Blokada transmisji danych

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Story
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 cze 2013, o 17:46

Blokada transmisji danych

Post autor: Story »

Witam. Mam internet w telefonie 100mb darmowego. Teraz musiałam dość dużo siedzieć w sieci, i przyszedł mi sms, że transmisja danych została zablokowana bo rachunek zrobił się zbyt duży, nie mogę dzwonić ni nic. Jak sprawdzić jaki mam rachunek ? od jakiej kwoty jest ta blokada ? Nie mam ekodu do dostępu Plus Online. Proszę o pomoc, bardzo się niepokoję
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Blokada transmisji danych

Post autor: Magda_Plus »

Witaj Story,

wyjaśniam, że informacje ma temat sprawdzanie bieżącego użycia znajdują się na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=505
Decyzję o założeniu blokady podjął Dział Windykacji Należności.

W celu zalogowania się do aplikacji Plus online powinnaś podać Pluskod 5 lub hasło. Obydwa są dla Ciebie dostępne podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta. Ponadto możesz dostać podczas wizyty w Salonie Firmowym. Pluskod 5 też jest widoczny na pierwszej fakturze jaką otrzymałaś.

Czy oprócz informacji odnośnie wysokości naliczonego bieżącego użycia otrzymałaś jeszcze dodatkowe informacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Story
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 10 cze 2013, o 17:46

Re: Blokada transmisji danych

Post autor: Story »

To ja napiszę dokładną treść sms'a"
"Informujemy o blokadzie połączeń w związku z wysoką kwotą wykorzystanych usług" Chodzi o internet w telefonie, a nie, niepłacenie rachunków. Do BOK nie mam jak zadzwonić ponieważ zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. W treści sms, został podany numer pod który mam się zglosić, ale on jest płatny i też nie mam jak zadzwonić tam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Blokada transmisji danych

Post autor: Krzysiek_Plus »

Story w przypadku takiej blokady wszystkie próby połączenia zostaną przekierowane do Sekcji Wysokiego Użycia.

Skontaktuj się w celu wyjaśnienia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ