Duży rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Duży rachunek

Post autor: ggg »

Mam problem.Od tego miesiąca mam mieć nową umowę w której ma być internet.Teraz go nie mam więc nie sprawdziłam ustawienia telefonu.Bawiąc się zauważyłam ze transfer danych jest włączony,sprawdziła stan rachunku na dzień dzisiejszy wynosi ponad 1500 zł.Mam pytanie czy jak złożę reklamacje to czy zostanie mi umorzona ta kwota za internet?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

ggg - jeśli miałaś pakiet internetowy i w tym okresie została Ci naliczana opłata za połączenia z Internetem, to powinnaś złożyć reklamację, ale jeśli świadomie wyłączyłaś pakiet internetowy, to reklamowanie opłat za połączenia z Internetem nie bardzo mam sens.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Nie miała żadnego pakietu internetowego.Taki bede miała dopiero od nowego okresu rozliczeniowego kiedy zacznie obowiązywać nowa taryfa.Po dostaniu nowego telefonu wyłączyłam transfer danych a wczoraj sie dowiedziałam ze mam 250 MB takie zabezpieczajace w razie połaczenia z internetem.Rano rachunek był normalny a wieczorem nabiło na 1200? mam ustawione funkcje ze telefon nie łaczy sie z internetem.I co ja mogłam robic w tym internecie za taka kwote?!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży rachunek

Post autor: Krzysiek_Plus »

ggg, niestety nie mamy wglądy na dane jakie były transferowane przez połączenie internetowe.

W takim wypadku pozostaje złożenie reklamacji.

Jak złożyć reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

musiałam zapłacic zaliczke na poczet rachunku w wysokosci 1200 zł. i poczekac na rachunek żeby złożyć reklamacje.Pan w salonie powiedział ze telefon łączył sie z internetem wczoraj od 18 do 24 a telefon mam od 18 pażdziernika.Pobrałam danych na ponad 500 MB,a miałam pakiet 250 MB w razie połączenia z internetem jak mi to zostało wyjasnione.Czy to mozliwe ze to az tyle kosztuje?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Duży rachunek

Post autor: Krzysiek_Plus »

ggg pisze:Pobrałam danych na ponad 500 MB,a miałam pakiet 250 MB w razie połączenia z Internetem jak mi to zostało wyjaśnione. Czy to mozliwe ze to az tyle kosztuje?
Jeśli uwzględnimy, ze połowa (250MB) była w ramach pakietu to opłata za pozostałe 250MB naliczona poza pakietem zgonie z cennikiem taryfy to: 250MB ~ 300zł (jeśli by to była jedna sesja).

Więc może rzeczywiście doszło do jakiegoś rodzaju błędu w rozliczeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Dziękuję za informacje.Nie mam pojęcia dlaczego akurat wtedy telefon łączył się z internetem,bo w domu mam stałe łącze.Muszę poczekać na rachunek żeby zobaczyć jakie było to połączenie.A jak było to kilka sesji to czy jest to jakaś różnica? Bo pan w salonie powiedział że połączenie było tylko od do ani wcześniej ani później.Zresztą zaraz po dostaniu telefonu(xperia z ) tydzien temu zablokowałam połączenia z internetem i włączyłam funkcje że przy zablokowanym odłącza wszelkie połączenia żeby wydłużyć czas pracy baterii.Mogę już tylko mieć nadzieje że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie,bo jestem długoletnim abonentem(11 lat) i zawsze na czas płace rachunki.A jak było to połączenie z mojej winy to nie świadomie.Przecież nagle po tygodniu nie odbiło by mi na tyle żeby zacząć tak szaleć :)
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Pan w salonie powiedział że telefon łączył sie z internetem od 18 do 24.Ja wysłałam sms żeby sprawdzić wysokośc rachunku o 21 i dowiedziałam sie o wysokim stanie za internet o 21.30 zadzwoniłam do biura obsługi po rozmowie wysłałam znowu sms zeby sprawdzic sam kwota juz sie nie zmieniła,dzis rano znowu wysłałam sms i kowta była identyczna jak ta o 21.Wiec jak podobno telefon łączył sie do 24 to kwota powinna rosnać.Mam nadzieje że to też będzie przemawiało na moja korzyść.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

ggg - nie możemy przewidzieć, jak zostanie rozpatrzona reklamacja, ale zastanawia mnie, w jaki sposób Pan z salonu sprawdził Ci czas połączenia od 18 do 24. Pracownicy Plusa (czy to konsultanci telefonicznego DOK, czy pracownicy salonu) nie mają przecież możliwości sprawdzania bieżącego użycia...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Ogólnie pan w salonie potraktował mnie bardzo nie miło.Nic mi nie wytłumaczył.Jak zapytałam jaki jest koszt 250 MB to mi nie odpowiedział tylko powiedział ze on potrafi dziennie ściągać więcej. I nawet nie poprosił o dowód osobisty tylko poprosił o numer telefonu.Nie miło jestem w tym roku traktowana.Ja nie chce żeby mi anulowano ten gigantyczny rachunek ja po prostu chce żeby policzono to co pobrało.A ja mam w telefonie wzięte 543 MB a 250 dostałam w prezencie.Nie wierze że Wasze liczniki aż tak się różnią od tych w telefonach.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

ggg - czy reklamację wysłałaś mailem? Jak tak, to pewnie masz nadany numer. Mogłabyś go podać?
Zainterweniuję w Departamencie Reklamacji, żeby priorytetowo zajęli się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Jeszcze nie złożyłam reklamacji muszę czekać na rachunek.W piątek musiałam wpłacić 1200 zł na poczet rachunku,bo by mi zablokowali 3 numery w plusie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Duży rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

Tak jest zawsze, gdy nagle pojawia się wysokie użycie (odbiegające od wcześniejszych rachunków)
Jak, tylko dostaniesz rachunek i zgłosisz reklamację, to daj znać. Przyśpieszymy co nie co, żeby jak najszybciej to wyjaśnić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ggg
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 24 paź 2013, o 22:44

Re: Duży rachunek

Post autor: ggg »

Mam już szczegółowy rachunek jutro idę składać reklamacje.Te moje korzystanie z internetu jest bardzo dziwne.Łącze się na chwile po czym się rozłączam po paru minutach znowu łącze na parę minut.Pobór danych jest różny od 100 kb do 19000 kb w jednej sesji i jest jeden pobór danych który bardzo odbiega bo wynosi 282000 kb i to w jakieś 5 minut i znowu wszystko wraca do normy.A ten skok jest w chwili wyczerpania tego darmowego pakietu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Duży rachunek

Post autor: Magda_Plus »

gggczy możesz przesłać szczegóły dotyczące poruszonej przez Ciebie sprawy przez ten formularz, uzględnij tam proszę swój numer telefonu i te kwestie, z którymi się nie zgadzasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ