Internet w telefonie- problemy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
geloelo
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 lut 2014, o 21:21

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: geloelo »

2G ? 3G ? żeby GPRS działał to było dobrze :) 3 dzień problemów z rana nigdzie nie mogłem zadzwonić :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

geloelo,

a jak tryb sieci wybierasz na GSM to też te połączenia nie są zestawiane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
geloelo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 lut 2014, o 21:21

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: geloelo »

Na GSM zasięg jest cały brak 3G internet w telefonie działa , ale bardzo wolno zawsze miałem na trybie podwójnym i było dobrze
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

geloelo,

problem z 3G jest nam znany. Technicy pracują nad jego rozwiązaniem. Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sawyer199
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2014, o 18:04

Problem z internetem w nokii 6303 classic

Post autor: sawyer199 »

Po wykupieniu pakietu internetowego przez eBOK (Non stop 2) Internet po dniu użytkowania przestał działać. Dodam, że wcześniej przez kilka miesięcy internet działał bez probłemu. Po włączeniu opery mini, wpisaniu adresu ikonka internet na górze jest aktywna, ale po mniej więcej 30 sekundowym łączeniu wyświetla się komunikat, że "Nie można nawiązać połączenia, sprawdź konfiguracje sieci" . Poprzednim razem, gdy coś takiego się działo, pobawiłem się w ustawieniach łączności i działało, ale teraz zrobiłem to samo i nic. Zmieniałem tylko aktywny punkt dostępu z wap na punk dostepu 2 , ale tym razem nic to nie pomogło.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam Mateusz.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2014, o 18:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

sawyer199,

pakiet internetowy 2 zł Non Stop aktywowany jest na okres 24 godzin. Jak APN ustawiasz na Internet to też te połączenia nie są dostępne? Konto numeru jest aktywne? Podaj też proszę lokalizację (województwo, powiat, miasto).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sawyer199
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2014, o 18:04

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: sawyer199 »

Nie wiedziałem, że pakiet 2zł jest na 24h. Mimo wszystko telefon powininen łączyć się z internetem pobierając pieniądze z konta. Konto jest aktywne. Łódzkie, łaski, Łask. Nie wiem , co to APN więc nie odpowiem;)
APN PLUS jest dedykowanym punktem dostępu dla telefonów iPhone, oraz terminali z systemem operacyjnym ANDROID. W celu ręcznej konfiguracji telefon ANDROID należy postępować zgodnie z poniższym opisem instrukcją:
Jeżeli chodzi o to, to nie wydaje mi się, żeby mój telefon był iPhonem lub mial Androida ;)
Pozdrawiam Mateusz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

sawyer199,

spróbuj przeprowadzić konfigurację ustawień z tej strony: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/ - wybierając ustawienia Internet GPRS. Po ich zapisaniu przeloguj aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
babik
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 mar 2013, o 19:19

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: babik »

Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z Internetem w telefonie. Otóż mam aktywowany pakiet internetowy 300MB, który powinien kosztować 7 zł/miesięcznie, a zżera mi 10 zł! Poza tym i tak nie mogę się połączyć z internetem bo pewnie jakieś ustawienia mi się zmieniły, nie wiem czemu, nic nie ruszałam.
Chciałabym dezaktywować ten pakiet ale za każdym razem gdy wpisuję kod *121*00*01# , mający tę usługę dezaktywować, dostaję wiadomość "Usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później"
Czy wpisuję zły kod? Zatem jaki jest prawidłowy kod na dezaktywację pakietu internetowego 300MB ?

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: pepcia2 »

Nie masz czasem mix6?

Prawdopodobnie tak i dlatego nie możesz wyłączyć tego pakietu, bo jest integralna częścią umowy.

Pakiet 300MB za 7zł jest tylko w taryfach 'wiecej' w usługach simplus.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj babik,

w przypadku numerów w usługach Plus Mix, pakiet 300 MB pochodzi z oferty Smartfonowej i nie ma możliwości jego dezaktywacji podczas trwania kontraktu.

Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia z internetem? Podaj też proszę model posiadanego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: kaska251 »

Wiadomo coś już może w mojej sprawie już niedługo minie tydzień a ja dalej nie mogę normalnie korzystać z telefonu i internetu :-(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,

nadal trwają prace w tej sprawie :-/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: kaska251 »

Joanna_Plus pisze:kaska251,

nadal trwają prace w tej sprawie :-/.
To ile jeszcze potrwaja te naprawy?Mija tydzień i dalej nie da sie korzystać z telefonu.Rozumien dwa,trzy dni awaria ale żeby tydzień czasu nie można było normalnie korzystać z telefonu to lekkie przegięcie mamy XXI wiek.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22385
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Internet w telefonie- problemy

Post autor: Joanna_Plus »

kaska251,

zakłócenia w technologii 3G mogą niestety jeszcze występować. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić pełną funkcjonalność sieci. Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodności :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ