Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

andrewzc, prześlij numer przez ten formularz.

Justynaa., tak obowiązują już zasady z umowy abonamentowej.

Minuty zostały przydzielone proporcjonalne w stosunku do końca cyklu rozliczeniowego.
Justynaa. pisze:Pewnie tu się o jakieś okresy rozliczeniowe rozchodzi? Skąd mam wiedzieć do kiedy mogę te minuty wykorzystać?
Cykl rozliczeniowy możesz sprawdzić przez Plus Online. Tutaj opis
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

witam, umowa kończy mi się 2 lipca 2014 roku, abonament 99,99 zł miesięcznie, wiem, że już mogę przedłużyć umowę ale interesuje mnie ta oferta która była na święta dostępna telewizor + telefon , czy jest możliwość przedłużyć umowę z tymi rzeczami? prosiłbym konsultanta o odpowiedź na priv, mogę podać nr telefonu i nr klienta
HaPe
Szalony PlusManiak
Posty: 424
Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: HaPe »

Na górze masz banner, kliknij i ktoś z handlowców się skontaktuje z Tobą. Choć nie wiem czy tamta oferta nadal obowiązuje, pamiętaj że w takich ofertach zwykle i tak zapłacisz więcej za taki tv niż w sklepie.
Awatar użytkownika
neversod
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 4 paź 2013, o 12:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: neversod »

Witam.
Ewa_Plus pozwoliłem sobie na wysłanie na Twój e-mail pewnej prośby związanej z tematem :P

Pozdrawiam
Neversod
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

neversod - prośba już przekaza na do DUK, więc niedługo konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.

misiek_str - ta promocja się już zakończyła niestety, ale jeśli chciałbyś zapoznać się z innymi naszymi ofertami to poedeślij dane kontaktowe przez ten formularz
oraz numer, na którym chcesz przedłuzyć umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
neversod
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 4 paź 2013, o 12:35

Re: Odp: Przedłużenie umowy

Post autor: neversod »

Ewa_Plus pisze:neversod - prośba już przekaza na do DUK, więc niedługo konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
Witam.
Jeszcze nikt nie dzwonił:-( czy jest szansa że ktoś dzisiaj zadzwoni?
Pozdrawiam


Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

neversod niestety, raczej są na to małe szanse. Proszę Cię o cierpliowość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
neversod
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 4 paź 2013, o 12:35

Re: Odp: Przedłużenie umowy

Post autor: neversod »

Magda_Plus pisze:neversod niestety, raczej są na to małe szanse. Proszę Cię o cierpliowość.
No cóż. Szkoda. Dzięki za informację.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

neversod - dzisiaj rano wysłałam jeszcze jedną interwencje w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek_str
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 27 lis 2013, o 22:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek_str »

to co sie dzieje w Plus woła o pomstę do nieba, byłem zainteresowany ofertą dla przedłużających umowę którą znalazłem na stronie głównej PLUSa - dla przedłużających umowę - OBA MA, dzownię do biura, nie mają takich ofert , tylko sklepy stacjonarne, ok dzwonię do punktu Plus w Tarnowie, miła pani mnie informuje, że telewizorów Samsung z telefonem Samsung galaxy core już nie posiadają, za to mają nowe telewizory Sharp + Samsung galaxy trend, dzwonię zatem do salonu Plus w Tarnowie ... pan mnie informuje że mają telewizory samsung + samsung galaxy core, odkłada dla mnie, przychodzę do plusa, wszystko fajnie, podpisałem aneks, ale co? nie mogą mi wydać towaru :) pan który podpisywał ze mną aneks chodzi tam i z powrotem, po czym przychodzi kierownik i mnie przepraszam ale coś się w plusie dzieje, nie mogą wystawić dla mnie faktury :D tak więc podpisałem umowę ale nie mam sprzętu, to było przedwczoraj, czekam, wczoraj dzwwniłem od 10 do 17 nikt nie odebrał ani raz telefonu, no więc dzisiaj pojechałem do Plusa, a że jest to w centrum Tarnowa, oczywiście karta postojowa, trzeba znowu dymać od samochodu, wchodzę, pytam a Pan mówi.. że pojawiło się światełko w tunelu :) wowwww, ale co?! jajco!! nadal nie mogę odebrać sprzętu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ponieważ sprawa zgłoszona.. ale nie mogą nadal nic zrobić!! dałem im czas do popołudnia, jutro popołudniu wyjeżdżam na obóz zimowy... to jest paranoja!! ciekaw jestem co dalej :D nigdzie do tej pory nie spotkałem się z takim czymś
Kr-am
PlusManiak
Posty: 97
Rejestracja: 22 gru 2013, o 20:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kr-am »

Czy jest szansa, żeby sprawdzić dlaczego - pomimo prób kontaktu z mojej strony po złożeniu wypowiedzenia - nikt się do mnie z Plusa nie odzywa? Jeśli tak, podeślę nr na pw. Wygląda to tak, jakby operator był zadowolony z tego, że chcę przenieść nr do innej sieci - to ciekawe!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

A czy gdzieś jest napisane, że po złożeniu wypowiedzenia u obecnego operatora musi się on z Tobą skontaktować? Nie, więc może w końcu Plus zaczął poważnie podchodzić do składających wypowiedzenia: chcesz zakończyć współpracę, proszę bardzo, my nie będziemy stawać Ci na drodze.
Co strach Cię obleciał, że nie będzie stawiania warunków?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Kr-am
PlusManiak
Posty: 97
Rejestracja: 22 gru 2013, o 20:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kr-am »

Jeśli tak, to faktycznie podejście do klienta byłoby zgodne z tym, co wielu twierdzi - Plus klientów ma gdzieś, bo i tak jest "wielki".
Strach - to słowo nie na miejscu. Rozczarowanie - pasuje dużo lepiej. Zdziwienie - także.
Ofert różnych operatorów jest tyle, że problemu nie ma. Dziwiłoby mnie jednak, że w obecnej sytuacji rynkowej sieć nie chciałaby zatrzymać klienta, który byłby skłonny podpisać umowę na 12 miesięcy - co obecnie powinno być super-cenne, bo coraz więcej ludzi wybiera oferty z wypowiedzeniem 30-dniowym.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sl@w_es »

Rozumiem, że Twoim zdaniem Plus powinien zatrzymywać klienta za wszelką cenę... Może i tak powinno być, ale w stosunku do klientów płacących duuuże pieniądze za usługi świadczone przez Plusa i posiadających większą ilość numerów (nie mam tu na myśli kilku czy kilkunastu numerków z minimalnym abonamentem).
Zatrzymywanie indywidualistów za duże upusty mija się z celem, bo przynosi straty, choć z punktu widzenia marketingowego jest pożądane, więc zdarzają się różne przypadki poprawiające wizerunek operatora.
Podpisując umowę u innego operatora, za rok czy dwa będziesz szukał nowego który zaoferuje Ci lepsze warunki, bo nie wierzę, że dostaniesz lepszą ofertę jako stały (stary) klient.

Jeśli ktoś złożył wypowiedzenie to powinien liczyć się z jego konsekwencją lub je wycofać jeśli nie jest przekonany do przejścia do innego operatora.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

misiek_str - a co konkretnie powiedział Ci kierowik tego punktu?
Podeślij mi swój numer przez ten formularz i podaj adres punktu, w którym byłeś. Spróbujemy wyjaśnić sprawę z tym punktem.

Kr-am - nie bardzo możemy oddzwaniać do Klientów, którzy nie wyrazili zgody na kontakty ofertowe telefoniczne z naszej strony. Jeśli chcesz, to przkeażę do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Ewentualnie sam możesz wypełnić taki formularz kontaktowy klkajac na baner w moim podpisie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ