PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
hazia
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lip 2013, o 11:50

PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

Post autor: hazia »

Hej, mam telefon na abonament, aktywny roaming, a nie mogę połączyć się ani wysłać sms z Holandii do Polski, dodaję kierunek i nic. Z Polski idzie się do mnie dodzwonić.
Co może być przyczyna?
obcypowraca

Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

Post autor: obcypowraca »

Oprócz roamingu musisz mieć aktywne połączenia międzynarodowe.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj hazia,

jak już napisał obcypowraca musisz mieć aktywne także
Połączenia Międzynarodowe.
Poza tym ważne też jest jak wpisujesz kierunek, czy piszesz 0048601xxxyyy, czy +48601xxxyyy, czy jeszcze inaczej.
Prawidłowo jest w formacie +48601xxxyyy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
monabest
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lip 2013, o 09:05

Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

Post autor: monabest »

Hej, jestem za granicą i po raz kolejny na wyjeździe nie mogę dzwonić do Polski. Po wybraniu numeru pojawia się komunikat: Zakończono. Uruchomiłam roaming będąc jeszcze w Polsce. Telefon jest na abonament. Mogę wysyłać tylko smsy, które dochodzą. Z Polski się do mnie dodzwaniają. Chciałam sprawdzić jakie usługi mam uruchomione zgodnie z kodem jaki tu podajecie, ale pojawia mi się komunikat: Prosimy zasilić konto *123*Telekod#. Nie bardzo rozumiem. Byłabym wdzięczna za pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj monabest,

na początek zerknij proszę
tutaj. Znajdziesz tam wskazówki, które zwykle rozwiązują problem.

Jeśli jednak to nie pomoże, to napisz proszę w jakim kraju jesteś, jak wybierasz numer (czy z kontkaktów z telefonu, czy ręcznie wpisujesz, a jak ręcznie, to w jaki sposób), no i przede wszystkim sprecyzuj, czy masz Plus Abonament, Plus Mix, czy Plus na Kartę. Pisałaś, że to abonament, ale potem wspomniałaś, coś o zasileniach i że usługi sprawdzasz kodem (a kodów używa się w pre-paidach, nie abonamencie), więc nie bardzo już wiem jak mam to rozumieć. Czy robiłaś może niedawno konwersję?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ