witam, umowa kończy mi się 2 lipca 2014 roku, abonament 99,99 zł miesięcznie, wiem, że już mogę przedłużyć umowę ale interesuje mnie ta oferta która była na święta dostępna telewizor + telefon , czy jest możliwość przedłużyć umowę z tymi rzeczami? prosiłbym konsultanta o odpowiedź na priv, mogę podać nr telefonu i nr klienta
Na górze masz banner, kliknij i ktoś z handlowców się skontaktuje z Tobą. Choć nie wiem czy tamta oferta nadal obowiązuje, pamiętaj że w takich ofertach zwykle i tak zapłacisz więcej za taki tv niż w sklepie.
neversod - prośba już przekaza na do DUK, więc niedługo konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.
misiek_str - ta promocja się już zakończyła niestety, ale jeśli chciałbyś zapoznać się z innymi naszymi ofertami to poedeślij dane kontaktowe przez ten formularz
oraz numer, na którym chcesz przedłuzyć umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
to co sie dzieje w Plus woła o pomstę do nieba, byłem zainteresowany ofertą dla przedłużających umowę którą znalazłem na stronie głównej PLUSa - dla przedłużających umowę - OBA MA, dzownię do biura, nie mają takich ofert , tylko sklepy stacjonarne, ok dzwonię do punktu Plus w Tarnowie, miła pani mnie informuje, że telewizorów Samsung z telefonem Samsung galaxy core już nie posiadają, za to mają nowe telewizory Sharp + Samsung galaxy trend, dzwonię zatem do salonu Plus w Tarnowie ... pan mnie informuje że mają telewizory samsung + samsung galaxy core, odkłada dla mnie, przychodzę do plusa, wszystko fajnie, podpisałem aneks, ale co? nie mogą mi wydać towaru :) pan który podpisywał ze mną aneks chodzi tam i z powrotem, po czym przychodzi kierownik i mnie przepraszam ale coś się w plusie dzieje, nie mogą wystawić dla mnie faktury :D tak więc podpisałem umowę ale nie mam sprzętu, to było przedwczoraj, czekam, wczoraj dzwwniłem od 10 do 17 nikt nie odebrał ani raz telefonu, no więc dzisiaj pojechałem do Plusa, a że jest to w centrum Tarnowa, oczywiście karta postojowa, trzeba znowu dymać od samochodu, wchodzę, pytam a Pan mówi.. że pojawiło się światełko w tunelu :) wowwww, ale co?! jajco!! nadal nie mogę odebrać sprzętu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ponieważ sprawa zgłoszona.. ale nie mogą nadal nic zrobić!! dałem im czas do popołudnia, jutro popołudniu wyjeżdżam na obóz zimowy... to jest paranoja!! ciekaw jestem co dalej :D nigdzie do tej pory nie spotkałem się z takim czymś
Czy jest szansa, żeby sprawdzić dlaczego - pomimo prób kontaktu z mojej strony po złożeniu wypowiedzenia - nikt się do mnie z Plusa nie odzywa? Jeśli tak, podeślę nr na pw. Wygląda to tak, jakby operator był zadowolony z tego, że chcę przenieść nr do innej sieci - to ciekawe!
A czy gdzieś jest napisane, że po złożeniu wypowiedzenia u obecnego operatora musi się on z Tobą skontaktować? Nie, więc może w końcu Plus zaczął poważnie podchodzić do składających wypowiedzenia: chcesz zakończyć współpracę, proszę bardzo, my nie będziemy stawać Ci na drodze.
Co strach Cię obleciał, że nie będzie stawiania warunków?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Jeśli tak, to faktycznie podejście do klienta byłoby zgodne z tym, co wielu twierdzi - Plus klientów ma gdzieś, bo i tak jest "wielki".
Strach - to słowo nie na miejscu. Rozczarowanie - pasuje dużo lepiej. Zdziwienie - także.
Ofert różnych operatorów jest tyle, że problemu nie ma. Dziwiłoby mnie jednak, że w obecnej sytuacji rynkowej sieć nie chciałaby zatrzymać klienta, który byłby skłonny podpisać umowę na 12 miesięcy - co obecnie powinno być super-cenne, bo coraz więcej ludzi wybiera oferty z wypowiedzeniem 30-dniowym.
Rozumiem, że Twoim zdaniem Plus powinien zatrzymywać klienta za wszelką cenę... Może i tak powinno być, ale w stosunku do klientów płacących duuuże pieniądze za usługi świadczone przez Plusa i posiadających większą ilość numerów (nie mam tu na myśli kilku czy kilkunastu numerków z minimalnym abonamentem).
Zatrzymywanie indywidualistów za duże upusty mija się z celem, bo przynosi straty, choć z punktu widzenia marketingowego jest pożądane, więc zdarzają się różne przypadki poprawiające wizerunek operatora.
Podpisując umowę u innego operatora, za rok czy dwa będziesz szukał nowego który zaoferuje Ci lepsze warunki, bo nie wierzę, że dostaniesz lepszą ofertę jako stały (stary) klient.
Jeśli ktoś złożył wypowiedzenie to powinien liczyć się z jego konsekwencją lub je wycofać jeśli nie jest przekonany do przejścia do innego operatora.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
misiek_str - a co konkretnie powiedział Ci kierowik tego punktu?
Podeślij mi swój numer przez ten formularz i podaj adres punktu, w którym byłeś. Spróbujemy wyjaśnić sprawę z tym punktem.
Kr-am - nie bardzo możemy oddzwaniać do Klientów, którzy nie wyrazili zgody na kontakty ofertowe telefoniczne z naszej strony. Jeśli chcesz, to przkeażę do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Ewentualnie sam możesz wypełnić taki formularz kontaktowy klkajac na baner w moim podpisie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ