W poniedziałek (16 marca 2009 roku) ruszyła kampania reklamowa młodzieżowej sieci komórkowej 36.6, która promuje darmowe SMS-y za doładowania do wszystkich sieci komórkowych. Kampanię przygotowała agencja Team One. Autorem najnowszej kampanii tej marki jest agencja Team One. Głównym autorem kampanii jest... bóbr, który przyleciał z Kanady prosto na plan zdjęciowy spotu reklamowego 36.6 .
Zgodnie z pomysłem kreatywnym, "36.6 do doładowania konta mogłoby dodawać gratis to śmieszne zwierze, ale mimo wszystko atrakcyjniejsze będzie 1000 darmowych SMS-ów do wszystkich sieci". Promowaną ofertą są darmowe smsy do wszystkich sieci za każde doładowanie konta.[...]
reklamy są ciekawe i oryginalne zresztą nie od dziś, wydaje i się że taka reklama , trochę zabawna, być może lekko kontrowersyjna szybciej trafi do odbiorcy
janex83 pisze:reklamy są ciekawe i oryginalne zresztą nie od dziś, wydaje i się że taka reklama , trochę zabawna, być może lekko kontrowersyjna szybciej trafi do odbiorcy
Szkoda tylko że nie są czysto polskiej produkcji
Ale i tak plusowe reklamy są najlepsze w tej branży
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."