Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Niewytrzymałam i zadzwoniłam na EBOK i dowiedziałam się, że nie ma żadnej umowy dla mnie przygotowanej... To jakaś porażka!!!
18 grudnia zadzwoniła do mnie konsultantka z Maximum u której złożyłam zamówienie na telefon i przedłużenie umowy... Zostaje mi złożyć reklamacje i pożegnać się z siecią plus... To nieprofesjonalne jak na Waszą sieć... Jestem rozczarowana
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: lodyga »

A jak składalas zamuwienie to bylas pewna i jestes ze to byl Plus. Teraz są różne sieci bratnie ktore oszukują. Zaloguj sie na swoje konto na necie lub podejdz do salonu i zapytaj, w razie czego mozesz zlozyc donos.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Tak to była firma Maksimum z Katowic mam numery wysyłałam do nich emaile ze zmianą danych bo musiałam uaktualnić
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Zadzwoniłam na BOK i konsultant mi poradził złożyć reklamacje bo rozmowy są nagrywane to sprawdzą... A ja rozmawiałam z nią dwa dni z rzędu a drugiego godzine
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: lodyga »

To tak zrób, a najlepiej wstrzymaj się do jutra a specjaliści CI pomogą:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Napewno pomogą :) Pan z BOKu też chciał mi oferte przygotować nową ale powiedziałam, że się zastanowie czy jeszcze chce przedłużać umowe w plusie po tej sytacji...
Ale reklamacje jeszcze dziś złoże bo uważam, że powinien ktoś za to wziąć odpowiedzialność a takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
Do tej pory nic się takiego mi nie zdażyło... Widocznie niekompetentni ludzie pracują jako konsultanci (oczywiście nie wszyscy).
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Chciałam sobie zrobić prezent na święta a ktoś mi zrobił psikusa i to brzydkiego... Ehh
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: lodyga »

Co zrobisz:) A może teraz telefon będzie tańszy ;)

A jak nie to oczywiście składaj, a nie dostałaś jakiegoś potwierdzenia złożenia zamówienia? Przedłużałaś telefonicznie?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Nic nie dostałam
Oczywiście dzwoniła do mnie konsultantka i zapewniała że jak wyśle scany dokumentów to ona postara się wysłać jak najszybciej by do świąt doszło... Doszło ale echo... A mojego zamówienia nie ma
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: lodyga »

A wysłałaś skany dokumentów?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Oczywiście ,że tak :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

Lonia w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji zadzwoń pod numer 605 800 500.
To numer infolinii firmy MAKSIMUM , której pracownica zaproponowała Ci przedłużenie umowy.
Bardzo możliwe, że powodem długiego oczekiwania na kuriera mogą być kwestie niezależne od operatora.

Proszę wróć z informacją czy udało Ci się coś ustalić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Niewiem czyja wina, ale jeżeli byłaby przygotowana dla mnie umowa czy jakakolwiek przesyłka to byloby to odnotowane w systemie w sieci plus a takowej nie było gdy dzwoniłam na Bok. Złożyłam reklamacje i czekam na wyjasnienie calej tej sytuacji...

EDIT: Dodzwonić sie na ten numer do Maksimum to ciężka sprawa... Mieli mi pierwsi przeslac formularz na aktualizacje danych- nie przysłali musialam szukac emaila do nich i sama wysłalam prośbe o przesłanie... Zrobiłam wszystko co wymagali ode mnie...
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 11:03 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie dwóch postów -od jednego autora.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

Lonia - a jesteś pewna, że dostali Twojego e-maila?
Przed chwilą dzwoniłam pod numer 605 800 500 i połączenie uzyskałam od razu.

Rozumiem, że pracownik Działu Obsługi Klienta zobowiązał się do wyjaśnienia danej sytuacji - stąd wysłana reklamacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Tak jestem pewna bo przychodzily potwierdzenia przeczytane... Ja miałam problem by sie dodzwonić 18 grudnia- a dzwoniłam w sprawie niewysłanego do mnie formularza- nie udało mi sie z nimi połaczyć ( zostawiłam wiadomość na sekretarce)to szukałam emaila na stronie plusa... Znalazłam wysłałam do nich sama prośbe o formularz, przeczytali odpisali i wysłali do mnie...
Rozmowa telefoniczna była miedzy godzinami 9-10 rano a ja do godziny 13 się uporałam z wysłaniem do nich skanów.
A telefon w sprawie mojej wiadomości dostałam następnego dnia- konsultantka oddzwonila ale już sprawe miałam zalatwiona więc podziekowałam i ze nieaktualne.

Edit:

Nie nikt się nie zobowiązał do załatwienia tej sprawy pan z BOK tylko powiedział,że mogę złożyc reklamacje, jak i gdzie...
Czuje sie pokrzywdzona tą sytuacja więc tak zrobiłam...
Dzisiaj oczywiście juz dostałam emaila od firmy Maksiumum z przeprosinami i by podać nr telefonu,że wyjasnią sprawe. I co teraz powinnam zrobić, wyjasniac sprawe z nimi czy czekać na zakończenie reklamacji ?


Przepraszam, już się poprawiam :) Nowa jestem i nie wiedziałam co i jak :)
Odpisałam na emaila firmie Maksimum i czekam cierpliwie :)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 14:10 przez Lonia, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ