ZŁY PAKIET

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Fossill
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 cze 2013, o 15:28

ZŁY PAKIET

Post autor: Fossill »

Witam, jest problem. Moim zamiarem było wykupienie pakietu internetowego do plusa na kartę. Po wyszukaniu usługi "Pakiet internetowy 300 MB" która nakazywała wpisanie kodu o treści " *121*11*01# " i wciśnięcia zielonej słuchawki, za co miało mi zostać pobrane równe 7zł, a pakiet miał utrzymywać się 30 dni. Jednakże PLUS miał dobry dzień i postanowił mnie zaskoczyć i pobrać opłatę 5 złotych! NIESTETY nie za ten pakiet który powinien. Więc po zrobieniu wszystkich czynności które nakazano uruchomiono mi pakiet "500SMS w Plus", za co szczerze dziękuję, ponieważ sms'ów nie piszę :) Mam więc gorącą prośbę o to aby przywrócono mi moje jakże ciężko wyskrobane 5zł bądź zastąpiono pakiet innym. Moje niezadowolenie sięga zenitu, bo ze szczęścia, że wreszcie uzyskam znów internet od razu uruchomiłam transmisję danych po sieci nie wczytując się wielce w treść sms'a potwierdzającego pakiet, co doprowadziło do utraty wszelkich moich środków na koncie.
Załączniki
500sms.jpg
Pakiet 300 MB!
Pakiet 300 MB!
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: ZŁY PAKIET

Post autor: pepcia2 »

Dany kod może mieć różne zastosowanie w różnych taryfach.
W starej taryfie Plus na Kartę nie można aktywować 300mb, jest on dostępny w taryfach więcej.
Bardzo wyraźnie o tym pisze nawet w załączniku który przedstawiłeś. Taryfy są różne i różne pakiety można w nich uruchamiać. Trzeba pierwsze czytać regulamin danego pakietu, żeby wiedzieć kiedy go można włączyć ;-)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: ZŁY PAKIET

Post autor: sl@w_es »

Niewiedza polączona z niechęcią (lenistwem?) do poznania szczegółów oferty czasami kosztuje.
Nawiązując do:
Fossill pisze:(...) Mam więc gorącą prośbę o to aby przywrócono mi moje jakże ciężko wyskrobane 5zł bądź zastąpiono pakiet innym. Moje niezadowolenie sięga zenitu, bo ze szczęścia, że wreszcie uzyskam znów internet od razu uruchomiłam transmisję danych po sieci nie wczytując się wielce w treść sms'a potwierdzającego pakiet, co doprowadziło do utraty wszelkich moich środków na koncie".
W regulaminie każdego pakietu czy usługi znajduje się mniej więcej taki zapis:
Aktywacja Pakietu/Usługi zgodnie z pkt. x oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu i że ją akceptuje.
Zażalenia tylko do siebie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ