Problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Problemy
Witam, nigdy nie miałem zastrzeżeń do sieci Plus jednak ostatnio nie potrafię sobie dokładnie poradzić z tymi wszystkimi zmianami i ciągłymi telefonami.
Chciałem prosić o pomoc w kilku sprawach, a dokładniej... :
1) Pakiet internetowy.
Wykupiłem pakiet dawno temu i co miesiąc uaktualnia się on normalnie. Zawsze po wykorzystaniu otrzymywałem odpowiedniego sms'a z tą informacją. Jednak tym razem było inaczej. Korzystałem z internetu, często sprawdzając ile mi jeszcze KB zostało kodem 121. Widziałem, że pakiet wciąż jest aktualny. Wczoraj przeglądałem fb, pocztę. Wszystko działało w jak najlepszym porządku. Dzisiaj rano również korzystałem i wszystko działało... jednak nie zostałem poinformowany, że pakiet został wykorzystany... Chciałem zadzwonić i nagle okazało się, że na koncie mam -0,18 ! Nie wiem jak to możliwe, ale po wpisaniu ponownie 121 okazało się, że pakiet się skończył.
2) Bezlik SMS do Plusa
Kolejnym powodem mojej minusowej kwoty może być ten pakiet. Od zawsze działał bez problemu. Jednak ostatnio okazało się, że nie wykupił się on automatycznie :/ Nie wiem jaki jest tego powód... Przez niepoinformowanie o wykorzystaniu pakiety i braku aktywacji bezliku straciłem 90zł z konta. Gdyby to była mniejsza kwota pewnie bym to... hmm przemilczał, ale 90zł to strasznie dużo !
3) Dzwoniący konsultanci
Od 8 do 16 jestem w szkole, dlatego też nie mogę odebrać telefonów od konsultantów. Możliwe, że chcieli mnie poinformować o jakiś zmianach w plusie, ale po prostu nie miałem jak tego odebrać. Nie chciałbym, żeby takie telefony były wykonywane w tych godzinach lub wgl nie były wykonywane. Co powinienem zrobić ?
Mam nadzieję, że otrzymam jakąś satysfakcjonującą mnie odpowiedz. Wątpie, żebym odzyskał pieniądze, bo pewnie i tak wszyscy powiedzą, że to moja wina. No, ale myślę, że sms'y które informują o wykorzystaniu pakietu lub jego braku aktywacji powinny być dostarczane do klientów.
Chciałem prosić o pomoc w kilku sprawach, a dokładniej... :
1) Pakiet internetowy.
Wykupiłem pakiet dawno temu i co miesiąc uaktualnia się on normalnie. Zawsze po wykorzystaniu otrzymywałem odpowiedniego sms'a z tą informacją. Jednak tym razem było inaczej. Korzystałem z internetu, często sprawdzając ile mi jeszcze KB zostało kodem 121. Widziałem, że pakiet wciąż jest aktualny. Wczoraj przeglądałem fb, pocztę. Wszystko działało w jak najlepszym porządku. Dzisiaj rano również korzystałem i wszystko działało... jednak nie zostałem poinformowany, że pakiet został wykorzystany... Chciałem zadzwonić i nagle okazało się, że na koncie mam -0,18 ! Nie wiem jak to możliwe, ale po wpisaniu ponownie 121 okazało się, że pakiet się skończył.
2) Bezlik SMS do Plusa
Kolejnym powodem mojej minusowej kwoty może być ten pakiet. Od zawsze działał bez problemu. Jednak ostatnio okazało się, że nie wykupił się on automatycznie :/ Nie wiem jaki jest tego powód... Przez niepoinformowanie o wykorzystaniu pakiety i braku aktywacji bezliku straciłem 90zł z konta. Gdyby to była mniejsza kwota pewnie bym to... hmm przemilczał, ale 90zł to strasznie dużo !
3) Dzwoniący konsultanci
Od 8 do 16 jestem w szkole, dlatego też nie mogę odebrać telefonów od konsultantów. Możliwe, że chcieli mnie poinformować o jakiś zmianach w plusie, ale po prostu nie miałem jak tego odebrać. Nie chciałbym, żeby takie telefony były wykonywane w tych godzinach lub wgl nie były wykonywane. Co powinienem zrobić ?
Mam nadzieję, że otrzymam jakąś satysfakcjonującą mnie odpowiedz. Wątpie, żebym odzyskał pieniądze, bo pewnie i tak wszyscy powiedzą, że to moja wina. No, ale myślę, że sms'y które informują o wykorzystaniu pakietu lub jego braku aktywacji powinny być dostarczane do klientów.
Re: Problemy
Jaką masz taryfę? Pakiet internetowy masz non stop?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
Hmm chyba tak.
Teraz szukam w eBok nielimitowane sms w Plusie. Nie wiem jak sprawdzić czy mam aktywowane czy nie.
A taryfę mam Mix6, chociaż wydaję mi się, że zawsze miałem inną. Musze poszukać umowy. Może uda mi się dokładnie wszystko znaleźć i zaraz powiem czy tak było od poczatku.
Teraz szukam w eBok nielimitowane sms w Plusie. Nie wiem jak sprawdzić czy mam aktywowane czy nie.
A taryfę mam Mix6, chociaż wydaję mi się, że zawsze miałem inną. Musze poszukać umowy. Może uda mi się dokładnie wszystko znaleźć i zaraz powiem czy tak było od poczatku.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2013, o 10:30 przez Szymon1996, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
Znalazłem tylko :
Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dotyczących udziału w promocji Programu Wymiany Aparatów z pakietem MB na próbę dla Abonentów Plus Mix.
zawarta w dniu 9/01/2013r.
ale nie widze tutaj nic o rodzaju taryfy, bo przedłużałem umowę z Plusem.
A na takiej z 02.04/2012 jest taryfa Kontrakt 30, ale pewnie to nie o tą chodzi haha :)
______________________
ED:
Kurcze, nie wiem co się dzieje! Teraz dostałem sms od Plusa : Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj, aby doładować konto. A przecież dzisiaj rano po stracie 90zł doładowałem już sobie konto. Sprawdziłem i transmisje danych mam wyłączoną. Dobrze, że chociaż nie zabiera mi kasy, ale ten sms jest niepokojący D:
__________________
ED:
Po wpisaniu *136# mam : Aktywne promocje : Sms'y do wszystkich za 3 gr, Nielimitowane SMS'y w Plusie, 39gr za rozmowę.
Mama ma w plusie, a rano po wysłaniu do niej 2 sms'ow zabrało mi 3 gr ; o
________________-
ED:
Po wpisaniu *121# mam : Pakiet internetowy 125 MB (0 KB) [mimo, że nie dostałem informacji, że się skończył >.<], MMS, Fun Scan i Xyber Mech cokolwiek oznaczają 2 ostatnie.
Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dotyczących udziału w promocji Programu Wymiany Aparatów z pakietem MB na próbę dla Abonentów Plus Mix.
zawarta w dniu 9/01/2013r.
ale nie widze tutaj nic o rodzaju taryfy, bo przedłużałem umowę z Plusem.
A na takiej z 02.04/2012 jest taryfa Kontrakt 30, ale pewnie to nie o tą chodzi haha :)
______________________
ED:
Kurcze, nie wiem co się dzieje! Teraz dostałem sms od Plusa : Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj, aby doładować konto. A przecież dzisiaj rano po stracie 90zł doładowałem już sobie konto. Sprawdziłem i transmisje danych mam wyłączoną. Dobrze, że chociaż nie zabiera mi kasy, ale ten sms jest niepokojący D:
__________________
ED:
Po wpisaniu *136# mam : Aktywne promocje : Sms'y do wszystkich za 3 gr, Nielimitowane SMS'y w Plusie, 39gr za rozmowę.
Mama ma w plusie, a rano po wysłaniu do niej 2 sms'ow zabrało mi 3 gr ; o
________________-
ED:
Po wpisaniu *121# mam : Pakiet internetowy 125 MB (0 KB) [mimo, że nie dostałem informacji, że się skończył >.<], MMS, Fun Scan i Xyber Mech cokolwiek oznaczają 2 ostatnie.
Re: Problemy
To może na początek wyłącz ten pakiet, on nie jest non stop i po wykorzystaniu pobiera kasę z konta Podaj na ile doładowań i jaką kwotą podpisałeś umowę, to podam Ci kod na dezaktywację 125MB.
Zamiast niego włącz któryś non stop. Najtańszy 7zł/m-c http://internet.plus.pl/indywidualni/in ... w-plus-mix
Masz taryfę mix6, sprawdzisz kodem *147#
Nielimitowane sms do Plusa - za pierwszego dziennie pobierana jest opłata, reszta za darmo. Jeśli masz jeszcze Nielimitowane do wszystkich to koszt tego pierwszego w Plusie to 3gr ( dlatego do mamy wzięło Ci 3gr, za pierwszego, drugi był już darmowy )Do wszystkich koszt sms to 3gr/sms.
Zamiast niego włącz któryś non stop. Najtańszy 7zł/m-c http://internet.plus.pl/indywidualni/in ... w-plus-mix
Masz taryfę mix6, sprawdzisz kodem *147#
Nielimitowane sms do Plusa - za pierwszego dziennie pobierana jest opłata, reszta za darmo. Jeśli masz jeszcze Nielimitowane do wszystkich to koszt tego pierwszego w Plusie to 3gr ( dlatego do mamy wzięło Ci 3gr, za pierwszego, drugi był już darmowy )Do wszystkich koszt sms to 3gr/sms.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
Mam na umowie kody, więc zaraz wyłącze :) Dzięki wielkie.
Jeśli mógłby się ktoś jeszcze wypowiedzieć to byłbym bardzo wdzięczny.
Chciałem jeszcze napisać, że wszyscy moi znajomi są zdziwieni, że pobrało aż 90 złoty, ponieważ znają osoby, które straciły 40,50 poprzez noc przy włączonej transmisji danych a nie 90 ! A w szkole nie mogłem korzystać z pakietu, ponieważ mam Wi-Fi.
Jeśli mógłby się ktoś jeszcze wypowiedzieć to byłbym bardzo wdzięczny.
Chciałem jeszcze napisać, że wszyscy moi znajomi są zdziwieni, że pobrało aż 90 złoty, ponieważ znają osoby, które straciły 40,50 poprzez noc przy włączonej transmisji danych a nie 90 ! A w szkole nie mogłem korzystać z pakietu, ponieważ mam Wi-Fi.
Re: Problemy
Ciesz sie, ze tylko tyle Mozesz poszukać tu na forum pełno wątków o kilkuset zł Kilkanaście, czy kilkadziesiąt zł może zginąć w 'naście' minut.
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz aktywnych jakichś subskrypcji LISTA na 8888 ( bezpłatny )
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz aktywnych jakichś subskrypcji LISTA na 8888 ( bezpłatny )
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
KILKASET ?! Wow o.o
No to nie wypadam najgorzej :) Chociaż każdy grosz się ostatnio liczy, więc każdym zwrotem bym nie pogardził :)
Z tego kodu - 0 subskrypcji i 0 usług. Jestem raczej ostrożny jesli chodzi o takie 'głupotki' :D
No to nie wypadam najgorzej :) Chociaż każdy grosz się ostatnio liczy, więc każdym zwrotem bym nie pogardził :)
Z tego kodu - 0 subskrypcji i 0 usług. Jestem raczej ostrożny jesli chodzi o takie 'głupotki' :D
Re: Problemy
Czyli transmisja danych. Pakiet sie skończył i pobierało z konta. Możesz zadzwonić do BOK-u, mają wgląd w Twoje konto powiedzą Ci gdzie zginęły Twoje pieniądze
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
No i chyba nie mam innego wyjścia :)
Re: Problemy
Przy okazji możesz poprosić o te telefony, żeby nie dzwonili w takich porach
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
Znalazłem właśnie tutaj na forum odpowiedz na to.
Trzeba wysłać SPRZECIW na 8111, już sobie zablokowałem ^^ Bardzo przydatne forum :P A ja nawet z niego nie korszytałem.. a szkoda ! Chociaż chyba wolałbym zakładać tematów jak najmniej.
Ostatnio jakiś konsultant polecił numer 2xxx tylko, że czekałem z 3 minuty i zjadło masę kasy. Nic mi się nie udało wtedy zrobić :/
No to poczekam do poniedziałku, może jakiś profesjonalista potwierdzi czy to mój błąd i czy jest szansa, żeby jakoś poprawić te sms informujące o wykorzystaniu pakietu :(
Trzeba wysłać SPRZECIW na 8111, już sobie zablokowałem ^^ Bardzo przydatne forum :P A ja nawet z niego nie korszytałem.. a szkoda ! Chociaż chyba wolałbym zakładać tematów jak najmniej.
Ostatnio jakiś konsultant polecił numer 2xxx tylko, że czekałem z 3 minuty i zjadło masę kasy. Nic mi się nie udało wtedy zrobić :/
No to poczekam do poniedziałku, może jakiś profesjonalista potwierdzi czy to mój błąd i czy jest szansa, żeby jakoś poprawić te sms informujące o wykorzystaniu pakietu :(
Re: Problemy
Sms o wykorzystaniu pakietu przychodzi po wykorzystaniu, więc za ten czas może zginąć kasa.
A jak masz pakiet 125MB, wyraźnie w umowie pisze, że pobiera opłatę po wykorzystaniu, więc nic Ci nikt innego nie napisze. Zmień na pakiet non stop i po kłopocie.
Ja korzystam z mix6 ponad rok, mam już 2umowę z tą taryfą i jeszcze nigdy mi pieniądze nie zniknęły
A jak masz pakiet 125MB, wyraźnie w umowie pisze, że pobiera opłatę po wykorzystaniu, więc nic Ci nikt innego nie napisze. Zmień na pakiet non stop i po kłopocie.
Ja korzystam z mix6 ponad rok, mam już 2umowę z tą taryfą i jeszcze nigdy mi pieniądze nie zniknęły
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Problemy
wina jest na pewno twoja...Szymon1996 pisze:Znalazłem właśnie tutaj na forum odpowiedz na to.
Trzeba wysłać SPRZECIW na 8111, już sobie zablokowałem ^^ Bardzo przydatne forum :P A ja nawet z niego nie korszytałem.. a szkoda ! Chociaż chyba wolałbym zakładać tematów jak najmniej.
Ostatnio jakiś konsultant polecił numer 2xxx tylko, że czekałem z 3 minuty i zjadło masę kasy. Nic mi się nie udało wtedy zrobić :/
No to poczekam do poniedziałku, może jakiś profesjonalista potwierdzi czy to mój błąd i czy jest szansa, żeby jakoś poprawić te sms informujące o wykorzystaniu pakietu :(
ale zawsze mozesz probowac reklawowac np. z powodu braku tego smsa o koncu pakietu... warto sprobowac
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39
Re: Problemy
No skoro tak uważasz, to może i warto będzie spróbować... :)
Zmieniłem pakiet, konsultatnów 'wyłączyłem', tylko kasy, tylko kasy, tyyylko kaasy żal :<
Dzięki ogromne za pomoc ! Więcej takich ludzi by się przydało i życie byłoby piękniejsze :)
Miłego dnia. Dzięki jeszcze raz :]
Zmieniłem pakiet, konsultatnów 'wyłączyłem', tylko kasy, tylko kasy, tyyylko kaasy żal :<
Dzięki ogromne za pomoc ! Więcej takich ludzi by się przydało i życie byłoby piękniejsze :)
Miłego dnia. Dzięki jeszcze raz :]