Wyłączenie pakietu internetowego na próbę

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
soldierrro
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lip 2013, o 14:58

Wyłączenie pakietu internetowego na próbę

Post autor: soldierrro »

Witam. Dzisiaj przyszedł sms z Biura Obsługi, że za 2 dni kończy się okres bezpłatnego pakietu internetowego i później będzie on płatny. W tym sms'ie jest podany kod DEAKT OZI1, który po wysłaniu na numer 2601 okazuje się być nieprawidłowy. Umowa przedłużana była w punkcie obsługi więc mam kopię umowy, w której jest podany kod deaktywujący DEAKT OZI8. Gdy wysyłałem sms na numer 2601 z tym kodem w dniu, w którym umowa wchodziła w życie otrzymywałem sms zwrotny z informacją, że serwis jest nieaktywny. Potem zalogowałem się na stronie i ręcznie powyłączałem wszystko co było związane z internetem. Dzisiaj po otrzymaniu sms'a z Biura Obsługi, najpierw wysłałem podany w sms'ie DEAKT OZI1 i dostałem zwrotny, że kod nieprawidłowy, a potem ten kod z umowy DEAKT OZI8 i tu niespodzianka - sms zwrotny "Ta usługa nie jest dostępna dla obecnej taryfy". Nie wiem jak wreszcie zdezaktywować ten pakiet. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyłączenie pakietu internetowego na próbę

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj soldierrro,

w zależności od promocji bywały różne komendy na wyłączenie tego pakietu, ale z tych dwóch co podajesz, to prawidłowa była komenda to OZI1.
Żebyśmy mogli sprawdzić, co mogło spowodować taki komunikat zwrotny, wyślij proszę do nas wiadomość zautoryzowaną (przez Plus online) zgodnie ze wskazówkami podanymi tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
poltergeist
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53

Re: Wyłączenie pakietu internetowego na próbę

Post autor: poltergeist »

U mnie ta komenda też nie działała. Zadzwoniłem do Obsługi klienta i sami od razu mi tę usługę anulowali.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyłączenie pakietu internetowego na próbę

Post autor: Ewa_Plus »

poltergeist - przy kontakcie telefonicznym oczywiście można niemal każdą usługę włączyć lub wyłączyć ;)
Ale dobrą alternatywą jest kontakt elektroniczny przez Plus online - taką samą pomoc można uzyskać i do tego bez czekania w kolejce i za darmo ;)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ