Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawami.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kaszka
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 gru 2013, o 12:16

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: kaszka »

Witam, zlozylam zamowienie w sklepie internetowym o przedluzenie umowy, telefon mial byc dostarczony 27.12 między 13 a 15, kurier nie przyjechał, zadzwonilam do konsultanta, powiedział, że zamowienie nie mogło być zrealizowane i że zostanie zrealizowwane dzisiaj, t.j. 30.12. między 9 a 11. Kurier nie przyjechał a do konsultanta nie moge się dodzwonić. Rano dostałam smsa: "Dziękujemy za skorzystanie z Programu Wymiany Aparatu" oraz 2 smsy o przyznanych pakietach, a żadnego aparatu nie dostałam i żadnej umowy nie podpisałam. Co się dzieje, jestem już mocno podirytowana całą sytuacją

EDIT: Juz przyjechal kurier :)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

Lonia pisze:Dzisiaj oczywiście juz dostałam emaila od firmy Maksiumum z przeprosinami i by podać nr telefonu,że wyjasnią sprawe. I co teraz powinnam zrobić, wyjasniac sprawe z nimi czy czekać na zakończenie reklamacji ?


Proponuję, żebyś pozowoliła zadziałać firmie Maksimum, gdyż to za ich pośrednictwem doszło do przedstawienia Ci oferty.

Lonia proszę, korzystaj z opcji edycja, nie pisz postu pod postem :)

kaszka- cieszę się :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Witam
Odpowiedziałam firmie Maksimus na emaila i odesłałam nr telefonu i poinformowałam o złożonej reklamacji... I na tym sprawa ucichła zero odzewu.
A w sprawie reklamacji dostałam emaila, że sprawa została przekazana do Departamentu Reklamacji.
Więc dalej czekam...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

Lonia - dziękuję za informację. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Ciebie satysfakcjonująco.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos18
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2014, o 12:36

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: pawlos18 »

@Magda_Plus

Przedłużyłem umowę 30.12.2014. Wybrałem termin dostawy 2.01.2014 godz 12-14 aktualnie jest 3.01.2014 i kuriera nadal nie ma. Numeru przesyłki również nie otrzymałem. Mogę otrzymać informacje kiedy zastanę kuriera?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

pawlos18 W jaki sposób realizowałeś przedłużenie umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos18
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2014, o 12:36

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: pawlos18 »

Przez internet.

Wypełniłem również formularz w którym podałem nr telefonu tak jak pani zalecała:)

@Magda_Plus

otrzymam jakieś info? nie mam czasu cały dzien siedziec w domu i czekać na kuriera tym bardziej, że nie mam pewności czy w ogóle się dziś zjawi
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

pawlos18, żebyśmy się dobrze zrozumieli czy skorzystałeś ze strony www.plus.pl/przedluz czy zostawiłeś dane kontaktowe do siebie na stronie WWW i oddzwonił do Ciebie konsultant?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos18
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2014, o 12:36

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: pawlos18 »

@Magda_Plus

Skorzystałem z http://www.plus.pl/przedłuz

wybrałem telefon na kalendarzu wybrałem termin dostawy 2.01.2014 godz 12-14
dostałem e-mail kliknąłem w link w celu potwierdzenia. Teraz gdy loguję się w celu przedlużenia dostaję taką informację

"Dziękujemy za skorzystanie z serwisu!
Twoje zgłoszenie trafiło do realizacji.
Pamiętaj, że jako nasz Stały Klient zawsze możesz liczyć na więcej!"

kuriera do teraz nie ma
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

Data jaką wybrałeś w kalendarzu na stronie podczas składania zamówienia jest datą preferowaną.
Proponuję Ci kontakt ze Sklepem internetowym. Jeśli Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji, wówczas dostaniesz SMS z numerem przesyłki oraz terminem i godziną dostawy przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawlos18
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2014, o 12:36

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: pawlos18 »

@Magda_Plus

Tyle to ja też wiem... chodziło mi o konkretne informacje.

To w takim razie po co jest ten kalendarz?? Po co kurier ma przyjechac jak mnie nie będzie?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Magda_Plus »

pawlos18 - kalendarz umożliwia wstawienie preferowanej daty przez Klienta.
Nie mam możliwosci udzielenia Ci szczegółowych wyjaśnień, dlatego też proszę Cię o kontakt ze Sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kitka40
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 sty 2014, o 20:36

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: kitka40 »

Witam, podzielę się swoją przygodą związaną z przedłużeniem umowy przez BOK. Przedłużyłem umowę 27.12.2013. ,wybrałem termin dostawy 2.01.2014 godz 19-21(oczywiście po ustaleniu wolnego terminu z konsultantem - pracuję w rozjazdach więc oczywiste jest sprecyzowanie terminu dostawy). Jest 02-01-2014 godz 20,15 kuriera oczywiście nie ma więc telefon do konsultanta aby dowiedzieć się co jak i kiedy,rozmowa potwierdziła datę i godz dostarczenia przesyłki podano mi jaki kurier i nr listu. 03-01 tel do kuriera zero wyników, tel do konsultanta-obiecał ponaglić kuriera ,cały dzień stracony wieczór tel do konsultanta rezygnacja z umowy +telefon-konsultant potwierdza to w rozmowie i informuje ,że napisze @ do kuriera.08-01-2014 o zgrozo kurier bez żadnego powiadomienia stoi pod drzwiamii ciekawostka kurier to K-EX . Mając świadomość o złożeniu rezygnacji 03-01przesyłka nie odebrana - tel do konsultanta o co chodzi - Pan z BOK-u miły wysłuchał i stwierdził, że może przyjąć rezygnację i reklamację a o wcześniejszych problemach nie jest nikomu nic wiadomo. Moje pytanie czy aby na pewno PLUS bierze do serca uwagi i opinie. Czytając wcześniejsze wypowiedzi to dalej korzystacie z usług firmy krzak i niestety z przykrością mówię nie dbacie o swoich klientów a kurier robi z Wami i nami co chce jak chce i kiedy chce-zmieńcie kuriera. Porażka .pozdrawiam wszystkich
Ps :wybaczcie tego tasiemca ale temat rzeka
Lonia
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2013, o 16:48

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: Lonia »

Brawo... Pięknie napisane ja do tej pory czekam od złożenia reklamacji a napisali,że postarają się w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć.
pauli84
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 sty 2014, o 16:08

Re: Dostawa aparatów - planowane terminy, problemy z dostawa

Post autor: pauli84 »

Witam
Również mam ten sam problem. Przedłużałam umowę 02.01, planowana dostawa 07.01 między 10-12. A do dzisiaj kuriera nie ma. Dzwoniłam rano do sklepu, pan mi powiedział, że paczka została wydana kurierowi doręczającemu i bedzie dzisiaj a nadal go nie ma. Ja rozumiem, że może akurat nie ma telefonów na stanie itp. ale by wystarczył zwykły e mail z informacją, że dostawa się przedłuży bo już 3 dzień w domu siedze żeby nie minąć się z kurierem.
ODPOWIEDZ