Płatność problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 mar 2013, o 00:05
Płatność problem
Witam właśnie dokonałem płatności mojego pierwszego abonamentu za telefon zalogowałem sie do faktury elektronicznej wybrałem sposób zapłaty kartą kredytową niby wszystko ok pobrało pieniądze z konta a rachunek dalej widnieje jako nie opłacony.. Co mam zrobić??
Re: Płatność problem
Pewnie jeszcze wpłata nie została zaksięgowana.Jeśli robiłeś przelew teraz to poczekaj do jutra
Re: Płatność problem
Ale to była transakcja kartą płatnicza nie przelewem Mam lekkiego stresa pierwszy raz mam taki problem
Re: Płatność problem
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... 1040118550
Zrealizowana płatność zostanie zaksięgowana na Twoim koncie następnego dnia po dokonaniu zapłaty.
Re: Płatność problem
Jest dzień kolejny i dalej płatność nie uregulowana co mam robić ?
Re: Płatność problem
Ja bym się nie przejmował i zaczekał to poniedziałku. Jeśli się niepokoisz to możesz jutro przydzwonić na 2601 i sprawdzą płatność.
Re: Płatność problem
Ja bym zadzwoniła już dawno... Rano zadzwoń, może po prostu status się nie zmienił, a jest okej.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Płatność problem
Proszę o radę kogoś z plus co powinienem zrobić w takiej sytuacji
Re: Płatność problem
Przy płatności kartą płatność zawsze jest księgowana dzień później. Jeśli wypada sobota albo niedziela to trzeba czekać do poniedziałku, wtedy nastąpi odświeżenie. Na przyszłość płać w czwartek a w piątek będziesz widział zapłacone.
Re: Płatność problem
Nie wiem czy karta płatnicza działa jak przelew, ale jeśli podobnie to poszedł dopiero rano, bo księgowania mają kolo 10, więc teoretycznie powinno już być, jeśli dalej nic to wstrzymaj się do poniedziałku, a jak nie to BOK i czy możesz wysłać potwierdzenie zapłaty powinno pójść.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2013, o 15:50 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wymoderowanie części postu nie mającego związku z tematem.
Powód: Wymoderowanie części postu nie mającego związku z tematem.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Płatność problem
Veget, ktoś z Plus odpowie ci dopiero w poniedziałek. Podejrzewam, że płatność jest skoro ci kasę wzięło, tylko nie zaktualizowało się jeszcze w Plus online.
Re: Płatność problem
Właśnie spojrzałem w historie opłaconych rachunków i jest zaksięgowana wpłata tylko ten odnośnik na stronie powitalnej 'zapłać rachunek'' z sumą do opłacenia mnie zmylił.. Przepraszam za te zamieszanie moja pierwsza faktura płacona kartą płatniczą Dziękuje za wszelkie zainteresowanie tematem i pomoc
Re: Płatność problem
Dokładnie, w aplikacji Plus online po lewej stronie, w pozycji "Kwota płatności", podana jest kwota ostatnio wystawionej faktury. Jest ona widoczna nawet po dokonaniu wpłaty, do momentu wystawienia kolejnej faktury.
Ewentualną kwotę do zapłaty można sprawdzić wybierając zakładkę Plus online start.
Ewentualną kwotę do zapłaty można sprawdzić wybierając zakładkę Plus online start.