Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 cze 2013, o 12:38
Aktywacja karty microSIM
Witam, właśnie wróciłem z salonu, gdzie Pani z obsługi wyrobiła mi kartę microSIM, mówiła, że karta za chwilę będzie aktywna, wracam do domu, aplikuję ją do telefonu i co? Nic. Stara karta działa normalnie, a przy nowej wyświetla się, że jest zablokowana.
Da się jakoś ręcznie ją aktywować?
Da się jakoś ręcznie ją aktywować?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
w przypadku telefonów na kartę, wymiana karty SIM jest procesem automatycznym. Czas jej realizacji, zależy od ilości wniosków czekających w kolejce, natomiast na ogół nie trwa to długo.
w przypadku telefonów na kartę, wymiana karty SIM jest procesem automatycznym. Czas jej realizacji, zależy od ilości wniosków czekających w kolejce, natomiast na ogół nie trwa to długo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Co mam rozumieć pod pojęciem niedługo? Dzień, dwa, tydzień?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
na ogół do kilkunastu minut. Proszę prześlij numer telefonu + numer seryjny starej i nowej karty SIM, przez ten formularz. Sprawdzę, jak wygląda sprawa.
na ogół do kilkunastu minut. Proszę prześlij numer telefonu + numer seryjny starej i nowej karty SIM, przez ten formularz. Sprawdzę, jak wygląda sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Dane przesłane, liczę na możliwie szybkie rozwiązanie :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
proszę sprawdź czy nowa karta loguje się do sieci.
proszę sprawdź czy nowa karta loguje się do sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
W dalszym ciągu 'karta jest zablokowana".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
dzięki za informacje. Diagnozujemy sprawę.
dzięki za informacje. Diagnozujemy sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Jedyne, co mogę dodać, to że dostałem sms o treści: Informujemy, że zlecenie nr [numer zlecenia] zostało wykonane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
ale to wcześniej - zaraz po wymianie, pojawiła się ta wiadomość?
ale to wcześniej - zaraz po wymianie, pojawiła się ta wiadomość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Jakoś godzinę po wizycie w salonie. Karta w dalszym ciągu nie działa.
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier - sprawdź proszę, czy po wyłączeniu i włączeniu telefonu dalej jest problem z kartą SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Potwierdzam, problem nadal występuje.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
jaskier,
zmiana karty nie w pełni została dokonana. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość i przepraszam, że tak długo to trwa .
zmiana karty nie w pełni została dokonana. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość i przepraszam, że tak długo to trwa .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
OK, dzisiaj rano karta została aktywowana, szkoda tylko, że zostawiłem telefon z tą kartą w domu... ale nic, wybaczam :P
Dzięki za zainteresowanie tematem. Można zamknąć i usunąć.
Dzięki za zainteresowanie tematem. Można zamknąć i usunąć.