Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 23:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Rozwiązanie problemu okazało się banalne ;) Nie miałem internetu ponieważ miałem zablokowane konto. Po doładowaniu internet od razu wrócił.
Dziękuje za pomoc i przepraszam za problemy;)
Dziękuje za pomoc i przepraszam za problemy;)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
MarcinLumia,
zgadza się. Żeby skorzystać z pakietu internetowego konto numeru musi być aktywne – posiadać dodatnie saldo i zachowany termin ważności konta.
Tutaj zapis z Regulaminu:
zgadza się. Żeby skorzystać z pakietu internetowego konto numeru musi być aktywne – posiadać dodatnie saldo i zachowany termin ważności konta.
Tutaj zapis z Regulaminu:
17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 lis 2013, o 15:44
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Cześć. Wykupiłam sobie pakiet internetowy non stop za 9 zł i mi nie działa. mój telefon to nokia asha 210
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj doma123456,
rozumiem, że nie możesz połączyć się z internetem? Jaki komunikat się pojawia?
rozumiem, że nie możesz połączyć się z internetem? Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, posiadam Nokie Lumie 520. Wykupiłam pakiet internetu non stop za 9zl jednak za każdym razem, gdy chcę wejść do internetu wyświetla się komunikat, że "wystąpił problem z dostępem do tej strony internetowej..." Zniknęła mi również cała suma pieniędzy jaką miałam na karcie. Mogę uzyskać jakąś instrukcję co powinnam zrobić, żeby internet zaczął działać?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj annes2,
rozumiem, że żadna ze stron nie może być wyświetlona?
Zweryfikuj proszę w telefonie następujące rzeczy:
1. Czy jest włączona transmisja danych:
Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Sieć komórkowa - Transmisja danych: wł/wył.
2. Czy posiadasz poprawne ustawienia:
Punkt dostępu (APN): internet
1. Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Punkt dostępu - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: internet, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
3. Czy aktywna jest usługa GPRS – kod na sprawdzenie: *101#, ewentualne dodanie: *101*11*02#.
Po wprowadzeniu tych ustawień należy przelogować telefon (wyłączyć i włączyć).
rozumiem, że żadna ze stron nie może być wyświetlona?
Zweryfikuj proszę w telefonie następujące rzeczy:
1. Czy jest włączona transmisja danych:
Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Sieć komórkowa - Transmisja danych: wł/wył.
2. Czy posiadasz poprawne ustawienia:
Punkt dostępu (APN): internet
1. Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Punkt dostępu - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: internet, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
3. Czy aktywna jest usługa GPRS – kod na sprawdzenie: *101#, ewentualne dodanie: *101*11*02#.
Po wprowadzeniu tych ustawień należy przelogować telefon (wyłączyć i włączyć).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam,
Jestem posiadaczem nokii lumii 520. Internet chodzi bez zarzutu, mam wykupiony pakiet internetowy 7zł Non Stop 100mb. Z internetu, wykorzystując pakiet, korzystam sporadycznie. Przeważnie łącze się przez wifi. Mój problem polega na tym, że za każdym razem gdy sprawdzam stan pakietu to mój limit jest coraz mniejszy i tak dziś nie korzystając w ogóle z internetu mój limit notorycznie zmniejszał się po każdym sprawdzeniu konta w odstępach po kilka godzin: 990mb, 988mb, 982mb. Nie wspominając o 10mb które zjadło mi od wczoraj gdy pakiet się aktywował. W takim tempie 100mb starczy mi na tydzień, a z usługi skorzystam raz. Czym to jest spowodowane? Jakieś ukryte aplikacje w telefonie wykorzystują pakiet? Wydaje mi się, że wszystko co mogło łączyć się z internetem bez mojej wiedzy, wyłączyłem. Mogłem coś przeoczyć. Proszę o pomoc i radę. Nie zwracałem na to uwagi przy pierwszym aktywowaniu pakietu bo sądziłem, że pierwsze 100mb zużyłem przy poznawaniu telefonu. Niestety problem pozostał.
Jestem posiadaczem nokii lumii 520. Internet chodzi bez zarzutu, mam wykupiony pakiet internetowy 7zł Non Stop 100mb. Z internetu, wykorzystując pakiet, korzystam sporadycznie. Przeważnie łącze się przez wifi. Mój problem polega na tym, że za każdym razem gdy sprawdzam stan pakietu to mój limit jest coraz mniejszy i tak dziś nie korzystając w ogóle z internetu mój limit notorycznie zmniejszał się po każdym sprawdzeniu konta w odstępach po kilka godzin: 990mb, 988mb, 982mb. Nie wspominając o 10mb które zjadło mi od wczoraj gdy pakiet się aktywował. W takim tempie 100mb starczy mi na tydzień, a z usługi skorzystam raz. Czym to jest spowodowane? Jakieś ukryte aplikacje w telefonie wykorzystują pakiet? Wydaje mi się, że wszystko co mogło łączyć się z internetem bez mojej wiedzy, wyłączyłem. Mogłem coś przeoczyć. Proszę o pomoc i radę. Nie zwracałem na to uwagi przy pierwszym aktywowaniu pakietu bo sądziłem, że pierwsze 100mb zużyłem przy poznawaniu telefonu. Niestety problem pozostał.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Lukasz17, niestety w przypadku Smarfonów jest to nieuniknione.
3. Polkomtel informuje również, że aparaty telefoniczne z wbudowanym systemem operacyjnym takim jak Apple Iphone OS, Android, Bada, Symbian, Windows Phone mogą łączyć się z Internetem w celu pobrania danych, aktualizacji bazy danych, dokonywania aktualizacji i synchronizacji. Pobrane dane zmniejszają limity danych w posiadanych przez Abonenta pakietach internetowych, a jeżeli Abonent nie posiada pakietów internetowych lub wyczerpał limit jednostek w ramach posiadanych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem właściwym dla posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dzięki wielkie, teraz przynajmniej wiem, że jestem legalnie dymany przez własny telefon. Pozostaje tylko czekać aż operatorzy za niewielkie pieniądze zaoferują internet bez limitu z porządnym transferem. Pozdrawiam.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mój telefon to Samsng galaxy core plus na kartę mam pakiet internetowy wykupiony Aktywne usługi gprs jest . i nie wiem czem mi nie dziala A w ustawieniach jest wszystko tak jak trzeba . POMOCY !
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Transmisja danych włączona? Konfigurację robiłeś? wyłączyłeś/włączyłes po niej telefon?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Centrion,
przy próbie nawiązania połączenia jaki pojawia się komunikat? Który z pakietów internetowych posiadasz? Zweryfikuj proszę poprawność poniższych ustawień w swoim telefonie:
1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej ustawień - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2. Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
Oczywiście transmisja danych w aparacie też musi być włączona.
przy próbie nawiązania połączenia jaki pojawia się komunikat? Który z pakietów internetowych posiadasz? Zweryfikuj proszę poprawność poniższych ustawień w swoim telefonie:
1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej ustawień - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2. Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
Oczywiście transmisja danych w aparacie też musi być włączona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, wykupilam pakiet internetowy 7 non stop. Pakiet jest aktywny a gprs wlaczone ale internet mimo to nie vhodzi. Co mam zrobic?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Zrób konfigurację ze strony http://plus.pl/indywidualna/Pomoc/KonfigurujTelefon/
Potem wyłącz/włącz telefon
Potem wyłącz/włącz telefon
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj golab,
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Transmisja danych w telefonie jest włączona? Aparat, to ten podany w opisie profilu?
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Transmisja danych w telefonie jest włączona? Aparat, to ten podany w opisie profilu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ