Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Niewytrzymałam i zadzwoniłam na EBOK i dowiedziałam się, że nie ma żadnej umowy dla mnie przygotowanej... To jakaś porażka!!!
18 grudnia zadzwoniła do mnie konsultantka z Maximum u której złożyłam zamówienie na telefon i przedłużenie umowy... Zostaje mi złożyć reklamacje i pożegnać się z siecią plus... To nieprofesjonalne jak na Waszą sieć... Jestem rozczarowana
18 grudnia zadzwoniła do mnie konsultantka z Maximum u której złożyłam zamówienie na telefon i przedłużenie umowy... Zostaje mi złożyć reklamacje i pożegnać się z siecią plus... To nieprofesjonalne jak na Waszą sieć... Jestem rozczarowana
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
A jak składalas zamuwienie to bylas pewna i jestes ze to byl Plus. Teraz są różne sieci bratnie ktore oszukują. Zaloguj sie na swoje konto na necie lub podejdz do salonu i zapytaj, w razie czego mozesz zlozyc donos.
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Tak to była firma Maksimum z Katowic mam numery wysyłałam do nich emaile ze zmianą danych bo musiałam uaktualnić
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Zadzwoniłam na BOK i konsultant mi poradził złożyć reklamacje bo rozmowy są nagrywane to sprawdzą... A ja rozmawiałam z nią dwa dni z rzędu a drugiego godzine
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
To tak zrób, a najlepiej wstrzymaj się do jutra a specjaliści CI pomogą:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Napewno pomogą :) Pan z BOKu też chciał mi oferte przygotować nową ale powiedziałam, że się zastanowie czy jeszcze chce przedłużać umowe w plusie po tej sytacji...
Ale reklamacje jeszcze dziś złoże bo uważam, że powinien ktoś za to wziąć odpowiedzialność a takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
Do tej pory nic się takiego mi nie zdażyło... Widocznie niekompetentni ludzie pracują jako konsultanci (oczywiście nie wszyscy).
Ale reklamacje jeszcze dziś złoże bo uważam, że powinien ktoś za to wziąć odpowiedzialność a takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
Do tej pory nic się takiego mi nie zdażyło... Widocznie niekompetentni ludzie pracują jako konsultanci (oczywiście nie wszyscy).
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Chciałam sobie zrobić prezent na święta a ktoś mi zrobił psikusa i to brzydkiego... Ehh
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Co zrobisz:) A może teraz telefon będzie tańszy ;)
A jak nie to oczywiście składaj, a nie dostałaś jakiegoś potwierdzenia złożenia zamówienia? Przedłużałaś telefonicznie?
A jak nie to oczywiście składaj, a nie dostałaś jakiegoś potwierdzenia złożenia zamówienia? Przedłużałaś telefonicznie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Nic nie dostałam
Oczywiście dzwoniła do mnie konsultantka i zapewniała że jak wyśle scany dokumentów to ona postara się wysłać jak najszybciej by do świąt doszło... Doszło ale echo... A mojego zamówienia nie ma
Oczywiście dzwoniła do mnie konsultantka i zapewniała że jak wyśle scany dokumentów to ona postara się wysłać jak najszybciej by do świąt doszło... Doszło ale echo... A mojego zamówienia nie ma
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
A wysłałaś skany dokumentów?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Oczywiście ,że tak :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Lonia w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji zadzwoń pod numer 605 800 500.
To numer infolinii firmy MAKSIMUM , której pracownica zaproponowała Ci przedłużenie umowy.
Bardzo możliwe, że powodem długiego oczekiwania na kuriera mogą być kwestie niezależne od operatora.
Proszę wróć z informacją czy udało Ci się coś ustalić.
To numer infolinii firmy MAKSIMUM , której pracownica zaproponowała Ci przedłużenie umowy.
Bardzo możliwe, że powodem długiego oczekiwania na kuriera mogą być kwestie niezależne od operatora.
Proszę wróć z informacją czy udało Ci się coś ustalić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Niewiem czyja wina, ale jeżeli byłaby przygotowana dla mnie umowa czy jakakolwiek przesyłka to byloby to odnotowane w systemie w sieci plus a takowej nie było gdy dzwoniłam na Bok. Złożyłam reklamacje i czekam na wyjasnienie calej tej sytuacji...
EDIT: Dodzwonić sie na ten numer do Maksimum to ciężka sprawa... Mieli mi pierwsi przeslac formularz na aktualizacje danych- nie przysłali musialam szukac emaila do nich i sama wysłalam prośbe o przesłanie... Zrobiłam wszystko co wymagali ode mnie...
EDIT: Dodzwonić sie na ten numer do Maksimum to ciężka sprawa... Mieli mi pierwsi przeslac formularz na aktualizacje danych- nie przysłali musialam szukac emaila do nich i sama wysłalam prośbe o przesłanie... Zrobiłam wszystko co wymagali ode mnie...
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 11:03 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie dwóch postów -od jednego autora.
Powód: połączenie dwóch postów -od jednego autora.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Lonia - a jesteś pewna, że dostali Twojego e-maila?
Przed chwilą dzwoniłam pod numer 605 800 500 i połączenie uzyskałam od razu.
Rozumiem, że pracownik Działu Obsługi Klienta zobowiązał się do wyjaśnienia danej sytuacji - stąd wysłana reklamacja.
Przed chwilą dzwoniłam pod numer 605 800 500 i połączenie uzyskałam od razu.
Rozumiem, że pracownik Działu Obsługi Klienta zobowiązał się do wyjaśnienia danej sytuacji - stąd wysłana reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa
Tak jestem pewna bo przychodzily potwierdzenia przeczytane... Ja miałam problem by sie dodzwonić 18 grudnia- a dzwoniłam w sprawie niewysłanego do mnie formularza- nie udało mi sie z nimi połaczyć ( zostawiłam wiadomość na sekretarce)to szukałam emaila na stronie plusa... Znalazłam wysłałam do nich sama prośbe o formularz, przeczytali odpisali i wysłali do mnie...
Rozmowa telefoniczna była miedzy godzinami 9-10 rano a ja do godziny 13 się uporałam z wysłaniem do nich skanów.
A telefon w sprawie mojej wiadomości dostałam następnego dnia- konsultantka oddzwonila ale już sprawe miałam zalatwiona więc podziekowałam i ze nieaktualne.
Edit:
Nie nikt się nie zobowiązał do załatwienia tej sprawy pan z BOK tylko powiedział,że mogę złożyc reklamacje, jak i gdzie...
Czuje sie pokrzywdzona tą sytuacja więc tak zrobiłam...
Dzisiaj oczywiście juz dostałam emaila od firmy Maksiumum z przeprosinami i by podać nr telefonu,że wyjasnią sprawe. I co teraz powinnam zrobić, wyjasniac sprawe z nimi czy czekać na zakończenie reklamacji ?
Przepraszam, już się poprawiam :) Nowa jestem i nie wiedziałam co i jak :)
Odpisałam na emaila firmie Maksimum i czekam cierpliwie :)
Rozmowa telefoniczna była miedzy godzinami 9-10 rano a ja do godziny 13 się uporałam z wysłaniem do nich skanów.
A telefon w sprawie mojej wiadomości dostałam następnego dnia- konsultantka oddzwonila ale już sprawe miałam zalatwiona więc podziekowałam i ze nieaktualne.
Edit:
Nie nikt się nie zobowiązał do załatwienia tej sprawy pan z BOK tylko powiedział,że mogę złożyc reklamacje, jak i gdzie...
Czuje sie pokrzywdzona tą sytuacja więc tak zrobiłam...
Dzisiaj oczywiście juz dostałam emaila od firmy Maksiumum z przeprosinami i by podać nr telefonu,że wyjasnią sprawe. I co teraz powinnam zrobić, wyjasniac sprawe z nimi czy czekać na zakończenie reklamacji ?
Przepraszam, już się poprawiam :) Nowa jestem i nie wiedziałam co i jak :)
Odpisałam na emaila firmie Maksimum i czekam cierpliwie :)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 14:10 przez Lonia, łącznie zmieniany 2 razy.