Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Janusz, nawet naszym pracownikom może się czasem przytrafić pomyłka. Przepraszam Cię za to.
Mam jednak nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała już bezproblemowo.
Na PlusForum poinformowałeś nas o swoim problemie 3 dni temu. W tej chwili robimy co możemy, żeby udało się szybciej przenieść Twój numer. Będziemy Cię informowali na bieżąco.
Mam jednak nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała już bezproblemowo.
Na PlusForum poinformowałeś nas o swoim problemie 3 dni temu. W tej chwili robimy co możemy, żeby udało się szybciej przenieść Twój numer. Będziemy Cię informowali na bieżąco.
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Umowę podpisałem 12 marca br, 19 kwietnia sam musiałem poinformować Plusa, że nie ma przeniesienia.
W dodatku dzisiaj dostałem zawyżoną fakturę i zadzwoniłem do BOK. I co? I mogę reklamować ale nie wiadomo dlaczego taka kwota, pani sprawdzała przez kilka minut i nie doszła dlaczego.
Dostęp przez www nie działa i nie mogę sam sprawdzić szczegółowego rachunku.
tych pomyłek jak dla mnie jest za dużo...
W dodatku dzisiaj dostałem zawyżoną fakturę i zadzwoniłem do BOK. I co? I mogę reklamować ale nie wiadomo dlaczego taka kwota, pani sprawdzała przez kilka minut i nie doszła dlaczego.
Dostęp przez www nie działa i nie mogę sam sprawdzić szczegółowego rachunku.
tych pomyłek jak dla mnie jest za dużo...
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Janusz, najlepiej żebyś najpierw sam sprawdził rachunek. Jeżeli będziesz miał, co do niego wątpliwości to zapewniam Cię, że pomożemy Ci go wyjaśnić.
Problem z dostępem do rachunku przez Plus online też rozwiążemy. Wystarczy, że opiszesz we właściwym wątku, na czym on polega.
Problem z dostępem do rachunku przez Plus online też rozwiążemy. Wystarczy, że opiszesz we właściwym wątku, na czym on polega.
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Po rozmowie z miłą i kompetentną osobą z Działu Reklamacji chyba jednak zostanę w Plusie. Plus dla tej pani
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
Janusz super, że się udało się wszystko wyjaśnnić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jak długo można czekać?
witam.
od stycznia czekam aż mój numer zostanie przeniesiony t-mob. do plusa,jak długo jeszcze?
dodam że przenosze z tzw.karty na abonament.
od stycznia czekam aż mój numer zostanie przeniesiony t-mob. do plusa,jak długo jeszcze?
dodam że przenosze z tzw.karty na abonament.
Ostatnio zmieniony 6 maja 2013, o 12:21 przez Dominik_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do istniejącego już wątku.
Powód: Przeniesienie do istniejącego już wątku.
Re: jak długo można czekać?
Pytanie pierwsze: czy złożyłeś pełnomocnictwo w Plusie dla przeniesienia numeru, czy sam to robiłeś?
Pytanie drugie: czy dostałeś numer tymczasowy?
Pytanie trzecie: czy dostałeś informacje zwrotną dlaczego Twój numer nie został przeniesiony?
Czy zgłaszełeś to już gdzieś?
Takie sprawy są komplikowane i mogą być związane z błędnymi danymi, albo źle wypełnionymi wnioskami. Myślę, że w poniedziałek, któryś ze specjalistów Ci pomoże :)
Pytanie drugie: czy dostałeś numer tymczasowy?
Pytanie trzecie: czy dostałeś informacje zwrotną dlaczego Twój numer nie został przeniesiony?
Czy zgłaszełeś to już gdzieś?
Takie sprawy są komplikowane i mogą być związane z błędnymi danymi, albo źle wypełnionymi wnioskami. Myślę, że w poniedziałek, któryś ze specjalistów Ci pomoże :)
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: jak długo można czekać?
To jest właśnie taka paranoja.
Operator nie dba o stałego klienta ale jak ów klient chce odejść do konkurencji to kombinuje i kłamie, sprzedawcy się nagle system wiesza mimo, że klienta wcześniej, który brał abonament na 99zł obsłużył energicznie i profesjonalnie, ewentualnie nie ma uprawnień (?) albo kłamie, że rezygnacje to tylko telefonicznie jak się uda z konsultantem połączyć (średnio od 30min do godziny) tak aby klientowi się odechciało uciekać do konkurencji.
A tak na poważnie to sprawdź czy t-mobile już cie nie ma w systemie on-line bo jeśli jesteś to znak że to oni kombinują nie plus.
Operator nie dba o stałego klienta ale jak ów klient chce odejść do konkurencji to kombinuje i kłamie, sprzedawcy się nagle system wiesza mimo, że klienta wcześniej, który brał abonament na 99zł obsłużył energicznie i profesjonalnie, ewentualnie nie ma uprawnień (?) albo kłamie, że rezygnacje to tylko telefonicznie jak się uda z konsultantem połączyć (średnio od 30min do godziny) tak aby klientowi się odechciało uciekać do konkurencji.
A tak na poważnie to sprawdź czy t-mobile już cie nie ma w systemie on-line bo jeśli jesteś to znak że to oni kombinują nie plus.
Re: jak długo można czekać?
Tak, Plus kombinuje by nie przyjąć klienta. C'mon. Pewnie znowu formalizm, bo ktoś coś źle wypełnił. Dziwi mnie fakt, ze ktoś interweniuje dopiero po 4 miesiącach.
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: jak długo można czekać?
Dlatego napisałem, że jak już to T-mobile nie ogarnia:-) no i faktycznie w tyle miesięcy to dziwne , więcej info by się przydało.
Czy karta była zarejestrowana na kogoś czy "niczyja" ? To trzeba wiedzieć:-).
Czy karta była zarejestrowana na kogoś czy "niczyja" ? To trzeba wiedzieć:-).
Re: jak długo można czekać?
Dzwoń do T-mobile i niech Ci powiedzą co jest przyczyną braku przeniesienia numeru - tylko w ten sposób się dowiesz, na forum to możemy uprawiać jedynie luźne dywagacje.
Najczęściej przenaszalność nie przechodzi z powodu:
Braku zgodności danych - numer niezarejestrowany, zarejestrowany na inne dane.
Niewłaściwy typ oferty - przenoszenie z MIXa i wypełnienie we wniosku jako PREPAID a tu trzeba wpisać POSTPAID. Kwestia wypełnienia leży po stronie pracownika punktu ale to TY szanowny kliencie dajesz informacje na temat swojego numeru.
Zaznaczenie we wniosku o przeniesienie numeru wraz z końcem promocji - i znowu przy mix możemy mieć zasilenia zrealizowane ponieważ były robione szybciej ale kontrakt ma się skończyć za 3mce, 6mcy, czy nawet rok.
Najczęściej przenaszalność nie przechodzi z powodu:
Braku zgodności danych - numer niezarejestrowany, zarejestrowany na inne dane.
Niewłaściwy typ oferty - przenoszenie z MIXa i wypełnienie we wniosku jako PREPAID a tu trzeba wpisać POSTPAID. Kwestia wypełnienia leży po stronie pracownika punktu ale to TY szanowny kliencie dajesz informacje na temat swojego numeru.
Zaznaczenie we wniosku o przeniesienie numeru wraz z końcem promocji - i znowu przy mix możemy mieć zasilenia zrealizowane ponieważ były robione szybciej ale kontrakt ma się skończyć za 3mce, 6mcy, czy nawet rok.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przeniesienie numeru z T-mobile do Plusa
mandzur82, prześlij mi przez ten formularz swój PESEL i numer telefonu. Postaram się ustalić, co jest powodem tych problemów.
Z doświadczenia wiem, że przy przenoszeniu telefonu na kartę często problemem są niezgodne dane u nas i u operatora dawcy. Numer prepaid musi być zarejestrowany na dokładnie te same dane, które podajesz nam.
Z doświadczenia wiem, że przy przenoszeniu telefonu na kartę często problemem są niezgodne dane u nas i u operatora dawcy. Numer prepaid musi być zarejestrowany na dokładnie te same dane, które podajesz nam.
Przejście z t-mobile do plusa z zachowaniem numeru
Witam mam pytanie.Przeszedłem z T-mobile do Plusa chciałem z zachowac numer. Dziś wyłączył sie mój nr ze starej karty t-mobile, a tymczasowy numer w Plusie mam nadal aktywny, myślałem że odbędzie sie to automatycznie a tu taka niemiła niespodzianka musi upłynąc doba czy jak to wygląda. Chodzi o abonament
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 11:51 przez Dominik_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do istniejącego już wątku.
Powód: Przeniesienie do istniejącego już wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z t-mobile do plusa z zachowaniem numeru
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ