W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
luqs91
Nowy
Posty: 3 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 gru 2015, o 13:00
Post
autor: luqs91 » 18 gru 2015, o 12:59
Joanna_Plus pisze: luqs91 ,
wiadomość dotarła, dziękuję. Teraz musimy poczekać na systemowe wyzerowanie salda. A samą reklamację postaram się przyśpieszyć
.
Saldo zostało wyzerowane, dziękuje bardzo za pomoc:)
A jeszcze takie jedno pytanie mam:)
Jak długo trwa reklamacja? I jakie są szanse na odzyskanie wpłaconych pieniędzy??:)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 18 gru 2015, o 13:21
luqs91 ,
luqs91 pisze: Jak długo trwa reklamacja?
Standardowo to 30 dni. Ale tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze: samą reklamację postaram się przyśpieszyć
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55 Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02
Post
autor: DaRiuSz » 21 gru 2015, o 17:48
Podobnie jak u poprzedników pomimo włączonego pakietu sms+2gb internetu pobrało mi 55 zł z konta, taryfa plush.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 gru 2015, o 17:57
DaRiuSz ,
ile aktualnie wynosi saldo konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55 Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02
Post
autor: DaRiuSz » 21 gru 2015, o 18:09
Joanna_Plus pisze: DaRiuSz ,
ile aktualnie wynosi saldo konta?
było 0,0 ale dziś po 17, doładowałem za 15 złoty
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 gru 2015, o 18:35
DaRiuSz ,
to saldo wynosiło -55 zł, w międzyczasie nastąpiło zasilenie konta na kwotę 15 zł, a obecnie aktualne środki to 0 zł, tak?
Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55 Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02
Post
autor: DaRiuSz » 21 gru 2015, o 18:42
Joanna_Plus pisze: DaRiuSz ,
to saldo wynosiło -55 zł, w międzyczasie nastąpiło zasilenie konta na kwotę 15 zł, a obecnie aktualne środki to 0 zł, tak?
Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Nie, nie saldo początkowe z dnia 18/12/2015 wynosiło 55,43 zł. W dniu 20/11/2015 otrzymałem sms że jest niski stan konta, wynosiło 0,43 groszy zdziwiłem się gdyż 18/12/2015 r wykupiłem pakiet sms+2gb internetu, zadzwoniłem do BOK i podczas rozmowy wyzerowało do 0,0.
Informacja zwrotna - Aktywne promocje:Pakiet Facebook i Instagram - promocja 17-01-2016 16:38, Internet i smsy (1834052,0) 17-01-2015 16:36.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 gru 2015, o 18:58
DaRiuSz ,
DaRiuSz pisze: Internet i smsy (1834052,0) 17-01-2015
Aktywacja tej promocji, nie nastąpiła podczas włączonej transmisji danych (aktywnej sesji)? Korzystasz z mobilnej wersji aplikacji
Plus online ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55 Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02
Post
autor: DaRiuSz » 21 gru 2015, o 19:02
Joanna_Plus pisze: DaRiuSz ,
DaRiuSz pisze: Internet i smsy (1834052,0) 17-01-2015
Aktywacja tej promocji, nie nastąpiła podczas włączonej transmisji danych (aktywnej sesji)? Korzystasz z mobilnej wersji aplikacji
Plus online ?
Nie korzystam z Plusonline, aktywacja wyglądała tak - doładowanie konta kwotą 50 zł promocja +40 % w piatek, stan konta 70,43 zł, i zaraz po otrzymaniu sms o doładowaniu, wykupiłem pakiet.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 22 gru 2015, o 11:24
DaRiuSz ,
jak wyglądała ta kwestia:
Joanna_Plus pisze: Aktywacja tej promocji, nie nastąpiła podczas włączonej transmisji danych (aktywnej sesji)?
DaRiuSz pisze: Nie korzystam z Plusonline
Pytam, ponieważ za pośrednictwem aplikacji, jest możliwość śledzenia historii rozliczeń konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55 Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02
Post
autor: DaRiuSz » 22 gru 2015, o 18:16
Aktywacja , nastąpiła podczas włączonej transmisji danych, drogo kosztowała ta lekcja.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 22 gru 2015, o 18:57
DaRiuSz ,
to takie połączenie nie zostanie zaliczone w poczet pakietu
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bsielska
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 28 gru 2015, o 13:26
Post
autor: bsielska » 28 gru 2015, o 13:35
Ja mam taką samą sytuację. Zmieniłam na nowy telefon. I teraz jestem na minusie:( Mam Taryfe mój profil. Gdzie mam pisać w tej sprawie i czy coś da się z tym zrobić?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 28 gru 2015, o 13:38
bsielska ,
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji, tym samym proszę prześlijcie przez ten
formularz :
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dargiesx
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 4 sty 2016, o 00:16
Post
autor: dargiesx » 4 sty 2016, o 00:22
Witam,
mam telefon w mixie
Odkryłam ze mam ponad 300zł na minusie na koncie. Doładowałam konto za 40zł a tu nagle sms ze kończą się środki. Uznałam to za błąd. Nie dostałam jednak żadnego smsa że włączono pakiet 7zł non stop internet ani że zawieszono. Myślałam, że go mam jak zawsze. Sprawdzam stan konta a tu na minusie. Co mam robic? Jak odzyskac pieniądze które zostały naliczone mimo iż nie używałam internetu a pakiet sie nie odnowił (bez informacji
)