Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: rawsky »

W styczniu br została przedłużona umowa na nowych warunkach Plus Internet, która znosiła limit prędkości 2-3MB/s download. Po 4 miesiącach można stwierdzić, że ten limit prędkości nadal istnieje. Były próby na innych modemach, również LTE, w różnych lokalizacjach i ten sam skutek. Gdy wkładam inna kartę Plusa prędkość jest inna czyli większa. Zgłaszałem do BOK, również reklamacje, ale bez skutecznie - wszystko jest w porządku.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: Krzysiek_Plus »

rawsky proszę prześlij numer telefonu swojej usługi Plus Internet przez formularz. Sprawdzimy ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: rawsky »

Wysłane, dzięki ;)
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: Krzysiek_Plus »

rawsky pisze:W styczniu br została przedłużona umowa na nowych warunkach Plus Internet, która znosiła limit prędkości 2-3MB/s download
Czy na pewno masz na myśli MB/s ? Bo to daje 16-24 Mb/s :roll:
rawsky pisze:Były próby na innych modemach, również LTE, w różnych lokalizacjach i ten sam skutek.
W ramach LTE maksymalna prędkość również wynosiła 2-3 Mb/s ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: rawsky »

Fakt, mój błąd. Miałem na myśli Mb/s. Na modemie LTE jest tak samo. Podobno tu chodzi o podniesienie QoS download i upload przez operatora.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: Krzysiek_Plus »

rawsky sprawe przekazałem do weryfikacji. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: rawsky »

Może coś się już wyjaśniło ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: Krzysiek_Plus »

rawsky pisze:Fakt, mój błąd. Miałem na myśli Mb/s. Na modemie LTE jest tak samo. Podobno tu chodzi o podniesienie QoS download i upload przez operatora.
rawsky

rawsky numer został sprawdzony. Usług jest prawidłowo skonfigurowana, nie ma żadnych ograniczeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: rawsky »

Ok. Będę jeszcze coś kombinował z komputerem. Dzięki za sprawdzenie ;-)
Awatar użytkownika
bramowicz1
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
Lokalizacja: Toruń, Lubicz

Re: Limit predkośći po podpisaniu aneksu

Post autor: bramowicz1 »

Witam.Miałem kiedyś podobny problem z iPlusem.Wydawało mi się,że mam obniżony transfer,zadzwoniłem do obsługi i oni stwierdzili,że u mnie z usługą wszystko dobrze.Okazało się że komputer lub DNS źle były skonfigurowane,zrobiłem po prostu format i wszystko się naprawiło.
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro
ODPOWIEDZ