Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
No to już wszystko jasne dlaczego nie możesz uruchomić usługi „Nielimitowane SMSy do wszystkich sieci za 5 zł miesięcznie” - usługa dostępna jest tylko w najnowszej taryfie Mix VI.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
A tak dla uściślenia nowa taryfa nazywa się Mix 6 - o dziwo nie ma już numeracji rzymskiej, a arabska :psl@w_es pisze:No to już wszystko jasne dlaczego nie możesz uruchomić usługi „Nielimitowane SMSy do wszystkich sieci za 5 zł miesięcznie” - usługa dostępna jest tylko w najnowszej taryfie Mix VI.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 paź 2012, o 14:22
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Witam.
Wykupiłem ostatnio pakiet kodem *121*11*09# i chcę go teraz wyłączyć.
Próbowałem wyłączyć kodem *121*00*09#, ale pisze, że Wybrany kod USSD nie jest obsługiwany. Dodam, że mam taryfę mixPlus IV duo. Jak go wyłączyć?
Wykupiłem ostatnio pakiet kodem *121*11*09# i chcę go teraz wyłączyć.
Próbowałem wyłączyć kodem *121*00*09#, ale pisze, że Wybrany kod USSD nie jest obsługiwany. Dodam, że mam taryfę mixPlus IV duo. Jak go wyłączyć?
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Skoro nieobsługiwany to znaczy, że nie wyłączysz. Pakiet sms w tej taryfie nie ma opcji wyłączania. Ma ważność 30 dniową i maksymalnie można włączyć 10 takich pakietów.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 paź 2012, o 14:22
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Czyli on już będzie na zawsze włączony :(
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Czytamy ze zrozumieniem. Napisałem, że ma ważność 30-to dniową.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Mam pakiet 600 SMS do wszystkich w plusie, próbuję dezaktywować tą usługę już kolejny miesiąc a ciągle mi wysyłają - Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
Da się to jakoś obejść i tam nie dzwonić ?
Da się to jakoś obejść i tam nie dzwonić ?
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Próbowałaś tym kodem z linku http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836354 ?
A w aktywnych pakietach jest widoczny?
A w aktywnych pakietach jest widoczny?
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Kod dezaktywujący zależny jest od taryfy z jakiej korzystasz (sprawdź kodem: *147#) - być może używasz niewłaściwego kodu.korba20 pisze:Mam pakiet 600 SMS do wszystkich w plusie, próbuję dezaktywować tą usługę już kolejny miesiąc a ciągle mi wysyłają - Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK
Da się to jakoś obejść i tam nie dzwonić ?
Pakiet 600 SMS w ofercie SIMPLUS występował w taryfach:
- EASY dezaktywacja: *121*00*02#
- Twój Profil kod dezaktywujący w linku zamieszczonym przez pepcia2
Jeśli korzystasz z Mixa to tylko w Mix 6 pojawił się pakiet 600 SMS-ów; kod na dezaktywację: *121*00*01#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 11:47
Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Witam, jestem nowy w Plusie, kupiłem sobie starter Plusa, sprawdziłem usługę, zwykły Plus na kartę nic więcej. Problem w tym, że gdy chce aktywować pakiet 500 SMS za 5 zł oraz 300 MB internetu za 7 zł to po prostu nie mogę, bo wyskakuje mi taki komunikat: "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK".
Czy może mi ktoś powiedzieć co zrobić, aby działały mi te pakiety?
Czy może mi ktoś powiedzieć co zrobić, aby działały mi te pakiety?
Ostatnio zmieniony 4 maja 2013, o 12:32 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
skyline118
ja widzę dwie możliwości:
1) wpisałeś kod przed aktywowaniem starteru (włączeniem się do sieci),
2) wpisałeś kod na usłgę nieprzewidzianą w Twojej taryfie
Ad. 1)
Zanim zaczniesz uruchamiać dodatkowe pakiety czy usługi na nowym starterze, musisz włączyć się do sieci, czyli wykonac dowolne połączenie lub wysłać SMS-a. Dopiero od tej chwili masz aktywną kartę i możesz dalej już uruchamiać kolejne promocje.
Ad. 2)
Wpisz kod na sprawdzenie bieżącej taryfy: *147# i podaj mi jaki komunikat Ci przyszedł. Przepisz go dokoładnie, bo niektóre taryfy brzmią podobnie, a jednak mają zupełnie inne dostępne usługi. Podaj mi też kody, których używałeś żeby włączyć te pakiety.
ja widzę dwie możliwości:
1) wpisałeś kod przed aktywowaniem starteru (włączeniem się do sieci),
2) wpisałeś kod na usłgę nieprzewidzianą w Twojej taryfie
Ad. 1)
Zanim zaczniesz uruchamiać dodatkowe pakiety czy usługi na nowym starterze, musisz włączyć się do sieci, czyli wykonac dowolne połączenie lub wysłać SMS-a. Dopiero od tej chwili masz aktywną kartę i możesz dalej już uruchamiać kolejne promocje.
Ad. 2)
Wpisz kod na sprawdzenie bieżącej taryfy: *147# i podaj mi jaki komunikat Ci przyszedł. Przepisz go dokoładnie, bo niektóre taryfy brzmią podobnie, a jednak mają zupełnie inne dostępne usługi. Podaj mi też kody, których używałeś żeby włączyć te pakiety.
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Jeśli masz taryfę plus na kartę, to tu są opisane pakiety http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html
Pakiet 300 MB jest dostępny w nowych taryfach - Plus na Kartę Wiecej
Pakiet 300 MB jest dostępny w nowych taryfach - Plus na Kartę Wiecej
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 11:47
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
kwiatusek moja taryfa to "Plus na Karte"
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
To wyjaśnia problem z pakietem 300 MB, gdyż on jest przeznaczony dla taryf "Plus na Kartę Więcej".skyline118 pisze:kwiatusek moja taryfa to "Plus na Karte"
W swojej taryfie możesz skorzystać z pakietów opisanych tutaj.
Pakiet 500 SMS również nie występuje w taryfie "Plus na Kartę". Możesz za to skorzystać z innych usug i pakietów obniżających koszty. Wszystkie je masz opisane na tej stronie.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 11:47
Re: Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK
Okej, problem rozwiązany, lecz pojawił się następny. Otóż zmieniłem taryfę na "więcej smsów i internetu". Smsy działają jak należy, jednak problem jest z internetem. Włączając transfer danych nie mogę przeglądać, przedtem miałem telefon z Play i gdy uruchamiałem transfer to wszystko chodziło. Uprzedzając pytania: Konto mam aktywne, pakiet jest aktywny, na koncie mam kasę, telefon to Xperia ARC S (jestem jego 2 właścicielem - tel zakupiony w T-mobile). Nie wiem jak to naprawić, a nie znam się zbytnio na tych ustawieniach internetowych.
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.