zmiana taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 75
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2012, o 11:59
zmiana taryfy
Witam zmieniłem taryfę z Plus na kartę co po doładowaniu było rok ważności konta na taryfę Więcej w Plusie - ta najnowsza i po doładowaniu 50 zł mam ważność konta do 2014/02/25. Czemu, przecież miało być przedłużane o 3 miesiące?
Re: zmiana taryfy
Sprawdź czy masz na pewno aktywną tę nową taryfę: *147#
Przyszedł sms informujący o zmianie?
Przyszedł sms informujący o zmianie?
Re: zmiana taryfy
tak przyszedł sms ze taryfa zostala zmieniona, wczesniej jak wpisalem ten kod to pisalo plus na karte a teraz jak wpisze ten kod pisze PNK
Re: zmiana taryfy
Wpisywałeś kod *147*17# ? To jest kod na taryfę więcej w Plusie
Re: zmiana taryfy
Ale spokojnie. Kiedy dokonałeś tego zasilenia (przed czy po zmianie taryfy)? I nie taryfa jest ważna tylko bardziej aktywne promocje - kod *136#
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: zmiana taryfy
Ze 2 tygodnie temu zmieniłem, potem włączyłem kodem promocję rozmowy do plusa potem doładowałem konto za 50 zł, a promocji tych rozmów nie dostałem.
Re: zmiana taryfy
Zmieniłeś kodem który podałam?
Jakie masz aktywne promocje *121# *136#
Jakie masz aktywne promocje *121# *136#
Re: zmiana taryfy
Zmieniając taryfę wpisałem kod: *147*17# potem gdy dostałem sms o zmianie taryfy wybrałem kod *136*11*08# i doładowałem 50 zł, ale nielimitowanych rozmów nie dostałem.
Re: zmiana taryfy
Sprawdź jeszcze *136#, czy ten pakiet jest aktywny?
Doładowałeś konto po potwierdzeniu sms-em, że usługa została aktywowana?
Doładowałeś konto po potwierdzeniu sms-em, że usługa została aktywowana?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, o 13:37 przez pepcia2, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: zmiana taryfy
jest aktywny
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: zmiana taryfy
Witaj karol2505,
Czy usługa Nielimitowanych połączeń i SMS-ów w Plusie działa?karol2505 pisze:jest aktywny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy
karol2505 pisze:Zmieniając taryfę wpisałem kod: *147*17# potem gdy dostałem sms o zmianie taryfy wybrałem kod *136*11*08# i doładowałem 50 zł, ale nielimitowanych rozmów nie dostałem.
tak jak pislaem wyzej zrobilem tak lecz po doladowaniu 50 zl konto mi niepszedluzyło o 3 miesiace tylko caly czas jest waznosc konta do lutego przyszlego roku a usluga nie dziala nielimitowane
Re: zmiana taryfy
karol2505 pisze:Zmieniając taryfę wpisałem kod: *147*17# potem gdy dostałem sms o zmianie taryfy wybrałem kod *136*11*08# i doładowałem 50 zł, ale nielimitowanych rozmów nie dostałem.
tak jak pislaem wyzej zrobilem tak lecz po doladowaniu 50 zl konto mi niepszedluzyło o 3 miesiace tylko caly czas jest waznosc konta do lutego przyszlego roku a usluga nie dziala nielimitowane
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: zmiana taryfy
karol2505,
w usługach Plus na Kartę, terminy ważności nie sumują się, więc w żaden sposób nie powinien być dodany okres 90 dni.
W kwestii promocji Nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie, prześlij proszę numer swojego telefonu, przez ten formularz.
Sprawdzę wówczas, skąd taka sytuacja.
P.S. Usuń proszę zdublowany post.
w usługach Plus na Kartę, terminy ważności nie sumują się, więc w żaden sposób nie powinien być dodany okres 90 dni.
W kwestii promocji Nielimitowane rozmowy i SMS-y w Plusie, prześlij proszę numer swojego telefonu, przez ten formularz.
Sprawdzę wówczas, skąd taka sytuacja.
P.S. Usuń proszę zdublowany post.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: zmiana taryfy
to ja wiem ze doladowania sie nie kumuluja wiec tak doladowalem konto i nie zostala mi cofnieta waznosc konta bo mialem wazne do do lutego 2014 a doladowalem 50 w maju 5 wiec moje doladowanie powino byc wazne do sierpnia a zosatalo do lutego 2014