Internet w telefonie- problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04
Problem z INTERNETEM PLUSH
Witam,
Od kilku dni mam problem z pakietem internetowym w Plush na Kartę. Wykorzystałęm limit internetu, internet zwolnił, po czym po teoretycznym odnowieniu transferu danych zupełnie nie przyspieszył i działa tak wolno, że załadowanie dowolnej strony zajmuje ponad dwie minuty. Usiłowałem dodzwonić się do działu obsługi klienta, jednak nieskutecznie, żaden konsultant się nie zgłasza(pomimo wielokrotnych prób). Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
Od kilku dni mam problem z pakietem internetowym w Plush na Kartę. Wykorzystałęm limit internetu, internet zwolnił, po czym po teoretycznym odnowieniu transferu danych zupełnie nie przyspieszył i działa tak wolno, że załadowanie dowolnej strony zajmuje ponad dwie minuty. Usiłowałem dodzwonić się do działu obsługi klienta, jednak nieskutecznie, żaden konsultant się nie zgłasza(pomimo wielokrotnych prób). Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2015, o 15:10 przez simoneczunieczek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
Witaj simoneczunieczek,
sprawę przekazałam do techników.
Ukryj proszę numer telefonu – na forum nie podajemy takich informacji.
Edycja:
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
sprawę przekazałam do techników.
Ukryj proszę numer telefonu – na forum nie podajemy takich informacji.
Edycja:
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 lut 2015, o 23:04
Re: Internet w telefonie- problemy
Dziękuję, problem został rozwiązany. Chciałbym jeszcze zapytać korzystając z fachowej i szybkiej obsługi, czy pakiet facebook po wykorzystaniu limitu dalej jest aktywny(czy strona facebook powinna ładować się z taką samą szybkością, czy też normalne jest, że wtedy i facebook zwalnia, bo borykałem się wczesniej również z takim problemem. Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
simoneczunieczek,
jeżeli w pakiecie podstawowym następuje obniżenie prędkości, to dotyczy to również promocji Facebook.
jeżeli w pakiecie podstawowym następuje obniżenie prędkości, to dotyczy to również promocji Facebook.
Ja również .simoneczunieczek pisze:Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 13:20
Re: Internet w telefonie- problemy
Witam,
mój problem z internetem polega na tym, że ostatnio zakupiłem nowy telefon (LG G2 mini) i po przełożeniu karty sim do tego telefonu nie mogę połączyć się z internetem. Rozmowy, SMS działają normalnie. Próbowałem skonfigurować telefon, ale na stronie plusa do konfigurowania mam narzucony model telefonu na ten, wraz którym podpisywałem umowę (Sony xperia Tipo). Proszę o pomoc
mój problem z internetem polega na tym, że ostatnio zakupiłem nowy telefon (LG G2 mini) i po przełożeniu karty sim do tego telefonu nie mogę połączyć się z internetem. Rozmowy, SMS działają normalnie. Próbowałem skonfigurować telefon, ale na stronie plusa do konfigurowania mam narzucony model telefonu na ten, wraz którym podpisywałem umowę (Sony xperia Tipo). Proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
Witaj Wojtas4477,
czy próba skonfigurowania telefonu, odbywa się przy włączonej transmisji danych?
Koszty są zabezpieczone jakimś pakietem internetowym?
czy próba skonfigurowania telefonu, odbywa się przy włączonej transmisji danych?
Koszty są zabezpieczone jakimś pakietem internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 13:20
Re: Internet w telefonie- problemy
Joanna_Plus
Owej konfiguracji nie dało się zrobić z 2 powodów
Owej konfiguracji nie dało się zrobić z 2 powodów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
Wojtas4477,
pozostaje zatem ręczne wprowadzenie ustawień.
pozostaje zatem ręczne wprowadzenie ustawień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 13:20
Re: Internet w telefonie- problemy
Joanna_Plus
Wcześniej wprowadzałem także ustawienia ręcznie, ale okazało się, że wystarczyło zmienić typ apn z internet na default.
Dziękuję za uwagę i pomoc. Pozdrawiam.
Wcześniej wprowadzałem także ustawienia ręcznie, ale okazało się, że wystarczyło zmienić typ apn z internet na default.
Dziękuję za uwagę i pomoc. Pozdrawiam.
Wykupiłem internet w telefonie samsung galaxy s4 mini
Wykupiłem internet w telefonie samsung galaxy s4 mini i nie działa, miałem 15 zł i aktywowałem kodem *136*11*03# (non stop 15zł-1gb)przyszedł sms z podwierdzeniem i jak włączam dane komórkowe to nie działa. proszę o pomoc!!!!
usługa gprs jest aktywna
usługa gprs jest aktywna
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, o 13:46 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
qKANARq,
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Wcześniej, przed aktywacją tego pakietu, internet działał poprawnie?
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Wcześniej, przed aktywacją tego pakietu, internet działał poprawnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ