Rozwiązanie nieaktywnej, zawartej telefonicznie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 kwie 2013, o 14:58
Rozwiązanie nieaktywnej, zawartej telefonicznie umowy
Witam, czy jeżeli parę dni temu zdecydowałem się podczas telefonicznej rozmowy na założenie nowej oferty abonentowej z telefonem, kurier jeszcze nie przyjechał. Czy jest możliwość rozwiązania zawartej telefonicznie umowy i czy ponoszę jakieś konsekwencje pieniężne, prawne, itp.? Umowa zawarta telefonicznie poprzez kontakt z konsultantem ze strony internetowej Plusa, kurier jeszcze nie dojechał, więc żadne dokumenty niepodpisane, telefon nie odebrany czekam na przesyłkę, którą muszę anulować i zrezygnować z usług
Re: Rozwiązanie nieaktywnej, zawartej telefonicznie umowy
Petrygo
Jeśli jest to zupełnie nowa aktywacja, to wystarczy, że odmówisz przyjęcia przesyłki od kuriera. Dopóki nie podpiszesz umowy, to nie będzie ona zawarta. Ewentualnie, jeśli jest jeszcze kilka dni do umówionego terminu, to możesz zadzwonić pod ten numer, pod którym składałeś zamówienie i tam je wycofać.
Jeśli było to przedłużenie umowy, to najlepiej będzie zadzwonić do DOK w celu anulowania zamówienia.
Jeśli jest to zupełnie nowa aktywacja, to wystarczy, że odmówisz przyjęcia przesyłki od kuriera. Dopóki nie podpiszesz umowy, to nie będzie ona zawarta. Ewentualnie, jeśli jest jeszcze kilka dni do umówionego terminu, to możesz zadzwonić pod ten numer, pod którym składałeś zamówienie i tam je wycofać.
Jeśli było to przedłużenie umowy, to najlepiej będzie zadzwonić do DOK w celu anulowania zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie nieaktywnej, zawartej telefonicznie umowy
Dziękuje serdecznie za odpowiedź. Zupełnie nowa, miałem wcześniej ileś lat, ale na kartę, na abonament nigdy wcześniej nie miałem, i miałem dostać nową sim z nowym numerem