Blokada transmisji danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 cze 2013, o 17:46
Blokada transmisji danych
Witam. Mam internet w telefonie 100mb darmowego. Teraz musiałam dość dużo siedzieć w sieci, i przyszedł mi sms, że transmisja danych została zablokowana bo rachunek zrobił się zbyt duży, nie mogę dzwonić ni nic. Jak sprawdzić jaki mam rachunek ? od jakiej kwoty jest ta blokada ? Nie mam ekodu do dostępu Plus Online. Proszę o pomoc, bardzo się niepokoję
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Blokada transmisji danych
Witaj Story,
wyjaśniam, że informacje ma temat sprawdzanie bieżącego użycia znajdują się na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=505
Decyzję o założeniu blokady podjął Dział Windykacji Należności.
W celu zalogowania się do aplikacji Plus online powinnaś podać Pluskod 5 lub hasło. Obydwa są dla Ciebie dostępne podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta. Ponadto możesz dostać podczas wizyty w Salonie Firmowym. Pluskod 5 też jest widoczny na pierwszej fakturze jaką otrzymałaś.
Czy oprócz informacji odnośnie wysokości naliczonego bieżącego użycia otrzymałaś jeszcze dodatkowe informacje?
wyjaśniam, że informacje ma temat sprawdzanie bieżącego użycia znajdują się na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=505
Decyzję o założeniu blokady podjął Dział Windykacji Należności.
W celu zalogowania się do aplikacji Plus online powinnaś podać Pluskod 5 lub hasło. Obydwa są dla Ciebie dostępne podczas kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta. Ponadto możesz dostać podczas wizyty w Salonie Firmowym. Pluskod 5 też jest widoczny na pierwszej fakturze jaką otrzymałaś.
Czy oprócz informacji odnośnie wysokości naliczonego bieżącego użycia otrzymałaś jeszcze dodatkowe informacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada transmisji danych
To ja napiszę dokładną treść sms'a"
"Informujemy o blokadzie połączeń w związku z wysoką kwotą wykorzystanych usług" Chodzi o internet w telefonie, a nie, niepłacenie rachunków. Do BOK nie mam jak zadzwonić ponieważ zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. W treści sms, został podany numer pod który mam się zglosić, ale on jest płatny i też nie mam jak zadzwonić tam
"Informujemy o blokadzie połączeń w związku z wysoką kwotą wykorzystanych usług" Chodzi o internet w telefonie, a nie, niepłacenie rachunków. Do BOK nie mam jak zadzwonić ponieważ zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. W treści sms, został podany numer pod który mam się zglosić, ale on jest płatny i też nie mam jak zadzwonić tam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Blokada transmisji danych
Story w przypadku takiej blokady wszystkie próby połączenia zostaną przekierowane do Sekcji Wysokiego Użycia.
Skontaktuj się w celu wyjaśnienia sprawy.
Skontaktuj się w celu wyjaśnienia sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ