
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05

Re: Płatność problem

Post autor: Veget »

Ale to była transakcja kartą płatnicza nie przelewem Mam lekkiego stresa pierwszy raz mam taki problem
obcypowraca

Re: Płatność problem

Post autor: obcypowraca »

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... 1040118550
Zrealizowana płatność zostanie zaksięgowana na Twoim koncie następnego dnia po dokonaniu zapłaty.
Veget
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05

Re: Płatność problem

Post autor: Veget »

Jest dzień kolejny i dalej płatność nie uregulowana co mam robić ?
obcypowraca

Re: Płatność problem

Post autor: obcypowraca »

Ja bym się nie przejmował i zaczekał to poniedziałku. Jeśli się niepokoisz to możesz jutro przydzwonić na 2601 i sprawdzą płatność.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Płatność problem

Post autor: lodyga »

Ja bym zadzwoniła już dawno... Rano zadzwoń, może po prostu status się nie zmienił, a jest okej.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Veget
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05

Re: Płatność problem

Post autor: Veget »

Proszę o radę kogoś z plus co powinienem zrobić w takiej sytuacji
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Płatność problem

Post autor: asandrzej »

Przy płatności kartą płatność zawsze jest księgowana dzień później. Jeśli wypada sobota albo niedziela to trzeba czekać do poniedziałku, wtedy nastąpi odświeżenie. Na przyszłość płać w czwartek a w piątek będziesz widział zapłacone.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Płatność problem

Post autor: lodyga »

Nie wiem czy karta płatnicza działa jak przelew, ale jeśli podobnie to poszedł dopiero rano, bo księgowania mają kolo 10, więc teoretycznie powinno już być, jeśli dalej nic to wstrzymaj się do poniedziałku, a jak nie to BOK i czy możesz wysłać potwierdzenie zapłaty powinno pójść.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2013, o 15:50 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wymoderowanie części postu nie mającego związku z tematem.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
obcypowraca

Re: Płatność problem

Post autor: obcypowraca »

Veget, ktoś z Plus odpowie ci dopiero w poniedziałek. Podejrzewam, że płatność jest skoro ci kasę wzięło, tylko nie zaktualizowało się jeszcze w Plus online.
Veget
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05

Re: Płatność problem

Post autor: Veget »

Właśnie spojrzałem w historie opłaconych rachunków i jest zaksięgowana wpłata tylko ten odnośnik na stronie powitalnej 'zapłać rachunek'' z sumą do opłacenia mnie zmylił.. Przepraszam za te zamieszanie moja pierwsza faktura płacona kartą płatniczą Dziękuje za wszelkie zainteresowanie tematem i pomoc
Awatar użytkownika
kwiatusek
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 10 sty 2013, o 14:21

Re: Płatność problem

Post autor: kwiatusek »

Dokładnie, w aplikacji Plus online po lewej stronie, w pozycji "Kwota płatności", podana jest kwota ostatnio wystawionej faktury. Jest ona widoczna nawet po dokonaniu wpłaty, do momentu wystawienia kolejnej faktury.

Ewentualną kwotę do zapłaty można sprawdzić wybierając zakładkę Plus online start.
ODPOWIEDZ