Oferta a podejście do klienta.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wkrzyspl
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 cze 2013, o 12:44

Oferta a podejście do klienta.

Post autor: wkrzyspl »

Jakiś czas temu, wraz z małżonką, doszliśmy do wniosku, że poszukamy wspólnego operatora GSM (Oboje mam telefony w różnych sieciach). Po przejrzeniu ofert, sprawdzeniu, jaki operator jest najpopularniejszy w rodzinie, naszą uwagę zwróciła oferta sieci Plus.
Sprawdziliśmy cenniki i doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie skorzystać z konsultacji telefonicznej.
Sprawa ankiety którą trzeba wypełnić a zwłaszcza wymuszenia na udzielenie wszelkich zgód (pomimo wrażenia z ostatniego punktu, że jest inaczej) zasługuje na osobny wątek ale nie o tym...

Jakoś tak pod koniec maja (bodajże 31) zdecydowałem się w końcu podać swoje dane.
O dziwo, konsultantka zadzwoniła po ok. 10 minutach od kliknięcia na przycisk "Wyślij".
Wypytała o wymagania, przedstawiła dość rozsądna ofertę.
Ponieważ chciałem przeanalizować warunki poprosiłem o ponowny kontakt 5 lub 6 czerwca po godz. 16

Ku mojemu zdumieniu ani 5 (środa) ani 6 (czwartek) czerwca nikt nie zadzwonił. W kolejnych dniach również.

Doszedłem do wniosku, że dam jeszcze jedną szansę. W poniedziałek, 10 czerwca, ponownie wypełniłem ankietę.
Zapomniałbym dodać, że próbowałem kontaktu przez chat na stronie Plus.pl ale tam dowiedziałem się, że nie zajmują się ofertami ani obsługą klienta - w sumie nie wiem czym się zajmują...

Ale wracając - przemiła Pani konsultantka zadzwoniła, już nie tak rychło, po ok. 5 godzinach (pewnie nawał nachalnych klientów). Przeprosiła za koleżankę - usprawiedliwiła ją chorobą. Zweryfikowałem warunki otrzymane poprzednio - okazało się, że poprzednia miła konsultantka wprowadziła mnie w błąd (szczegółów nie będę teraz podawać). Ale po podaniu nowych warunków poprosiłem o telefon w dniu następnym t.j. 11 czerwca po 16 - na co Pani powiedziała, że
jej to wspaniale pasuje, bo pracuje od 16 do 21. Na tym rozmowa się zakończyła.
Wraz z małżonką sprawdziliśmy podane warunki - niczym nie odbiegały od standardowej oferty ze strony internetowej :-/ (a konkurencja za zamówienia telefoniczne proponowała rabaty i niższe ceny telefonów).
Cóż - postanowiliśmy negocjować w czasie rozmowy...

I tu spotkała nas niespodzianka - nikt nie zadzwonił... :evil:

Nie wiem, może ja się nie znam na obsłudze klienta, może to jakaś epidemia (wszak poprzednia pani ponoć zachorowała) a może to po prostu olewanie kogoś, kto chce zostawić swoje pieniądze...
A może sieć ma tylu klientów, że nie potrzebuje nowych. Tylko niech o tym napisze wprost i przestanie wydawać pieniądze na (zbędną w tym przypadku) reklamę...

--
Krzysztof
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Oferta a podejście do klienta.

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj wkrzyspl ,

faktycznie dziwna i nie fajna sytuacja. Przepraszam Cię za te niedogodności. Spróbuję to wyjaśnić. Wyślij mi swój numer, dla którego chcesz przedłużyć umowę przez ten formularz.
Zobaczę, co da się zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wkrzyspl
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 cze 2013, o 12:44

Re: Oferta a podejście do klienta.

Post autor: wkrzyspl »

Nie napisałem, że chciałem przedłużyć umowę, ale że szukaliśmy dla nas jednego operatora :)
Chcieliśmy, ba, dalej chcemy przenieść się do jednej sieci...
--
Krzysztof

P.S. Kontakt z nr wysłałem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Oferta a podejście do klienta.

Post autor: Ewa_Plus »

Przepraszam, źle zrozumiałam. Dziękuję za maila, postaram się teraz czegoś dowiedzieć i dam Ci znać.

EDIT:
poprosiłam już o pilny kontakt pracowników tego działu, więc niedługo będą dzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wkrzyspl
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 cze 2013, o 12:44

Re: Oferta a podejście do klienta.

Post autor: wkrzyspl »

Cóż, każdy ma inne pojęcie słowa pilny...
Już po zaledwie dwóch godzinach zadzwoniła do mnie przemiła pani konsultantka, żeby mnie poinformować, że tablet (który chciałem zamiast telefonu) jest niedostępny. A nie dzwoniła wczoraj bo cały dzień sprawdzała czy jest...

Jak dla mnie nie jest to poważne podejście. Prawie prosiłem byście zechcieli wziąć moje pieniądze.
Straciłem prawie dwa tygodnie na coś co mogłem mieć idąc do dowolnego salonu Waszej sieci.
Raczej będę omijać Wasze punkty...
--
Krzysztof
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Oferta a podejście do klienta.

Post autor: Magda_Plus »

wkrzyspl - otrzymałam wyjaśnienie dotyczące zaistniałej sytuacji i pojęcia "pilny".
Szkoda, że nie możesz uzyskać w naszej ofercie telefonicznej tabletu, o jaki Ci chodziło, ale może faktycznie prościej będzie go nabyć w jednym z naszych salonów sprzedaży.

Oczywiście decyzja odnośnie skorzystania z naszej oferty należy tylko do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ