Przejście z abonamentu na kartę.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bxl
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 lut 2013, o 12:27

Przejście z abonamentu na kartę.

Post autor: bxl »

Witam!
Czy po zakończeniu umowy na czas określony istnieje możliwość przeniesienia numeru do simplusa? Na BOK konsultant nie potrafi jednoznacznie określić takiej możliwości proponując migracje do innego operatora a następni powrót do simplus.

Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Przejście z abonamentu na kartę.

Post autor: Jrv »

Bzdura z tym konsultantem z BOK. Oczywiście, że przechodzisz na kartę. Dane rejestracyjne są usuwane - numer staje się anonimowy - i masz 30dni na zasilenie go. Jeżeli tego nie zrobisz numer jest tracony.
Najlepiej napisać w wypowiedzeniu umowy, że chcesz zachować numer w ofercie na kartę - ale nie trzeba ponieważ aktualnie WSZYSTKIE numery są w ten sposób traktowane.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
adasko975
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2013, o 16:25

z abonamentu na plus na kartę

Post autor: adasko975 »

witam, mam abonament w plusie i niedługo kończy mi się umowa i nie chcę jej przedłużać tylko chcę przejść do Plus na kartę i chciałbym się dowiedzieć co muszę zrobić aby przejść na kartę i kiedy muszę poinformować, że nie chcę abonamentu?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przejście z abonamentu na kartę.

Post autor: Krzysiek_Plus »

adasko975 odpowiedź w poście powyżej. ;-)

Oświadczenie należy złoży nie później niż na 30 dni przez upływem czasu oznaczonego Umowy. W tym celu nalezy udać się do punktu sprzedaży i złożyć oświadczenie, że chcesz zrezygnować z usług po czasie oznaczonym umowy.


Oświadczenie określające informacje, iż umowa ma być nieprzedłużana na czas nieoznaczony można też przesłać listem poleconym na adres:

Departament Kompleksowej Obsługi Klienta

Polkomtel Sp. z o.o ul. Wołoska 16 02-675 Warszawa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ