Internet w telefonie- problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2014, o 21:21
Re: Internet w telefonie- problemy
2G ? 3G ? żeby GPRS działał to było dobrze :) 3 dzień problemów z rana nigdzie nie mogłem zadzwonić :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
geloelo,
a jak tryb sieci wybierasz na GSM to też te połączenia nie są zestawiane?
a jak tryb sieci wybierasz na GSM to też te połączenia nie są zestawiane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Na GSM zasięg jest cały brak 3G internet w telefonie działa , ale bardzo wolno zawsze miałem na trybie podwójnym i było dobrze
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
geloelo,
problem z 3G jest nam znany. Technicy pracują nad jego rozwiązaniem. Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
problem z 3G jest nam znany. Technicy pracują nad jego rozwiązaniem. Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z internetem w nokii 6303 classic
Po wykupieniu pakietu internetowego przez eBOK (Non stop 2) Internet po dniu użytkowania przestał działać. Dodam, że wcześniej przez kilka miesięcy internet działał bez probłemu. Po włączeniu opery mini, wpisaniu adresu ikonka internet na górze jest aktywna, ale po mniej więcej 30 sekundowym łączeniu wyświetla się komunikat, że "Nie można nawiązać połączenia, sprawdź konfiguracje sieci" . Poprzednim razem, gdy coś takiego się działo, pobawiłem się w ustawieniach łączności i działało, ale teraz zrobiłem to samo i nic. Zmieniałem tylko aktywny punkt dostępu z wap na punk dostepu 2 , ale tym razem nic to nie pomogło.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam Mateusz.
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam Mateusz.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2014, o 18:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
sawyer199,
pakiet internetowy 2 zł Non Stop aktywowany jest na okres 24 godzin. Jak APN ustawiasz na Internet to też te połączenia nie są dostępne? Konto numeru jest aktywne? Podaj też proszę lokalizację (województwo, powiat, miasto).
pakiet internetowy 2 zł Non Stop aktywowany jest na okres 24 godzin. Jak APN ustawiasz na Internet to też te połączenia nie są dostępne? Konto numeru jest aktywne? Podaj też proszę lokalizację (województwo, powiat, miasto).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Nie wiedziałem, że pakiet 2zł jest na 24h. Mimo wszystko telefon powininen łączyć się z internetem pobierając pieniądze z konta. Konto jest aktywne. Łódzkie, łaski, Łask. Nie wiem , co to APN więc nie odpowiem;)
Pozdrawiam Mateusz.
Jeżeli chodzi o to, to nie wydaje mi się, żeby mój telefon był iPhonem lub mial Androida ;)APN PLUS jest dedykowanym punktem dostępu dla telefonów iPhone, oraz terminali z systemem operacyjnym ANDROID. W celu ręcznej konfiguracji telefon ANDROID należy postępować zgodnie z poniższym opisem instrukcją:
Pozdrawiam Mateusz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
sawyer199,
spróbuj przeprowadzić konfigurację ustawień z tej strony: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/ - wybierając ustawienia Internet GPRS. Po ich zapisaniu przeloguj aparat (wył./wł.).
spróbuj przeprowadzić konfigurację ustawień z tej strony: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/ - wybierając ustawienia Internet GPRS. Po ich zapisaniu przeloguj aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Witam
Od jakiegoś czasu mam problem z Internetem w telefonie. Otóż mam aktywowany pakiet internetowy 300MB, który powinien kosztować 7 zł/miesięcznie, a zżera mi 10 zł! Poza tym i tak nie mogę się połączyć z internetem bo pewnie jakieś ustawienia mi się zmieniły, nie wiem czemu, nic nie ruszałam.
Chciałabym dezaktywować ten pakiet ale za każdym razem gdy wpisuję kod *121*00*01# , mający tę usługę dezaktywować, dostaję wiadomość "Usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później"
Czy wpisuję zły kod? Zatem jaki jest prawidłowy kod na dezaktywację pakietu internetowego 300MB ?
Proszę o pomoc.
Od jakiegoś czasu mam problem z Internetem w telefonie. Otóż mam aktywowany pakiet internetowy 300MB, który powinien kosztować 7 zł/miesięcznie, a zżera mi 10 zł! Poza tym i tak nie mogę się połączyć z internetem bo pewnie jakieś ustawienia mi się zmieniły, nie wiem czemu, nic nie ruszałam.
Chciałabym dezaktywować ten pakiet ale za każdym razem gdy wpisuję kod *121*00*01# , mający tę usługę dezaktywować, dostaję wiadomość "Usługa chwilowo niedostępna, proszę spróbować później"
Czy wpisuję zły kod? Zatem jaki jest prawidłowy kod na dezaktywację pakietu internetowego 300MB ?
Proszę o pomoc.
Re: Internet w telefonie- problemy
Nie masz czasem mix6?
Prawdopodobnie tak i dlatego nie możesz wyłączyć tego pakietu, bo jest integralna częścią umowy.
Pakiet 300MB za 7zł jest tylko w taryfach 'wiecej' w usługach simplus.
Prawdopodobnie tak i dlatego nie możesz wyłączyć tego pakietu, bo jest integralna częścią umowy.
Pakiet 300MB za 7zł jest tylko w taryfach 'wiecej' w usługach simplus.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
Witaj babik,
w przypadku numerów w usługach Plus Mix, pakiet 300 MB pochodzi z oferty Smartfonowej i nie ma możliwości jego dezaktywacji podczas trwania kontraktu.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia z internetem? Podaj też proszę model posiadanego telefonu.
w przypadku numerów w usługach Plus Mix, pakiet 300 MB pochodzi z oferty Smartfonowej i nie ma możliwości jego dezaktywacji podczas trwania kontraktu.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia z internetem? Podaj też proszę model posiadanego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Wiadomo coś już może w mojej sprawie już niedługo minie tydzień a ja dalej nie mogę normalnie korzystać z telefonu i internetu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
kaska251,
nadal trwają prace w tej sprawie .
nadal trwają prace w tej sprawie .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
To ile jeszcze potrwaja te naprawy?Mija tydzień i dalej nie da sie korzystać z telefonu.Rozumien dwa,trzy dni awaria ale żeby tydzień czasu nie można było normalnie korzystać z telefonu to lekkie przegięcie mamy XXI wiek.Joanna_Plus pisze:kaska251,
nadal trwają prace w tej sprawie .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22385
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
kaska251,
zakłócenia w technologii 3G mogą niestety jeszcze występować. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić pełną funkcjonalność sieci. Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodności .
zakłócenia w technologii 3G mogą niestety jeszcze występować. Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić pełną funkcjonalność sieci. Najmocniej przepraszam za powstałe niedogodności .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ