Hej, mam telefon na abonament, aktywny roaming, a nie mogę połączyć się ani wysłać sms z Holandii do Polski, dodaję kierunek i nic. Z Polski idzie się do mnie dodzwonić.
Co może być przyczyna?
PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lip 2013, o 11:50
Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM
Oprócz roamingu musisz mieć aktywne połączenia międzynarodowe.
Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM
Witaj hazia,
jak już napisał obcypowraca musisz mieć aktywne także Połączenia Międzynarodowe.
Poza tym ważne też jest jak wpisujesz kierunek, czy piszesz 0048601xxxyyy, czy +48601xxxyyy, czy jeszcze inaczej.
Prawidłowo jest w formacie +48601xxxyyy.
jak już napisał obcypowraca musisz mieć aktywne także Połączenia Międzynarodowe.
Poza tym ważne też jest jak wpisujesz kierunek, czy piszesz 0048601xxxyyy, czy +48601xxxyyy, czy jeszcze inaczej.
Prawidłowo jest w formacie +48601xxxyyy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM
Hej, jestem za granicą i po raz kolejny na wyjeździe nie mogę dzwonić do Polski. Po wybraniu numeru pojawia się komunikat: Zakończono. Uruchomiłam roaming będąc jeszcze w Polsce. Telefon jest na abonament. Mogę wysyłać tylko smsy, które dochodzą. Z Polski się do mnie dodzwaniają. Chciałam sprawdzić jakie usługi mam uruchomione zgodnie z kodem jaki tu podajecie, ale pojawia mi się komunikat: Prosimy zasilić konto *123*Telekod#. Nie bardzo rozumiem. Byłabym wdzięczna za pomoc.
Re: PROBLEM Z SMS I DZWONIENIEM
Witaj monabest,
na początek zerknij proszę tutaj. Znajdziesz tam wskazówki, które zwykle rozwiązują problem.
Jeśli jednak to nie pomoże, to napisz proszę w jakim kraju jesteś, jak wybierasz numer (czy z kontkaktów z telefonu, czy ręcznie wpisujesz, a jak ręcznie, to w jaki sposób), no i przede wszystkim sprecyzuj, czy masz Plus Abonament, Plus Mix, czy Plus na Kartę. Pisałaś, że to abonament, ale potem wspomniałaś, coś o zasileniach i że usługi sprawdzasz kodem (a kodów używa się w pre-paidach, nie abonamencie), więc nie bardzo już wiem jak mam to rozumieć. Czy robiłaś może niedawno konwersję?
na początek zerknij proszę tutaj. Znajdziesz tam wskazówki, które zwykle rozwiązują problem.
Jeśli jednak to nie pomoże, to napisz proszę w jakim kraju jesteś, jak wybierasz numer (czy z kontkaktów z telefonu, czy ręcznie wpisujesz, a jak ręcznie, to w jaki sposób), no i przede wszystkim sprecyzuj, czy masz Plus Abonament, Plus Mix, czy Plus na Kartę. Pisałaś, że to abonament, ale potem wspomniałaś, coś o zasileniach i że usługi sprawdzasz kodem (a kodów używa się w pre-paidach, nie abonamencie), więc nie bardzo już wiem jak mam to rozumieć. Czy robiłaś może niedawno konwersję?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ